![]() |
|
![]() |
Toen ik 14 was, had ik nog bijna niks en nu heb ik A... Ik zou ook niet groter moeten hebben hoor, ik ben eigenlijk best ielig en anders staat het raar. Een B zou misschien nog net kunnen, maar zoals al eerder gezegd, het blijft nog wel even doorgroeien hoor!
Overigens begon het wel opeens meer te groeien toen ik met de pil begon. Maar dat schijnt ook normaal te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ontopic; ik vind het veel belangrijker dat alles gewoon in verhouding is. En dan gaat het ook niet hangen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jezus je bent 14, ze doen niet eens borstvergrotingen op jouw leeftijd, en op mijn leeftijd zijn er nog altijd mensen die zeiken over t feit dat je cup a hebt, als je iets van domme mensen aantrekt moet je dat vooral doen maar je moet je niet chirurgisch aanpassen omdat je anders gepest zou worden en zeker niet om iets als tieten want dat zijn gewoon veredelde vetkwabben
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey!
Meid je hoeft je echt niet te schamen voor je kleine borsten! En zeker niet op jouw leeftijd ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2009 om 16:15. Reden: Foto's verwijderd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog steeds cup A (nouja ok afhankelijk van de bh) en ik ben me daar lekker, waarom zou ik ze gaan vergroten, die van mij staan tenminste rechtop
![]() Oftewel, laat ze lekker zeuren, die pestmeiden - alleen het feit al dat ze zulke opmerkingen maken, laat wel zien dat ze ondanks hun borstgrootte nog maar kinderen zijn! Sowieso ben je pas veertien, dan heb je nog een tienerlichaam. Het wordt de komende tien jaar nog een stuk vrouwelijker, of je er nou grotere borsten bij krijgt of niet. Komt allemaal goed ![]() ![]() |
![]() |
|
Zoals meerdere al zeggen ze groeien echt nog wel!
Enne weetje.. ik ben eigenlijk wel blij dat ik net als jij een kleine cupmaat heb.. het zou niet staan als ik (klein en tegen de dunne kant aan) cupmaat d zou hebben ![]() Dat die mensen je pesten is echt dom, probeer je er niks van aan te trekken dan stoppen ze vanzelf wel.. als je erop in gaat of laat zien dat je het erg vind vinden pesters dat juist leuk en blijven ze doorgaan omdat ze weten hoe ze jouw kunnen kwetsen!
|
Wat hierboven allemaal al is gezegd.
Plus dat ik vandaag bij het hardlopen een vrouw zag die haar borsten vasthield, omdat ze anders niet vooruit kwam/ er veel pijn aan had enz. Met een kleine cup kun je dus gewoon rennen en sporten zonder last. ![]()
|
Blijven bij A, omdat ik er niet zo mee zit, en omdat ik als de dood ben voor siliconen in m'n lichaam. Wil niet weten waar dat over 50 jaar zit. Verder denk ik dat groter dan B me sowiso niet echt zou staan, ben vrij dun dus t is wel goed.
|
Ze groeien echt nog, toen ik 14 was had ik ook cup A. Het kan alleen nog wel even duren natuurlijk. Ik had zelf twee jaar geleden nog een B en toen vonden ze het leuk om nog te groeien en nu zit ik op D. Het past prima bij mijn lichaam, alleen is het soms naar bij het sporten. Wees maar blij met een wat kleine cup trouwens, ik was laatst jurkjes aan het passen en dan kwam die rand die onder je borsten moet steeds tot halverwege en dat was dan ook nog de grootste maat. Daar word je ook niet vrolijk van hoor.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Idd doe er niets aan, komt allemaal nog wel goed! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedenk ook dat siliconen langzaam verharden waardoor je ze gemiddeld na vijftien à twintig jaar moet vervangen omdat het anders net tennisballen zijn! En omdat je lichaam zichzelf wil beschermen tegen die vreemde dingen, kapselt het de vullingen in met een soort littekenweefsel, waardoor je vreemde intrekkingen in de huid errond kunt krijgen, bij de meeste mensen gaat dit heel langzaam maar sommige mensen hebben de pech dat het er al na vijf jaar niet meer uitziet.
Nog helemaal los van het feit dat je op je 14e inderdaad nog in de groei bent en helemaal niet weet hoe hard dat nog zal gaan! Plus dat cup A volgens mij tamelijk normaal is onder 14jarigen. Als je rondkijkt in de kleedkamer zul je zien dat bijna iedereen cup AA, A of B heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maargoed, inderdaad. ik denk dat iedereen hierboven alles al heeft gezegd. En het feit dat er meer van dezelfde reacties zijn getuigd al van bevestiging van het lekker laten zitten van je A. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat zou jij doen? (meiden) Lijanne | 1 | 17-05-2009 19:37 | |
De Kantine |
Het grote adviezentopic Uice | 102 | 26-09-2007 12:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overvaller komt om na achtervolging door slachtoffer number9 | 500 | 19-01-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Hoe mijn relatie de puin in liep! Woestijnpinguin | 26 | 17-08-2003 20:54 | |
Seksualiteit |
Wat zou jij doen.... Some | 59 | 03-07-2003 13:43 |