Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2009, 12:10
lady-dii
lady-dii is offline
Ik heb sinds maandag opeens erg last van mijn rechterborst. De rechter is ook groter dan de linker, maar daar zie heel weinig van. Ik heb nu cup D, dus of ze nog steeds in de groei zijn weet ik niet. Ik heb geen koorts, ik voel nergens een knobbeltje, het is niet rood, maar wel onwijs gevoelig en pijnlijk! Ook hoef ik nog niet ongesteld te worden. 's nachts lig ik altijd op mijn buik, maar dat gaat nu niet meer omdat het zeer doet. Ik wilde vragen of misschien meer meisjes hier last van hebben en of het vaker voorkomt.
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 15:11
Alyssia
Alyssia is offline
Ik weet niet hoe oud je bent (gezien je het hebt over 'of ze nog groeien of niet'), maar borsten groeien tot je 21e, al zal je heus niet opeens nog een cup extra krijgen in dat laatste jaar. Als je nog veel jonger bent dan 21, dan zou het kunnen dat het nog met groei te maken heeft.
Verder denk ik niet dat het te maken heeft met ongesteld worden of niet. Het kan ook met je ovulatie te maken hebben. Mijn borsten doen gedurende de maand ook soms erger pijn dan anders, maar ik let eigenlijk niet zo op hoe dat zit icm mijn cyclus.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 19:15
zoemzoem
zoemzoem is offline
http://www.chirurgenoperatie.nl/pagi...astopathie.php
Lees dit eens, dit zou kunnen, komt vaak voor. Maar het zou ook 'groeipijn' kunnen zijn.

Regels voor berichten