![]() |
|
![]() |
De Funky Carioca is een onder jongeren populaire hyperseksuele dansstijl uit Brazilië die bij vlagen meer op seks dan op dansen lijkt.
Vanaf minuut 5:02 gaat het echt ver daar op het podium ..! Check dit filmpje .. http://www.metropolistv.nl/?p=725 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat kansloze gedoe dat je daar ziet heeft niets te maken met de Rumba. Ik heb het dan ook over de dans, en niet over een seksclub o.i.d.
|
Verwijderd
|
Ik lach me ziek. Die gasten op het podium waren net het hondje van mijn buren, die rijd ook overal tegenaan. Die vrouw op het podium schaamde zich volgens mij ook rot, maar goed. Dat dansje rond 5:38 was nog wel aardig, de muziek boeit me niet. Het ziet er in elk geval gezellig uit daar. Verder schuif ik dit hele genre in de buurt van latino en reggaeton en dat soort grut en ga ik verder niet op zoek naar meer "Funky Carioca".
|
![]() |
|
Dit soort taferelen vind ik echt heel sneu, ook het feit dat ze zeggen dat als je geen muziek maakt over seks dat het dan niet boeiend is en de mensen niet geintreseeerd zijn, wat een bullshit. En wtf ik zie daar allemaal kleine kinderen rondlopen ik snap er helemaal niks meer van
![]()
|
Dit soort taferelen krijg je volgens mij ook alleen maar omdat er een nieuwe generatie opkomt die zich uit het christelijke keurslijf los weten te breken en in het andere uiterste doorschiet. Maar als zij er blij van worden moeten ze het natuurlijk vooral doen, ze doen er verder niemand kwaad mee. Behalve hooguit dat ze zichzelf belachelijk maken, maar dat doen de meeste mensen toch sowieso al, dus dan kun je het maar beter meteen op een podium doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|