Advertentie | |
|
![]() |
|
haha ik word niet zo snel gefokt smaken verschillen haha
![]() en ja ben er net een tijdje mee bezig ff denken zit nu in mijn afbouw vase had er 200 nam er 6 per dag ben nu aan het afbouwen zit nu op 3 per dag morge nog 3 dan nog 2x2 en dan 2x1 en dan ben ik klaar, heb ook creatine gebruikt en gebruik nogsteeds proteine weet niet of het je wat zegt hoor ![]() Bedankt voor je reactie, M.v.g. Shenk
||
Citaat:
|
ik ben nu 1,86 maakt niet zo veel uit voor mij als je fout traint zonder goede begeleiding ken het fout gaan maar ik train met goede begeleiding goede schema ectra dus maakt niet zo veel uit en die middelen zijn alleen maar hulp middelen voor herstel en kracht alleen de testosteron booster heb ik mijn twijvels over maarjah tot nu toe geen last van
![]() M.v.g. Shenk
||
Citaat:
![]() mijn ouders vinden het prima zolang ik niks gebruik waar ik rare bijwerkingen van krijg, en ik mag geen anabolen en dianabol (steriode) gebruiken maar dat lijkt me logies ![]() zolang ik gewoon goed oplet dat ik de juiste voeding en suplementen gebruik en goed train vinden ze het prima. Bedankt voor je reactie, M.v.g. Shenk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Psychologie |
Muziektopic #6 rare kwast | 494 | 26-06-2007 18:19 | |
Muziek |
Songtekst : Not My Man Soulwing | 22 | 17-05-2005 17:39 | |
Verhalen & Gedichten |