Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wacht het ook rustig af. Even kijken of ze de komende twee weken nog bellen. Het is een officiële dealer voor mijn merk, dus erg in hun maag zullen ze niet zitten met die antenne. Ik heb gewoon geen behoefte om hun kas nog verder te spekken.
Verder kunnen zij denken dat 45 minuten vertraging weinig betekent, maar het houdt wel in dat ik opnieuw naar een vrije dag moet zoeken (en die heb ik de komende twee weken niet) en dat ik dan opnieuw daar moet zitten wachten, ditmaal hopelijk enkel tijdens de reparatie. Wat nou als ik speciaal vrij moest regelen om mijn auto nogmaals te kunnen missen? Kan ik overigens ook enkel de antenne afnemen zonder hem te laten inbouwen? Ja toch?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm that sucks.
Nou ja, op basis van wat ik hier lees toch maar besloten hem in te laten bouwen door hen. Wel nog een beetje moeilijk gedaan. Ze gaven aan de gehele week geen tijd te hebben en de week erop ben ik op vakantie. De week dáárop moet ik alle dagen werken. Dus dan zou ik pas 4 weken later geholpen worden. Toen heb ik aangegeven dat ik dan alleen de antenne af wilde nemen, aangezien ik eigenlijk vorige week geholpen moest worden. En dat een andere garage mij dan wel ging helpen. Ineens kon ik komende vrijdag geholpen worden en deed hij poeslief over welke tijd mij schikte. Wat een kwal. Nou ja, vanaf vrijdag heb ik weer radio in mijn auto.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik er geen bestelling had liggen had ik dat ook zeker gedaan.
't is nu dat ik toch eigenlijk verplicht ben mijn bestelling af te nemen, én dat ik erg baal van het feit dat ik geen antenne (dus radio ontvangst) heb. Laat het nu morgen maar gebeuren, dan ben ik er vanaf.
|
Zal Kia onder de indruk zijn van het niet nakomen van één afspraak dan? Lijkt me dat ze daar hartelijk om moeten lachen.
Mijn wagentje is nu bij de garage, dus hopelijk heb ik snel een auto mét antenne.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja op zo'n soort referentiesite over de dealer staan onwijs veel slechte verhalen, dus het is bekend van deze garage. Maar ja, het is wel mijn merkdealer en voor deze antenne had ik toch echt de merkdealer nodig. Maar niet voor niets heb ik mijn auto hier niet in onderhoud.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet zeggen: de merkdealer vind ik een overrated ding. Heb mijn auto voor de grap naar de merkdealer gebracht voor een reparatie: de kosten waren 350 euro. Dezelfde reparatie door mijn eigen onafhankelijke garage had me 250 euro gekost. De merkdealer moet natuurlijk ook zijn showroom en alles betalen... Nee ik ga niet meer naar de citroendealer, mijn eigen garage doet t heel goed, kan overal aankomen ( en dat zal ook wel voor kia onderdelen zijn ) en is goedkoper... Dus ik zou dat eens overwegen, of je wel bij een duurdere "merkdealer" moet blijven... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Importeurs willen echt wel dat je een goede merkbeleving hebt en daar hoort fatsoenlijk behandeld worden door de officiële dealerschappen ook bij, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De wietpas Wammus | 84 | 05-06-2012 19:12 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hulp Economie HAVO 4 consument en producent ajaxi | 1 | 08-12-2009 16:27 | |