![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar die 1000 losse fliebertjes klinkt minder leuk. ![]() |
![]() |
|
Ik gebruik meestal Nivea. Ik vind dat sprayen wel prettig en ik vind hem lekker dun, niet van die nog veel vettere zooi.
Soms gebruik ik ook P20. Dat is een vrij duur goedje wat je 1x op een dag opsmeert en je dan de hele dag beschermt. Mijn ouders zweren er bij en gebruiken het elke vakantie (en bij hen werkt het dus ook echt). Ikzelf ben er nogal huiverig voor, hoewel het volgens mij bij mij ook wel werkt. Ik vind het alleen nogal stinken en heb niet altijd het geduld het ruim van te voren in te smeren.
|
Ik heb nu Albert Heijn eigen merk, dat is ook zo'n spuitbusje als nivea maar dan goedkoper en het werkt prima. Ik houd elk jaar over en koop liever elk jaar nieuw omdat je zeker weet dat het dan nog goed werkt dan dat ik er jaren mee doe dus dan maar liever een goedkopere. Op vakantie of aan strand gebruik ik meestal factor 30, in de tuin thuis of met de wintersport vaak factor 15 ofzo.
|
|