Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Schrijf het van je af, of maak eens zo'n lekker agressief schilderij ofzo. Ik weet niet of je erg creatief aangelegd bent (hoeft op zich ook niet, maar dan is het wel makkelijker om te doen enzo) , maar zoiets zou je kunnen doen.
![]() Bij mij komt er altijd zo'n stroom van gedichten en proza dingen enzo. |
![]() |
|
Het nog een keer proberen heeft weinig zin natuurlijk, zijn boodschap was duidelijk.
Je zult nog wel een tijdje met je gevoel rondlopen, maar dit zal vanzelf afzwakken. Verder gaan met je leven is toch altijd nog de beste manier, daarom wordt het ook zo vaak gezegd. Er zijn niet echt 'trucjes' ofzo of er vanaf te komen. Doen alsof je iemand niet leuk vindt is alleen jezelf voor de gek houden. Vergeten is de enige optie.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou eerst hard lachen en als je vervolgens echt serieus blijkt te zijn keihard wegrennen hoe leuk je er ook eventueel uitziet, dit gaat natuurlijk nooit goedkomen |
![]() |
||
Citaat:
En mensen, geloven jullie niet in liefde op het eerste gezicht ofzo? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Denk niet dat je dat nog hoeft te vragen, haha. Gewoon afstand nemen (maar dat heb je volgens mij al) en proberen te vergeten. Misschien, als je toch vrienden met hem wilt blijven en het mail-contact wilt houden, over een tijdje iets van je laten horen.
Maar zijn boodschap was vrij duidelijk, lijkt me. Dit gaat nooit iets worden. |
![]() |
|
![]() |
zo jouw verhaal lijkt wel op die van mij
![]() ![]() toen die jongen zei dat ie me leuk vindt ( we hadden daarvoor ook veel gemaild, gechat en 1X een afspraak) was k echt geschrokken. k wist gelijk dat hij niet mijn type is, en heb het hem verteld. en dat begrijpt hij wel, en waardeert het ook. we chatten nog wel vaak etc. hij heeft me ook wel paar keer uit gevraagd, maar ik weigerde. ik denk wat jij nu kan doen is gewoon beetje met hem kletsen etc. ipv echt achties ondernemen. je krijg zo het tegenovergestelde effect |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nadat ik eens was afgewezen besloot ik om gewoon iedere keer als ik aan hem dacht mijn gedachten op iets anders te richten. Wat niet spectaculair goed werkt maar dan doe je ten minste wat. Ik vond hem nog heel lang wel een beetje leuk of wilde heel graag vrienden met hem zijn en dat zou toch niet lukken want hij is toch mijn type niet enzovoort. Wat pas echt hielp om over hem te vergeten was een gesprek met een vriendin waarin ze me deed inzien dat hij heel erg kinderachtig was en onaardig was en dat soort dingen. Werkt perfect. Als je vriendinnen je niet zover kunnen krijgen om een hekel aan hem te krijgen moet je het zelf maar doen.
Als het niet wil lukken kan je je ook indenken dat hij maar een crush is, die je niet zo goed kent en je het ook prima redde zonder hem.
|
![]() |
Hmmm ik weet niet of het helemaal overeenkomt met jouw situatie, maar ik heb een jaar lang telkens af en aan met een jongen gerommelt. Nooit gezoend of wat dan ook, gewoon afwisselend flirten en daten en dan hoorde ik ineens 2/3 weken niets meer. Was verschrikkelijk verliefd, maar na 'n jaar heb ik (toen hij gvd met een ander meisje had gezoend) voor mezelf besloten er een punt achter te zetten. Dus gewoon verwijderen en blokkeren op msn, niet meer reageren op smsjes, hem niet meer gedag zeggen waar ik 'm ook tegen kwam, als vrienden er over begonnen, zeggen dat je geen zin hebt om het over 'die kneus' te hebben... Je richten op nieuwe dingen. Het hielp mij in ieder geval heel erg.
Ik weet niet of jij er wat aan hebt, maar anyhow succes! En er gaat altijd wel tijd overheen voordat je over iemand heen bent, dat moet je je ook realiseren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien zal hij het ook wel heel raar vinden als je weer contact opneemt, terwijl zijn boodschap eigenlijk niet duidelijker kan (zonder onvriendelijk te worden). Ook bestaat de kans dat je iemand anders vindt. Maargoed, als je het op deze manier kan laten rusten moet je dat doen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat zei je tenminste |
![]() |
|
Move on. Shit happens, hij vindt je niet leuk.Zijn boodschap was duidelijk. De tijd doet een hoop en in het vervolg zal je misschien wat voorzichtiger zijn, wat op zich niet verkeerd is.
Kortom, even janken en weer doorgaan, bezig blijven, dingen ondernemen... Over een half jaar contact opnemen zou ik niet doen, omdat je dan gaat aftellen. Schiet niet écht op. Als je hem nog eens tegenkomt, kan je best een gesprekje aanknopen, maar anders... Nein.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij omgaan met de volgende situatie? aniN | 13 | 23-02-2013 21:19 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |