Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2009, 16:57
Lies.je
Lies.je is offline
Ik ben verliefd op een jongen, en op msn zijn we er langzaam maar zeker achter gekomen dat we elkaar leuk vinden (we hebben het nog niet 100% gezegd) hij zegt steeds dat hij het gaat zeggen,(in het echt) maar eigenlijk durft hij niet. Hij wil teneerste alleen zijn zonder mensen, en dat is bijna nooit zo (we zijn niet echt zulke vrienden die echt met z'n tweeen appart omgaan) dus het contact over de liefde van ons is echt alleen op msn.. want we durven allebei niet op school echt erover te praten.. wie weet wat ik kan doen?

Maar de vraag is eigenlijk, weet iemand hoe ik hem ervan kan verleiden over dat msn gesprek praten

Ik wil het niet via msn zeggen, want mij angst is dat we dan alleen een msn relatie hebben, ik wil voordat we het zeggen erover gepraat hebben in real
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2009, 18:10
Lente
Lente is offline
vraag hem mee uit. Je weet toch al dat hij dat zeker wil, dus niks engs aan dan zijn jullie samen en komen die gesprekken vanzelf
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 22:18
Myuki
Myuki is offline
Inderdaad, spreek buiten school met hem af (dat kan ook via msn gaan). In het echt is het misschien enger dan op msn, maar het is ook veel leuker. succes
Oud 08-06-2009, 18:44
Verwijderd
ga op date ;-)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 22:40
Sherlock
Sherlock is offline
Dat heb ik dus ook een tijdje gehad en waar zijn julie bang voor mensen gaan jullie echt niet uitlachen omdat jullie verliefd zijn en als ze dat doen en zijn ze triest en hebben waarschijnlijk zelf geen relatie dus wees niet bang om gewoon op school hand in hand te lopen en als die jongen echt zo verlegen is ga lekker naar de bios iets leuks samen kijken(I love you man! echte aanrader voor met zen 2en) en ondertussen kun je lekker met elkaar flirten/zoenen of praten ofcourse
Oud 09-06-2009, 08:17
I C U
I C U is offline
Ga wat afspreken, sneak weg tijdens de pauze, spreek tijdens het weekend iets af! De beste manier om uit zo'n MSN-ding te komen is om in het echte leven iets te doen
Reageren

Regels voor berichten