Advertentie | |
|
![]() |
|
Probeer alleen niet Die jongen en haar uit elkaar te drijven dat verneukt alleen je vriendschap wees er gewoon voor haar en hoop et beste btw hoe reageerde ze toen je vertelde dat je haar leuk vond(bij mij echt te droog gewoon en helaas vertelde ze toen dat ze tot ze die jongen ontmoete mij ook leuk vond.... maar ook echt heel erg leuk
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of het nou echt wel zo'n geweldig idee is, om haar te vertellen dat je verliefd op haar bent, terwijl zijn al een vriendje heeft. Ik weet niet zo goed wat je ermee wilt bereiken, maar ik zie daar geen goed eind aan komen..
Maar dat ben ik. Doe wat goed voelt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
I see. Ja, persoonlijk denk ik dat het weinig zou veranderen voor mij, als ik verliefd zou zijn op iemand die al bezet is. Ik bedoel, geen verschil tussen of-ie het nou weet of niet. Plus, aangezien hij dan toch al bezet zou zijn en er dus weinig kans is dat ik er iets mee opschiet, zou ik sowieso het risico niet willen nemen dat er iets verandert in onze vriendschap, dat het vreemd zou gaan aanvoelen, ofzo..
Maar zoals ik al zei, dit ben ik. Als jullie (dus ook the TS) je hart echt willen luchten bij die persoon, dan moet je dan natuurlijk vooral doen. ![]() |
![]() |
|
Tjaa zo is iedereen anders tuurlijk je moet niet direct zeggen ikvind je leuk dat verneukt gewoon je vriendschap maar opgekropte gevoelens zijn ook totaal niet goed je moet het ook rustig vertellen op een manier waarop ze denkt dat jij het eigenlijk ook niet wil zijn
![]() Succes met het vertellen! ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Je kunt er zelf weinig aan doen als ze niet op je valt. Maar je moet je ziezo niet gaan bemoeien met haar relatie, want dan is de kans groot dat je jullie vriendschap verpest. Ook zou ik haar wel een keer vertellen wat je voor haar voelt, want anders blijf je misschien jaren rondlopen met het gevoel dat je misschien nog een kans had.
|
![]() |
|
Eén ding wat ik je kan aanbevelen... Word alsjeblieft niet zo'n zogenaamde goede vriend van haar, want dan hou je jezelf alleen maar voor de gek op de lange termijn. Zeg haar gewoon wat je voor haar voelt ookal heeft ze nu een vriend, en als het niet wederzijds is gewoon proberen te vergeten en een nieuwe zoeken.
En niet proberen 'vrienden' te blijven, want dat is toch alleen van haar kant en jij zult haar nooit als vriend kunnen zien zoals je dat met je echte vrienden hebt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |