Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen moet je na gaan waar je slechter in bent, is dat nou Wiskunde of Duits bijvoorbeeld? Duits is te leren en als je Wiskunde gewoon niet snapt snap je het ook niet, Als je voor CM zou gaan dan kan je Duits kiezen en Economie in dat pakket, ik zou voor die optie gaan. Maar je moet het zelf bekijken want het gaat om jou toekomst!? Je moet ook een beetje gaan bekijken met welke vakken je sowieso niks gaat doen en dan kom je waarschijnlijk snel op je keuze. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik jou was zou ik dan C&M gaan doen. Je kan dit profiel doen zonder wiskunde. Economie is vooral theorie dus een kwestie van leren. De berekeningen die bij economie komen kijken zijn best te doen. Wiskunde vind ik best pittig, dus als je eral moeite mee hebt dan zou ik zeker voor C&M gaan.
Succes met je keuze! .Daan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Rda bedoelt volgens mij dat je dan wiskunde A moet kiezen ipv geen wiskunde, niet ipv wiskunde B, maar volgens mij hoef je geen E&M te doen om economie te hebben. Je kunt het ook kiezen als maatschappijvak bij C&M, dan hoef je geen wiskunde te doen. Je kunt je alleen wel afvragen of je dat wil, aangezien economie en wiskunde wel een aantal belangrijke raakvlakken hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2009 om 11:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wiskunde mag je overigens wel bij NT erbij nemen. dan heb je al wiskunde B en dan mag je er wiskunde D nog bijnamen als je dat zou willen. |
![]() |
|
![]() |
Voor economie heb je niet méér wiskunde nodig dan je op het VMBO waarschijnlijk al hebt gehad. Maar ik vind zelf dat het toch wel handig is om wel wiskunde te kiezen, want bij bijna elke hbo-opleiding krijg je statistiek en dan gaan ze er van uit dat je op de middelbare school al basis-statistiek hebt geleerd. Dus als je er niet goed in bent, neem dan in elk geval de makkelijkste vorm van wiskunde, anders heb je op het hbo een probleem.
|
![]() |
||
Citaat:
je hebt dan de verplichte vakken nederlands engels maatschappijleer gym culturele en kunstzinnige opvoeding dan heb je de verplichte profiel vakken economie geschiedenis en moet je kiezen uit wiskunde a of b (ik zou A doen als je slecht bent in wiskunde) veder moet je dan nog uit 1 van de onderstaande vakken kiezen frans duits fries aardrijkskunde management&organisatie maatschappijwetenschappen misschien denk je hoe weet iemand uit havo3 dat, maar dat komt omdat ik nu dezelfde keuze moet maken voor volgend jaar in 4 havo. veel suc6 ![]() |
![]() |
|
@ luts
ff een kleine aanpassing maar je zegt verder moet je dan nog uit 1 van de onderstaande vakken kiezen frans duits fries ak M&O maatschappijwetenschappen maar je zult eerst moeten kiezen tussen frans en duits (1 van die 2 is verplicht) en dan moet je ak m&o en maatschappijwetenschappen ook nog 1 van kiezen als profielKEUZE vak. tenminste ik verwacht niet dat jullie M&O mogen nemen en dan geen duits of frans hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mij heb jij het over C&M ![]() @evatjuhhh inderdaad een keuzekaart vragen is gewoon de beste optie ![]() @chariot veel suc6 ![]() laat je ons nog een x weten wat je nou hebt gekozen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit is een voorbeeldje van een EM profiel (mijn eigen profiel) Nederlands Maatschappij Anw Engels Lo Ckv Duits Wiskunde A M&O Biologie Informatica (is overigens wel een VWO profiel kan dus op havo ietsjes anders zijn) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |