Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2009, 14:26
Verwijderd
Geen gemiep met de titel
Advertentie
Oud 04-06-2009, 14:27
Verwijderd
tenzij iemand nog een leuke weet
Oud 04-06-2009, 14:28
Laisve
Laisve is offline
Ik heb mijn burgerlijke plicht ook weer volbracht.
Oud 04-06-2009, 14:28
Verwijderd
Definitie van saaiheid, veel beter.

@Quis; ik zit pas in de groei, ben nu 1.55cm
Oud 04-06-2009, 14:29
Verwijderd
Als ik later groot en rijk ben richt ik een gigantische roller disco op. Komen jullie ook dan?
Oud 04-06-2009, 14:30
Verwijderd
Ja, om zachtjes bij de ingang te gaan huilen
Verwijderd
vanwege mijn gebrek aan motorische skills voor dat soort zaken
Verwijderd
Wat flauw.
Verwijderd
Citaat:
vanwege mijn gebrek aan motorische skills voor dat soort zaken
sstt een mens kan veel leren. hoop ik.
Oud 04-06-2009, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Als ik later groot en rijk ben richt ik een gigantische roller disco op. Komen jullie ook dan?
nee want ik kan niet rollerskaten
Laisve
Laisve is offline
De beste man in het stadhuis bleef wel angstaanjagend lang naar mijn ID-kaart staren
Verwijderd
Ik neem wel iemand in dienst om lesjes te geven
Verwijderd
Ik heb nog geen verjaardagscadeau van mijn ouders, misschien moet ik een skateboard vragen. Daar ga ik me vast jong van voelen.
Oud 04-06-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:
De beste man in het stadhuis bleef wel angstaanjagend lang naar mijn ID-kaart staren [afbeelding]
Zag je er zo anders uit op de foto? Want ik heb altijd bij de douane dat ze waanzinnig lang naar mijn kaartje staren omdat ik toen waanzinnige lange dikke dreadlocks had en ik zie er mega anders uit zonder.
Oud 04-06-2009, 14:36
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Zag je er zo anders uit op de foto? Want ik heb altijd bij de douane dat ze waanzinnig lang naar mijn kaartje staren omdat ik toen waanzinnige lange dikke dreadlocks had en ik zie er mega anders uit zonder.
Haha

Eh ja mijn id-kaart is al echt 4 jaar oud ofzo. En toen had ik nog kort haar... dus ik snap de verwarring wel. Maar hij keek er zo peter r-ig bij
Oud 04-06-2009, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Haha

Eh ja mijn id-kaart is al echt 4 jaar oud ofzo. En toen had ik nog kort haar... dus ik snap de verwarring wel. Maar hij keek er zo peter r-ig bij
Heb je nu heel erg lang haar? *allemaal beetjes van het uiterlijk van Laisve verzamelen wil*
Oud 04-06-2009, 14:39
Vlindertje
Vlindertje is offline
Foto's hoeven officieel niet gecheckt te worden bij het stembureau, wel moet er gekeken worden naar naam en of het identiteitsbewijs nog geldig is. In de handleiding wordt namelijk ook al gezegd dat mensen kunnen veranderen in een paar jaar tijd en dat de foto niet altijd hoeft te lijken.
Oud 04-06-2009, 14:39
Verwijderd
Dit is een post.
Oud 04-06-2009, 14:40
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Heb je nu heel erg lang haar? *allemaal beetjes van het uiterlijk van Laisve verzamelen wil*
Nee geen hippiehaar ofzo hoor, gewoon iets korter dan halflang
Oud 04-06-2009, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Foto's hoeven officieel niet gecheckt te worden bij het stembureau, wel moet er gekeken worden naar naam en of het identiteitsbewijs nog geldig is. In de handleiding wordt namelijk ook al gezegd dat mensen kunnen veranderen in een paar jaar tijd en dat de foto niet altijd hoeft te lijken.
Heb je er als controleerdame gezeten?
Oud 04-06-2009, 14:41
Verwijderd
Spoiler

mijn graftakken
biertank naamzoek XD
Oud 04-06-2009, 14:42
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Spoiler

mijn graftakken
biertank naamzoek XD
Ben jij dat ?
Oud 04-06-2009, 14:42
Verwijderd
Citaat:

2 jaar verschil
Oud 04-06-2009, 14:43
Verwijderd
Oud 04-06-2009, 14:43
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Heb je er als controleerdame gezeten?
Heb nu anderhalf uur pauze en dan mag ik weer tot 9 uur zitten en daarna nog tellen
Oud 04-06-2009, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Heb nu anderhalf uur pauze en dan mag ik weer tot 9 uur zitten en daarna nog tellen
O! Wat gaaf dat je dat doet!
Verwijderd
Citaat:
Ben jij dat ?
ja, een jaar terug ofzo!
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-06-2009, 14:45
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
O! Wat gaaf dat je dat doet!
Het is wel heel saai, want soms zit je echt te wachten totdat er eindelijk weer iemand komt stemmen
Oud 04-06-2009, 14:46
Vlindertje
Vlindertje is offline
Jij mag nog niet stemmen
Verwijderd
Betaald dat goed?
Verwijderd
Citaat:
Het is wel heel saai, want soms zit je echt te wachten totdat er eindelijk weer iemand komt stemmen
Je zit er toch niet alleen?
Oud 04-06-2009, 14:47
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Betaald dat goed?
Aiiii.
Oud 04-06-2009, 14:47
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Betaald dat goed?
Dat valt vies tegen, maar je hoeft er niet veel voor te doen.

Citaat:
Je zit er toch niet alleen?
Met nog 2 anderen.
Oud 04-06-2009, 14:48
Verwijderd
Oh ik dacht dat het vrijwilligerswerk zou zijn hmm
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
ja, een jaar terug ofzo!
Wat leuk. Nu geen dreadlocks meer ? Zonder staat altijd beter als ik eerlijk ben
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Oh ik dacht dat het vrijwilligerswerk zou zijn hmm
Nopes, maar meestal zijn het ambtenaren en die kregen er volgens mij geen extra geld voor.
Oud 04-06-2009, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Wat leuk. Nu geen dreadlocks meer ? Zonder staat altijd beter als ik eerlijk ben
Yuh, was het wel zat na 4 jaar en het maakt je ook een beetje één dimensionaal ofzo, tenminste, zo zien veel mensen je opeens. Dat werd irritant.
Oud 04-06-2009, 14:52
Verwijderd
My kapsel b dah best.
Oud 04-06-2009, 14:52
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Yuh, was het wel zat na 4 jaar en het maakt je ook een beetje één dimensionaal ofzo, tenminste, zo zien veel mensen je opeens. Dat werd irritant.
Gezwicht onder sociale druk
Oud 04-06-2009, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Gezwicht onder sociale druk
Als ik erg gevoelig was voor sociale druk had ik ze nooit genomen hoor Maar na 4 jaar is mooiheid en leukheid er wel af en als je dan ook nog echt continu tegen vooroordelen moet vechten, terwijl je ze toch al niet meer zo leuk blijft vinden, fuck dat
Oud 04-06-2009, 14:57
Miekje*
Miekje* is offline
hoi
Oud 04-06-2009, 14:57
Verwijderd
dag miekjuh!
Oud 04-06-2009, 14:58
Laisve
Laisve is offline
Nee snap ik wel, het was maar een grol.

Vonden je ouders het wel goed ? Ik heb zulke dictators op het gebied van haar dat ik elke keer als ik thuis ben aan moet horen dat ik eens naar de kapper moet gaan
Oud 04-06-2009, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Nee snap ik wel, het was maar een grol.

Vonden je ouders het wel goed ? Ik heb zulke dictators op het gebied van haar dat ik elke keer als ik thuis ben aan moet horen dat ik eens naar de kapper moet gaan
Haaa mijn vader vond het verschrikkelijk want hij was bang dat iedereen me als een outcast ging behandelen. Mijn moeder vond het wel mooi. Toen ik ze had afknipt stond ik met mijn korte haar in de keuken en toen zat ze helemaal te snotteren en zei ze 'het lijkt wel alsof je uit een concentratiekamp komt'. Subtiel.

Dat is blijkbaar een dingetje tussen veel ouders en kinders he, dat gemiep om het haar.
Oud 04-06-2009, 15:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn ouders vinden mijn haar altijd prima heur!
Oud 04-06-2009, 15:03
Verwijderd
Jouw haar zit ook altijd fantastisch, dat scheelt bijzonder veel
Oud 04-06-2009, 15:04
Verwijderd
Oké, dat klonk zo lovend dat het sarcastisch opgevat kan worden maar dat was het niet.
Oud 04-06-2009, 15:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjewel ^^
Oud 04-06-2009, 15:08
Miekje*
Miekje* is offline
Heb je je haar geknipt C'neel?

Regels voor berichten