Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- het afschaffen van patenten; Totdat ze zelf een miljoenen-uitvinding hebben gedaan. - het vergroten van privacyrechten voor EU-burgers; DIT is wel een goed plan, voor zover het om kruimelcriminelen gaat. |
![]() |
|
Ik vind hier weinig politieks aan. Dit is gewoon een idee die op een zolderkamer is bedacht, per ongeluk zich hebben ingeschreven voor de verkiezingen ipv het songfestival of groot zweeds forum. Maar ja, met 7,1% van de stemmen hebben ze blijkbaar veel te zoeken in de Zweedse politiek. Ik had het nog leuker gevonden dat het over echte piraten ging op de zeeen. (vandaar dat ik deze topic opende en nogal teleurgesteld post nu)
||
Citaat:
Maar inderdaad; zolang sony het er niet mee eens is zal het best nog wel ff duren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet te tellen hoe veel artiesten nu muziek kunnen maken dankzij internet, en gelukkig houdt dat dankzij internet en downloaden in dat het ook niet meer de saaie door platenmaatschappijen ontwikkelde 4 tonen beatjes uit de jaren 90 zijn waar men inclusief de artiesten zelf niet goed van werden. nog los van het gegeven dat er erg veel mensen zijn met kasten vol CDs puur omdat ze het orgineel willen... Door alá P. Diddy net te doen of je het ineens slecht hebt en verplicht nevenactiviteiten moet ontplooien zoals luchtjes e.d. is hetzelfde als een dikke middelvinger naar je fans me dunkt, daar worden ze voor gestraft in de verkoop. Ik herinner me hier een mooie Southpark aflevering over :') Overigens hoeven legale downloads niet gratis te zijn... maar data is tegenwoordig gewoon niet veel meer waard.
||
Citaat:
Laat de huilende artiesten daar eerst maar eens beginnen. En nog wat; waarom kost een recente CD bij Bol.com € 20 en bijvoorbeeld bij tower.com omgerekend zo'n € 8,70 ? |
![]() |
||
Citaat:
Het zijn de platenkartels die baat hebben bij het verbieden van downloaden.
||
![]() |
Citaat:
prima dat artiesten een vergoeding willen, maar Stichting Brein (en al haar activiteiten) zelf moet ook ergens van betaald worden. ik sprak ooit een kroegbaas die een week lang zijn playlist bij ging houden om daarna de artiesten zelf te benaderen voor een vergoeding ![]()
|
![]() |
|
|