Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2009, 13:05
So_Adorable
So_Adorable is offline
Ik heb de vmbo-b examen afgerond,
Nou zit ik met een probleem, Ik had op de basisschool een advies van havo en mijn cito score was 530 ik werd niet aangenomen voor een theoretische opleiding. Dus had ik me ingeschreven voor de opleiding vmbo-t na de eerste jaar ben ik gezakt naar basis wegens een verschrikkelijke thuissituatie. De school had daar geen begrip voor. Ik had geen motivatie meer om te studeren. Je begrijp zelf wel dat als je veel slimmer bent en dat als je in een lage niveau wordt geplaatst er totaal geen zin meer in hebt. Ik ben de 3jaar daarna zonder leren verder gegaan met wel mooie cijfers. Nu ben ik dus klaar ik moet alleen wachten op de uitslag. Waar ik verschrikkelijk mee zit is dat ik op de mbo niveau 2 moet beginnen en dat het nog heel lang gaat duren voordat ik naar de hbo mag nou is mijn vraag of ik mogelijk kan worden toegelaten tot het VAVO. Ik heb van een aantal mensen gehoord dat je door middel van een toets havo kan doen. Ik weet niet of dit nog kan. Dat zou namelijk de oplossing kunnen zijn van al me problemen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

x esmee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2009, 14:31
Mrs.Patton
Mrs.Patton is offline
Enige wat ik weet si dat als je vmbo-k hebt en je t wilt doen, dat je dan een toets moet doen..
Aan de hand van de uitslag bepalen ze of je t mag doen, maar is het uitzonderlijk.. dan mag je havo doen..
Je moet maar ff bespreken met die mensen van de school
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten