Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2009, 20:50
Verwijderd
De buren zijn er al meermaals over komen klagen, we hebben ratten in de tuin en ik ben 't eigenlijk ook wel beu: de zooi in de voortuin van ons studentenhuis. We hebben steen liggen, maar daar is amper nog iets van te zien.. er groeit heel veel en groot/lang onkruid etc overheen..... Iemand een idee waar mee te beginnen?? :/.. (de ratten/muizen bestrijding heb ik al gemaild ;-))
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2009, 22:13
arPos
arPos is offline
Oud 10-06-2009, 11:50
Verwijderd
Ratten en muizen worden door de gemeente meestal gratis verwijderd. Als het zo'n zooi is pak je een snoeischaar en een schop en begint gewoon met scheppen totdat het toonbaar is.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 18:42
Verwijderd
kan niet scheppen he ;-)... er zit steen onder..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 19:09
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 20:08
Miekje*
Miekje* is offline
Hmm, probeer het eerst zo kort mogelijk te maaien met een (hand) grasmaaier?
Oud 13-06-2009, 12:59
Verwijderd
Ga snoeien met zo'n schaar, maaien lijkt me geen goed idee omdat er stenen onder zitten. Ik zou zeggen, doe werk handschoenen aan en begin met het ergste eruit trekken en knippen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 09:08
drukknoopje
drukknoopje is offline
Gewoon eruit trekken met de hand, als het lang is kun je het goed vastpakken. De wortels proberen mee eruit te trekken. Eventueel heb je voor tussen tegels zo'n speciaal ding aan een bezemsteel zodat je ook mos er tussenuit kan halen.
Reageren

Regels voor berichten