Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2009, 12:46
Rivka
Rivka is offline
Welke zonnebrandcrème/spray gebruiken jullie?
En welke vind je het fijnst?
Posten graag!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 13:51
Verwijderd
Oh, dan heb ik ook even een vraagje.
Heeft iemand garnier ambre solair clear protect wel eens gebruikt?
Op de reclame zeggen ze dat het niet plakt, geen witte waas achterlaat en niet vies&glibberig wordt. Maar is dat ook allemaal echt waar?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan heb ik ook even een vraagje.
Heeft iemand garnier ambre solair clear protect wel eens gebruikt?
Op de reclame zeggen ze dat het niet plakt, geen witte waas achterlaat en niet vies&glibberig wordt. Maar is dat ook allemaal echt waar?
Ja, want het is een doorzichtige gel, en geen melkachtige substantie. Maarrr het brandt wel een beetje (zal wel alcohol inzitten), dus voor op je gezicht of als je een gevoelige huid hebt is het niet zo'n succes. En daarnaast had ik altijd dat als je het opsmeert je duizenden fliebertjes loswrijft (lastig uitleggen ), ik weet niet of dat dode huid is of een teveel aan smeersel, maar dat was ook een beetje gek.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2009, 18:09
marrel
marrel is offline
Ik gebruik meestal creme, en dan echt elk willekeurig merk wat ik in handen krijg, maakt me totaal niet uit. Lage factor, 8 ofzo. Geloof dat ik de laatste jaren garnier of nivea heb gehad.
Oud 23-05-2009, 21:53
Verwijderd
als ik niet wil verbranden ultralight van lush, spf 14 heeft die en als ik gewoon effe ga zonnen ofzo de monoi de tahiti zonneolie van yves rocher met spf 2 (oid)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 08:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik gebruik meestal zonnebrandcreme factor 20 of 30 van de Kruidvat (notenmelk) of van de Lidl. Die moet je wel goed uitsmeren, maar dan werken ze bij mij wel goed.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, want het is een doorzichtige gel, en geen melkachtige substantie. Maarrr het brandt wel een beetje (zal wel alcohol inzitten), dus voor op je gezicht of als je een gevoelige huid hebt is het niet zo'n succes. En daarnaast had ik altijd dat als je het opsmeert je duizenden fliebertjes loswrijft (lastig uitleggen ), ik weet niet of dat dode huid is of een teveel aan smeersel, maar dat was ook een beetje gek.
Hmm, dat branden zou ik nog wel mee kunnen leven denk ik, tenminste, ik neem aan dat dat niet constant is?
Maar die 1000 losse fliebertjes klinkt minder leuk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2009, 19:06
Balance
Balance is offline
Ik gebruik meestal Nivea. Ik vind dat sprayen wel prettig en ik vind hem lekker dun, niet van die nog veel vettere zooi.
Soms gebruik ik ook P20. Dat is een vrij duur goedje wat je 1x op een dag opsmeert en je dan de hele dag beschermt. Mijn ouders zweren er bij en gebruiken het elke vakantie (en bij hen werkt het dus ook echt). Ikzelf ben er nogal huiverig voor, hoewel het volgens mij bij mij ook wel werkt. Ik vind het alleen nogal stinken en heb niet altijd het geduld het ruim van te voren in te smeren.
Oud 24-05-2009, 21:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nu Albert Heijn eigen merk, dat is ook zo'n spuitbusje als nivea maar dan goedkoper en het werkt prima. Ik houd elk jaar over en koop liever elk jaar nieuw omdat je zeker weet dat het dan nog goed werkt dan dat ik er jaren mee doe dus dan maar liever een goedkopere. Op vakantie of aan strand gebruik ik meestal factor 30, in de tuin thuis of met de wintersport vaak factor 15 ofzo.

Regels voor berichten