Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 24-01-2009, 11:37
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Om dit topic
Oud 24-01-2009, 16:01
Verwijderd
Ha, daar staan mijn profetische woorden over Nederland - Italië ook in.
Oud 24-01-2009, 22:38
Verwijderd
Om de film ''together'' in het Zweeds zonder ondertitels.
Oud 25-01-2009, 13:03
marrel
marrel is offline
Om slechte tv
Oud 25-01-2009, 20:57
Verwijderd
We zaten naar een bruidsmodeshow te kijken met leuke mannelijke modellen, en gezien onze vrij vocale commentaren daarop was het echt hilarisch. Sowieso bleken de modellen best goed te kunnen verstaan wat wij zeiden (we zaten vooraan) dus dat ging al snel mis. Komen die kerels al op in hun mooie pakjes, kijken ze zo bloedserieus zogenaamd sexy de ruimte in. Waardoor wij al meteen in een deuk lagen, want het kwam zo wannabe-jamesbond over dat het lachwekkend werd. Als je dan een mondhoek op ziet krullen als ze voorbij lopen en jij dan enthousiast roept "Ja, ik zie er een lachen!", moeten ze helemaal lachen, waardoor jij weer moet lachen, en voor je het weet heb je cóntinu oogcontact met zo'n leuk model

Wat helemaal leuk wordt op het moment dat ze showtjes gaan houden als paartjes, het vrouwelijke model met een enthousiaste blik naar haar partner wijst en haar duim opsteekt, waarbij ze jullie aankijkt... waarop jullie weer in de lach schieten en enthousiast knikken, waarop de jongen in kwestie ook weer moet lachen.

Of dat je enthousiast zegt "Oh dat pak is mooi!" En dat het model dan "Oh dankjewel!" antwoordt terwijl hij langs je struint.

Geniaal, nee, echt En dan heb ik het nog niet eens over het belachelijke idee om je bruiloft in middeleeuwse stijl te gaan doen (compleet met zwaard) of een uil de ringen laten aanvliegen... of het commentaar van de (mannelijke dus) presentator die tijdens het showen van vier jurken zegt: "Ze zijn allemaal zo mooi, ik zou niet weten welke ik zou nemen!"
Oud 26-01-2009, 16:34
Verwijderd
Een beetje om mezelf, omdat ik zat te dagdromen. Dat het me echt leuk lijkt om een relatie te hebben, maar nou niet zo zeer om de relatie zelf maar omdat ik dan altijd iemand heb om na te tekenen. Dat zou echt handig zijn. Dan heb ik zo'n mooi excuus om hem/haar te schilderen. Ik denk dat als ik een relatie zou hebben ik onwijs veel portretten van mijn geliefde zou maken en hem/haar zou overladen met schilderijtjes en tekeningen van ons samen in idyllische sprookjeslandschappen, al vechtende met draken en augurkenkoningen. Oh dat lijkt me leuk.
Maar goed, het was dus een dagdroom.
Oud 27-01-2009, 14:20
Verwijderd

Wenkbrauwdansjes

[edit] Dat jochie heeft wel wat weg van Jaeger.

Laatst gewijzigd op 27-01-2009 om 14:46.
Oud 27-01-2009, 14:24
Verwijderd
Citaat:
dunhout this time im not overreacting go fuck yourself youre a teenager. and its great music its meaningful just because it's loud or just because its angry or sad doesn't mean it doesnt mean something music is anything that makes you feel a little better its something that lets you know someone else feels the way you do and that someone feels shittier or theres a reason to feel better music is the reason to do anything it keeps us holding on if you want to classify it as teenager music you can go fuck yourself
Na een discussie over of de jaren '90 goede muziek hadden, zoals Nirvana. Ik zei dat het niet veel was, leuk voor tieners enzo. dus.
Oud 27-01-2009, 16:29
Verwijderd
Die ene keer dat ik het muziekforum bezocht, was het helemaal waard
Citaat:
. Korn is tenminste gewoon pathetische dramaqueenmuziek,
Oud 27-01-2009, 16:32
Verwijderd
Om svvriendje die tot twee keer toe data verwardt en nu een probleem heeft omdat hij verkeerd heeft geboekt.
Oud 27-01-2009, 17:22
Verwijderd
Een vriendin van mij wilde een ijsje (schepijs) en zei tegen de verkoper: "Wat is dat?" (wijzend op een smaak). Toen zegt die verkoper: "ijs"
Oud 27-01-2009, 20:23
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Wenkbrauwdansjes

[edit] Dat jochie heeft wel wat weg van Jaeger.
Vind je? .
Oud 27-01-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah vindt mij woest aantrekkelijk.
Oud 28-01-2009, 04:23
Verwijderd
Ik ben al een halfuur heel hard aan het lachen want ik heb een Russische community gevonden die draait om het posten van foto's van mensen die (meestal naakt) poseren voor/op lelijke tapijten. Serieus.

Niet-naakte voorbeeldjes:

In het commentaar gaat het ook alleen over tieten, tapijten en triviale dingen. Die onderste komt uit een banaanmasturbeerserie en het commentaar is hilarisch. Vrij vertaalde voorbeelden: 'Wat een trieste tieten, ze zou op een scherpe stok moeten gaan zitten in plaats van op het tapijt of op de banaan', 'Ze voert haar toekomstige kinderen bananen' en het vreemde 'Hm, de banaan is niet open, mjaa..' Alsook deze prachtige dialoog:
> 'Dit is geen tapijt. Het is een deken.'
< 'Het is een dun reistapijt. Dat kun je zien aan het patroon.'

De kreten 'Wat een uitstekende tapijtwevers!', 'Deze tapijtpriesteres is acceptabel' (bij hete chicks) en 'Deze zijn niet zo tapijterig' (als er weinig tapijt te zien is) zijn ook veelgehoord.

"Gewoon een glitterig versierde priesteres die met de warmte van haar lendenen de totemplant verwarmt. Ze heet Ilona en haar anus ruikt naar berberis."

"ONTHOUD DEZE MAN! Hij verheft de hand op het heilige!"
"Dit krijg je nou van het drinken van C-merk bier."
"Jullie snappen het niet. Hij geeft hem een hygiënische massage."
"Je hebt gelijk. Voor zijn verdiensten verdient hij een massage van de tapijtpriesters. Een anale massage met die reusachtige fles op de voorgrond."
"Heb jij weleens een massage gehad met een honkbalknuppel? Op je ruggengraat?"
"Het tapijt is ook mens! Hij lijdt!"

"Degelijk kapsel heeft hij. Ik wil er ook een. Waar delen ze die uit?"
"Die man heeft de nacht doorgebracht op het strijkijzer."

Oh, internet <3
Oud 28-01-2009, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin van mij wilde een ijsje (schepijs) en zei tegen de verkoper: "Wat is dat?" (wijzend op een smaak). Toen zegt die verkoper: "ijs"
Hierom en om de post van Flijn over paraplu's in verschillende smaken.
Oud 28-01-2009, 08:09
Neko*
Neko* is offline
De plaatjes van TopDrop in het wsz.
Oud 28-01-2009, 12:47
capibara
capibara is offline
Deze pet,
Oud 28-01-2009, 13:05
Martińo
Martińo is offline
Deze column:

http://www.nrcnext.nl/opinie/Column_...oetbalplaatjes
Oud 28-01-2009, 16:13
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Om een fles frisdrank die ik liet vallen .
Een hele rij in de c1000 lag ermee onder.
Klapte uit elkaar .
Oud 28-01-2009, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben al een halfuur heel hard aan het lachen want ik heb een Russische community gevonden die draait om het posten van foto's van mensen die (meestal naakt) poseren voor/op lelijke tapijten. Serieus.

Niet-naakte voorbeeldjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

In het commentaar gaat het ook alleen over tieten, tapijten en triviale dingen. Die onderste komt uit een banaanmasturbeerserie en het commentaar is hilarisch. Vrij vertaalde voorbeelden: 'Wat een trieste tieten, ze zou op een scherpe stok moeten gaan zitten in plaats van op het tapijt of op de banaan', 'Ze voert haar toekomstige kinderen bananen' en het vreemde 'Hm, de banaan is niet open, mjaa..' Alsook deze prachtige dialoog:
> 'Dit is geen tapijt. Het is een deken.'
< 'Het is een dun reistapijt. Dat kun je zien aan het patroon.'

De kreten 'Wat een uitstekende tapijtwevers!', 'Deze tapijtpriesteres is acceptabel' (bij hete chicks) en 'Deze zijn niet zo tapijterig' (als er weinig tapijt te zien is) zijn ook veelgehoord.

[afbeelding]

"Gewoon een glitterig versierde priesteres die met de warmte van haar lendenen de totemplant verwarmt. Ze heet Ilona en haar anus ruikt naar berberis."

[afbeelding]

"ONTHOUD DEZE MAN! Hij verheft de hand op het heilige!"
"Dit krijg je nou van het drinken van C-merk bier."
"Jullie snappen het niet. Hij geeft hem een hygiënische massage."
"Je hebt gelijk. Voor zijn verdiensten verdient hij een massage van de tapijtpriesters. Een anale massage met die reusachtige fles op de voorgrond."
"Heb jij weleens een massage gehad met een honkbalknuppel? Op je ruggengraat?"
"Het tapijt is ook mens! Hij lijdt!"

[afbeelding]

"Degelijk kapsel heeft hij. Ik wil er ook een. Waar delen ze die uit?"
"Die man heeft de nacht doorgebracht op het strijkijzer."

Oh, internet <3
Oud 28-01-2009, 20:44
flyaway
flyaway is offline

fizzle-fluffy naamzoek
Oud 28-01-2009, 21:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Knip
Jezus geniaal. <3
Oud 29-01-2009, 13:23
Verwijderd

en om paranoide d'r verhaal
Advertentie
Oud 29-01-2009, 13:44
Verwijderd
Tatabox
Oud 29-01-2009, 15:56
Verwijderd
Ik had een sheet voor me met eropstaan:

Cancer, what is the problem?

Ja oke ik snap het.
Oud 29-01-2009, 15:58
Verwijderd
fuck.
Oud 29-01-2009, 16:00
Verwijderd
Ik was met twee collega's een slap gesprek aan het voeren over SOA's. Komt collega 3 binnen, dus collega 2 vraagt uit het niets: ben jij vrij? Collega 3, geen idee waar het over gaat, zegt: Nee en mn hondje ook niet.

Dus wij met z'n drieen helemaal in een scheur omdat ze echt geen idee had wat ze zei, én omdat wij echt niet konden snappen waarom ze zo'n antwoord gaf.
Oud 29-01-2009, 16:12
Verwijderd
fucking hell

twee nieuw zeelanders vergeten dat ze handboeien om hebben terwijl ze vluchten voor de politie:
Oud 30-01-2009, 11:26
Verwijderd
Citaat:
fucking hell

twee nieuw zeelanders vergeten dat ze handboeien om hebben terwijl ze vluchten voor de politie:
Omg, dat filmpje....wat een sukkels
Oud 30-01-2009, 11:55
Verwijderd
Citaat:
ik heb een vriend die ik wel leuk vind en ook wel een keer seks mee wil hebben, alleen weet ik niet of hij ook homo is en of hij mij wel leuk vind. Eerlijk gezegd durf ik het ook niet te vragen. Is er een manier om er achter te komen of hij mij ook leuk vind?
Citaat:
Schrijf het op een briefje en laat een vriendinnentje van je het geven aan de jongen in kwestie. Dan zal je wel merken of hij wel of niet toehapt.

Succes.
Oud 30-01-2009, 15:46
TopDrop
TopDrop is offline
Dit zag ik zojuist bij ons winkelcentrum hangen:

"ok"
Oud 30-01-2009, 18:42
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Oud 30-01-2009, 19:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
[afbeelding]

fizzle-fluffy naamzoek
ooh je hebt er een nulnegen voor me bijgedaan dit is de liefste naamzoek ooit
Oud 30-01-2009, 20:40
Verwijderd
emg.
Oud 30-01-2009, 21:45
Swlabr
Swlabr is offline
The Daily Show with Jon Stewart.
Oud 30-01-2009, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Dit zag ik zojuist bij ons winkelcentrum hangen:

[afbeelding]

"ok"
"haha" ik zag er laatst ook zoeen maar ik weet niet meer wat er nou opstond
Oud 30-01-2009, 22:58
Calyx
Calyx is offline
http://www.columbusmagazine.nl/nieuw...ls_je_kan.html
Oud 31-01-2009, 00:37
Verwijderd
De radio zei "if you like it, then you should've put a ring on it'
like wow proef de emancipatie
Oud 31-01-2009, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah is een heel lief, schattig meisje.
Citaat:
racist
Dit achter elkaar alsof het een commentaar op het ander was
Oud 31-01-2009, 14:24
Verwijderd
Citaat:
De radio zei "if you like it, then you should've put a ring on it'
like wow proef de emancipatie
misschien ging het over een penis
Oud 31-01-2009, 14:40
remy476
remy476 is offline
Dat ik de post uit een brievenbus moest halen, omdat ik het verkeerd bezorgd had (gelukkig lagen de mensen nog te slapen)
Oud 31-01-2009, 16:34
capibara
capibara is offline
Ik zag een bejaard stel in unisex gaastra pakken een poging doen tot nordic zwalken. Ze hadden allebei maar 1 stok waarmee ze rondstrompelden
Oud 31-01-2009, 17:49
Verwijderd
Groepen op last.fm
Motorhead For Life 193 members
Motörhead 641 members
Motorhead 370 members
Wat is het nou!
Oud 31-01-2009, 19:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hierom. sowieso is die hele site echt heerlijk. Ik word helemaal gelukkig als ik er even op rondsurf. Gewoon steeds op zufall klikken. Krijg ik alles weer op een rijtje.
Oud 31-01-2009, 19:55
Verwijderd
Mooi weer de Leeuw is echt geweldig.

Wordt iemand uit het publiek tot "Beatrix" omgetoverd en dan moeten er drie onbekende kinderen opdraven alsof ze Amalia, Alexia en Dinges zijn. Gaan twee van de kinderen keihard janken en om mama schreeuwen, en Paul die probeert ze tevergeefs te troosten. Zegt Paul: "Wil je weer naar mama? Kom, we gaan naar mama! Waar is mama? Wie herkent dit kind?"
(Aan de regie) "Zullen we maandag even iets eerder vergaderen? Ik zei toch dat het niet zou werken..."

Geniale televisie ;D
Oud 31-01-2009, 20:11
Verwijderd
Om een pm
Oud 31-01-2009, 21:46
Verwijderd
Ons hondje blafte zo hard tegen het bezoek dat hij al blaffend de trap is afgerold, whahaha
Oud 31-01-2009, 22:28
Verwijderd
LOL, au
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten