![]() |
|
![]() |
Een kwartiertje niks te doen? Kijk een video'tje, beantwoord enkele vragen*en win 100 euro, geen gekke prijzen, gewoon 100 euro op je rekening.
* Ik ben een student communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit Amsterdam, en ik moet voor mijn onderzoek 160 deelnemers hebben. Neem een kwartier de tijd om een filmpje te kijken en enkele vragen te beantwoorden en je maakt een grote kans op 100 euro. * Volg de onderstaande link om met het onderzoek te beginnen, alvast heel erg bedankt en misschien kan ik je over een a twee weken 100 euro rijker maken! * https://examine.vu.nl/cgi-bin/infere...l?qst_id=10151 Dit bericht is geplaatst met toestemming van Jon Geerars |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Haha geweldige reacties allemaal! Ik stuur pas een mail naar iedereen over het doel van het onderzoek en uitleg van enige vreemde dingen op het moment dat ik genoeg deelnemers heb, omdat ik liever niet heb dat deelnemers het aan elkaar gaan verklappen wat het doel is: als iemand al weet wat het doel is dan worden er op andere dingen gelet namelijk. Wees niet ongerust, het mailtje komt vanzelf. Ook de winnaar maak ik bekend zodra er genoeg deelnemers zijn. Op dit moment dit ik op 70 deelnemers, wat nog te weinig is. Daarom heb ik besloten om iedereen die iemand anders aandraagt om deel te nemen nogmaals in de loting terecht komt (je maakt dan dus dubbel kans) voor elke nieuwe deelnemer die je aanbied! Stuur mij een mail (rug200@student.vu.nl) met daarin jouw emailadres en het emailadres van degene die hem in heeft gevuld op jouw verzoek, dan maak je nogmaals kans. Dus: motiveer al je vrienden en maak extra veel kans op die 100 euro!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het risico van valsspelen is behoorlijk in te perken door middel van IP-controles, hetzelfde IP-adres duidt op dezelfde gebruiker. Bovendien werkt deze link als een moederlink die je telkens naar andere testen brengt (in totaal zijn er 8 verschillende). Ook al klik je op dezelfde link, de kans dat je weer dezelfde test doet is dus maar 12,5%. Ik verwacht niet meer dan 10 mensen die dit doen, dus ook qua winkansen valt het mee, maar ik begrijp je zorgen.. Het is een noodmiddel waar ik liever niet naar greep, maar door een chronisch gebrek aan deelnemers is er geen andere optie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want als andere deelnemers opeens meer kansen kunnen krijgen, heb ik nu dus minder kans. Als er 100 deelnemers waren en de helft krijgt het dubbele aan kans door dit grapje maak ik nu ipv 1/100 opeens nog maar 1/150 kans. |
![]() |
|
![]() |
Dames en heren, tot nu toe heeft nog niemand zich gemeld voor deze actie, dus de kansen zijn hetzelfde gebleven. Anoniem ben ik echter niet, ik ben bekend bij de admin van deze site en tevens ook op de Vrije Universiteit. Het uitloven van prijzengeld wordt gecontroleerd door mijn begeleider op de Vrije Universiteit, evenals de loting. Verder kunnen mijn eigen vrienden of familie ook niet meedoen dus ik heb geen reden om zelf vals te spelen. Om terug te komen op Martino, er kunnen maar zoveel mensen in een huis wonen. 1 of 2 is aannemelijk, maar als er 6 aanmeldingen zijn ga ik er kritisch naar kijken. Bij deze hoop ik jullie weer voldoende te hebben ingelicht.
Groetjes, Roderick |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het echt heel lame dat je andere mensen meer kans geeft als ze mensen voor je gaan werven. Meld jezelf gewoon aan op meer fora of ga in de kantine van je faculteit vragen/bij colleges ofzo.
|
![]() |
|
|