![]() |
|
Gewoon 1x proberen, na 1x kan je altijd nog bij je mening blijven, leg hem dan wel uit waarom jij dit vind zodat hij niet bij de gedachte komt dat hij het totaal verkeerd deed & alsnog, je kan het ook zo zien als jij hem oraal bevredigd doe je precies hetzelfde als hij zou doen alleen dan bij het andere geslacht
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap je punt wel
![]() En daarnaast vind ik het ook niet héél lekker. (ja ik word voor gek verklaard). Hoewel ik het na een paar wijntjes wel lekkerder vind, dus daar zal toch wel iets van een drempel zitten die er voor zorgt dat ik het minder lekker vind? Anyway, zoals bij veel dingen is het een kwestie van (laten) doen. Als hij er problemen mee heeft, mag hij dat zelf aangeven, dat is niet iets waar jij je druk over moet maken.. |
![]() |
|
Nouja, geprobeerd en wel, maar het blijft gewoon ongemakkelijk. Ook omdat hij dus hélémaaaaal daar zit
![]() In ieder geval al bedankt voor alle reacties =).
||
Citaat:
Sorry hoor, lichaamsvocht & geurtjes, het hoort er allemaal bij. Seks mag ook best een beetje dirty zijn ![]()
||
Citaat:
vind je het wel lekker? als je het niks vindt, moet je het gewoon niet doen. beetje raar om ruzie te krijgen om iets dat hij toch vooral doet omdat het voor jou fijn moet zijn ![]() als je het wel wil maar je alleen tegen laat houden door dat ongemakkelijke gevoel, is dat heel jammer lijkt me. ik denk dat je je er dan overheen moet zetten en het gewoon moet laten gebeuren. wat je zegt over dat het ongemakkelijk is dat ie helemaal dáár zit en je het niet samen doet, herken ik wel, maar alleen als ik er teveel bij nadenk. het is lastig om heel passief te genieten als je nadenkt over wat ie nou precies aan het doen is ![]() in je eerste post zeg je dat ie het probeert tijden het voorspel. misschien voelt het voor jou minder ongemakkelijk als hij er wat langer mee wacht en er niet meteen opduikt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
beffen mystery_1001 | 2 | 14-05-2016 11:01 | |
Seksualiteit |
Pijpen/Beffen. Kev! | 64 | 20-07-2009 13:54 | |
Seksualiteit |
Anti-Beffen? Verwijderd | 53 | 08-12-2004 23:45 | |
Seksualiteit |
meiden doet het ineens met meiden [beffen,zoenen etc] Een HYPE?? devilcat | 70 | 29-10-2004 12:52 | |
Seksualiteit |
Beffen/vingeren hoe vinden jullie dat om te doen jonte beffen of te vingeren? Ruby_temp | 32 | 26-09-2002 12:01 | |
Seksualiteit |
niet beffen no_nickname | 28 | 09-06-2002 12:59 |