Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2009, 19:01
Birte1991
Birte1991 is offline
Hoi!
Ik wil een navelpiercing laten zetten maar dat wil ik wel bij iemand doen die diploma's heeft ofzo, en bekend staat om hele goede hygiene. Ik woon in Den Bosch, weet iemand een goede piercer in de buurt?
Oud 16-05-2009, 23:08
Verwijderd
jewels of fantasy in vught! (volgens mij heeft dat een iets andere naam tegenwoordig maar dat moet je maar even opzoeken) heel rustige sfeer en hygienisch en alles wordt uitgelegd en je wordt goed op je gemak gesteld, aardige chick is dat ook!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 17:52
Verwijderd
> Lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 20:50
Verwijderd
In Haarlem zit ook een hele goede piercer .
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 11:48
Verwijderd
erg tof maar dat scheelt ehhhh 2 uur reizen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 09:46
Birte1991
Birte1991 is offline
Oke, ik denk dat ik het in vught laat doen, moet ik dan een afspraak maken of kan ik gewoon binnenlopen?
Oud 19-05-2009, 10:54
Verwijderd
even op de site kijken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik denk dat ik het in vught laat doen, moet ik dan een afspraak maken of kan ik gewoon binnenlopen?
Ja dan moet je wel even een afspraak maken. Ik weet niet of ik deze info hier neer mag zetten.. Irene's nummer is 06-19487264, het adres is Van Heeswijkstraat 4a in Vught (beetje lastig te vinden, is niet aangegeven), de studio is open op zaterdag 12:00 - 17:00 en haar email is info@jewelsoffantasy.nl
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 19:04
Allochthony
Allochthony is offline
Ik doe het ook, met een priem, Aartshertogenlaan, ga op de stoep zitten als je een zwarte BMW ziet staan.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 09:08
Kaa
Kaa is offline
Ik zou uberhaupt niet op de stoep gaan zitten aan de aartshertogenlaan...but that could just be me :+)
Oud 20-05-2009, 10:56
Birte1991
Birte1991 is offline
Citaat:
Ja dan moet je wel even een afspraak maken. Ik weet niet of ik deze info hier neer mag zetten.. Irene's nummer is 06-19487264, het adres is Van Heeswijkstraat 4a in Vught (beetje lastig te vinden, is niet aangegeven), de studio is open op zaterdag 12:00 - 17:00 en haar email is info@jewelsoffantasy.nl
Oke dank je! Moet ik haar bellen of moet ik haar even mailen? (het probleem is dat ik precies die tijden zelf ook moet werken haha, dus ik zal een keertje vrij moeten vragen..)
Oud 20-05-2009, 11:28
Allochthony
Allochthony is offline
Wat is er mis met de Aartshertogenlaan?!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 11:30
Kaa
Kaa is offline
overdag niet veel,
maar 'savonds is er nogal ns gelazer. of althans, dat was altijd zo, weet niet of dat nog zo is.
maar dan ga ik (zeker als meisje zijnde) daar niet op de stoep zitten
Oud 20-05-2009, 11:32
Allochthony
Allochthony is offline
Allemaal onzin natuurlijk, hardstikke mooi hier, veel groen, veel parkeerruimte, aardige mensen en een paar scholen om de hoek.

Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 11:36
Kaa
Kaa is offline
Oud 20-05-2009, 12:39
KiMZz
KiMZz is offline
Ik woon ook in Den Bosch en ik heb mijn tongpiercing bij Inez in Rosmalen laten zetten. Die zit in het centrum naast 'Big Snack' snackbar.. Je kunt ook naar Tattoo Joop bij Sluis 0 maar daar heb ik zelf niet zulke goede verhalen over gehoord..
Oud 20-05-2009, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Oke dank je! Moet ik haar bellen of moet ik haar even mailen? (het probleem is dat ik precies die tijden zelf ook moet werken haha, dus ik zal een keertje vrij moeten vragen..)
Bellen of mailen, kan allebei. Het kan wel alleen op die tijden denk ik, want ze woont zelf in Rotterdam.

Van Joop weet ik alleen dat hij goeie tattoos zet...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 09:51
Birte1991
Birte1991 is offline
Ik ga toch naar Ine's sieraden, omdat ik op zaterdag geen vrij kan krijgen en ik wil hem toch wel heel snel al. Zondag is het koopzondag in den bosch, zou ze dan open zijn? Ik hoop het :-)

Nog een laatste vraag: doet het pijn?!
Oud 04-06-2009, 10:10
Alyssia
Alyssia is offline
Nouja, je prikt een gat door je vel. Je zal het waarschijnlijk in ieder geval wel voelen ja. Maar het ligt er verder aan of je kleinzerig bent of niet.
Het zal heus wel meevallen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten