Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2009, 12:27
shybaby
shybaby is offline
Beste mede scholieren

Voor een schoolopdracht doe ik een onderzoek naar het beeld dat mensen hebben van personen met het down syndroom. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie deze enquête van negen vragen zouden willen invullen. Het duurt nog geen 3 minuten van jullie kostbare tijd.
http://www.thesistools.com/?qid=80902&ln=ned
Met vriendelijke groet
Shybaby

Ps. Ik ben nieuw maar dat betekend niet dat ik alleen ben gekomen om deze enquête te dumpen. Uiteraard zal ik ook enquêtes voor jullie invullen en gezellig meeposten op het forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2009, 12:54
Balance
Balance is offline
Ik vind de 'liever niet' vaak niet zo gepast. Neem de vraag of je vindt dat mensen met syndroom van down een eigen woning zouden moeten hebben. Naast het feit dat die vraag niet zo duidelijk is (want bedoel je zelfstandig wonend, begeleid wonen of een eigen woning op een gehandicaptencomplex?), is het 'liever niet' antwoord een beetje raar. Want als je vindt dat zij meestal niet een eigen woning zouden moeten hebben, is dat (neem ik aan) niet omdat je het hen niet gunt (en zo komt die 'liever niet' op mij over) maar omdat het je onverstandig lijkt.
Oud 08-05-2009, 13:52
AzN
AzN is offline
(Eerlijk) ingevuld!
Oud 08-05-2009, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de 'liever niet' vaak niet zo gepast. Neem de vraag of je vindt dat mensen met syndroom van down een eigen woning zouden moeten hebben. Naast het feit dat die vraag niet zo duidelijk is (want bedoel je zelfstandig wonend, begeleid wonen of een eigen woning op een gehandicaptencomplex?), is het 'liever niet' antwoord een beetje raar. Want als je vindt dat zij meestal niet een eigen woning zouden moeten hebben, is dat (neem ik aan) niet omdat je het hen niet gunt (en zo komt die 'liever niet' op mij over) maar omdat het je onverstandig lijkt.
Idd, dat had ik ook... mij persoonlijk maakt het natuurlijk niks uit, net als kinderen krijgen/opvoeden, maar het lijkt mij over het algemeen onverstandig.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2009, 20:22
shybaby
shybaby is offline
Dank jullie wel voor het reageren, ik heb genoeg reacties binnen dus invullen hoeft niet meer.
Ook bedankt voor jullie feedback ik leer en veel van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten