![]() |
|
![]() |
Er hebben al twee mensen genoemd wat de meeste kans van slagen heeft: haar plagen, eerst opgewonden maken en als ze bijna klaarkomt ophouden (en gaan zoenen of knuffelen ofzo, niet de tv aanzetten), en na eventjes weer verder, enzovoort, waardoor de spanning opbouwt. Maar kennelijk wil je het orgasme langer/beter maken zonder meer werk aan de seks te besteden, en dat lukt natuurlijk niet he.
|
![]() |
|
![]() |
urg, allemaal zo arrogant
![]() geloof me, ik besteed er veel aandacht aan, ik doe niks liever ![]() ![]() als het niet mogelijk is omdat te doen, okee, maar als het kan zou ik mijn vriendin daar graag mee plezieren ![]() bedankt allessinds voor de reacties |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nouww...
als ik probeer klaar te komen ((A)) en ik wil het lang aanhouden blijf ik zodra ik op het hoogtepunt kom gewoon wrijven zeg maar, gewoon mastuberen, vaak wordt het orgasme dan heftiger en duurt het automatisch ook langer... ik ''plaag'' mezelf ook weleens: dat je dan, zodra ze een orgasme aan voelt komen, ff stopt. en dan weer verder gaat ![]() xxx btw ik vind het mastuberen een beetje saai worden, maar vind mezelf te jong voor sex: ben pas 14. iemand tips? |
![]() |
|
Zelf kan ik het orgasme wel iets langer vasthouden, of hetgeen vlak voor het orgasme, maar persoonlijk vind ik dat best lastig. Geloof niet dat ik het fijn zou vinden als m'n vriend net dan stopt om te knuffelen enzo, omdat het vaak al lang genoeg duurt voordat het eenmaal zover is
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kan iemand mij helpen? ( met Duits ) scholier19 | 17 | 05-05-2011 10:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 |