Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2009, 23:03
men123
men123 is offline
Hey, ik ben verliefd, dit is echt de eerste keer dat ik verliefd ben op een meisje. Ik ken haar al 4 jaar en in het begin vond ik der niet echt aantrekkelijk, maar ik begon haar beter te kennen en toen begon ik te realiseren dat ik verliefd was. We hadden altijd lol en we knuffelde elkaar vaak in de klas. Alleen zij was verliefd op een jongen, gelukkig voor mij ging die jongen "vreemd" dus dat ging niet door. Nu was het dus mijn kans zou je zeggen, niet dus. Ze werd verliefd op een andere jongen waar ze nu verkering mee heeft, al 2/3 maanden. Ik baal er echt van want ik denk dat ze mij niet aantrekkelijk vind. Wat ik wel weet is dat ze mij leuk vind maar ik denk dat ik gewoon te lelijk ben voor haar. Ze zegt dat we vrienden zijn... goede vrienden en dat betekend dus dat liefde er niet in zit.. En ik denk dat dit door een ding komt, en dat is mijn neus Het is een dikke neus, maar denken jullie ook dat het door een ding kan komen??

En ik heb nu ook de pech dat onze school afgelopen is... Dus zie ik haar bijna niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2009, 23:07
Marvin1995
Marvin1995 is offline
Het moet eerst uit met die vriend ... ga je ook naar buiten met haar ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 23:24
Sherlock
Sherlock is offline
Uuhm waarom kopier je
Mijn situatie zeg gewoon dat je haar leuk vind helpt veel geloof me en je neus trek je er niks van aan na 4 jaar gaat et al helemaal niet meer om uiterlijk hoor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 23:33
Marvin1995
Marvin1995 is offline
kopier ? ik ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 23:35
Sherlock
Sherlock is offline
Nee die men heeft precies zelfde situatie als ik
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 23:39
Marvin1995
Marvin1995 is offline
oke , maar kan je contact houden met haar ? vraag dan of je een keer iets af kan spreken met haar ...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:06
men123
men123 is offline
Citaat:
oke , maar kan je contact houden met haar ? vraag dan of je een keer iets af kan spreken met haar ...
Ze heeft nog altijd een vriend, wat moet die vriend wel niet denken..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:06
men123
men123 is offline
Citaat:
Uuhm waarom kopier je
Mijn situatie zeg gewoon dat je haar leuk vind helpt veel geloof me en je neus trek je er niks van aan na 4 jaar gaat et al helemaal niet meer om uiterlijk hoor
Aah kut situatie he Ze weet dat ik haar leuk vind Alleen ik denk dat ze zich schaamt voor haar vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:07
men123
men123 is offline
Citaat:
Het moet eerst uit met die vriend ... ga je ook naar buiten met haar ?
Ja.. ofja gewoon ik loop wel eens met haar de school uit ofzo jaa..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:07
Sherlock
Sherlock is offline
Uuhm die vriend van die vriendin van mij weet toch ook niet dat ik haar leuk vind terwijl zij et wel weet
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:10
Sherlock
Sherlock is offline
Hoezo schaamt ze zich? Dat jullie vrienden zijn ofwat? En ik denk zeker onze leeftijd een goede vriendschap tussen een jongen en een meisje zit altijd wel een gevoel bij
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:21
Marvin1995
Marvin1995 is offline
Probeer aan haar nummer te komen ... dan laat je ook gelijk zien dat je echt iets wil ... Maar je moet zorgen dat die vriend er niks van merkt ..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:23
Sherlock
Sherlock is offline
Marvin sukkel als ze al 4 jaar vrienden zijn dan heeft hij echt wel haar nummer
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:25
Marvin1995
Marvin1995 is offline
sorry ik ken mensen die zijn zo dom dat ze dat niet hebben xD
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 00:31
Marvin1995
Marvin1995 is offline
Ik ga maar eens naar bed ... moet morgen weer om 8:30 op
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 11:50
men123
men123 is offline
Citaat:
Marvin sukkel als ze al 4 jaar vrienden zijn dan heeft hij echt wel haar nummer
Ja tuurlijk heb ik haar nummer
Naja ik zal mijn best doen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 11:53
Sherlock
Sherlock is offline
Probeer alleen niet Die jongen en haar uit elkaar te drijven dat verneukt alleen je vriendschap wees er gewoon voor haar en hoop et beste btw hoe reageerde ze toen je vertelde dat je haar leuk vond(bij mij echt te droog gewoon en helaas vertelde ze toen dat ze tot ze die jongen ontmoete mij ook leuk vond.... maar ook echt heel erg leuk maar ze dacht dat ik nooit meer dan vrienden wou zijn omg.. toen wou ik echt me hoofd afhakken)
Oud 14-06-2009, 12:02
Alyssia
Alyssia is offline
Friends zone.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 22:29
men123
men123 is offline
Citaat:
Probeer alleen niet Die jongen en haar uit elkaar te drijven dat verneukt alleen je vriendschap wees er gewoon voor haar en hoop et beste btw hoe reageerde ze toen je vertelde dat je haar leuk vond(bij mij echt te droog gewoon en helaas vertelde ze toen dat ze tot ze die jongen ontmoete mij ook leuk vond.... maar ook echt heel erg leuk maar ze dacht dat ik nooit meer dan vrienden wou zijn omg.. toen wou ik echt me hoofd afhakken)
Ik heb het haar eigenlijk nooit verteld, maar uit mijn gedrag kan ze wel merken dat ik haar leuk vind, alleen denk IK juist dat zij niet meer dan vrienden wilt zijn (A)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 22:38
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik heb het haar eigenlijk nooit verteld, maar uit mijn gedrag kan ze wel merken dat ik haar leuk vind, alleen denk IK juist dat zij niet meer dan vrienden wilt zijn (A)
Ga dervoor (want ik zat er namelijk heel erg mee ikweetniet of jij er heel erg mee zat want mij luchte het heeel erg op) ze gaat een vriendschap van 4 jaar echt niet weggooien omdat jij haar leuk vind anders is ze geen echte vriendin
Oud 15-06-2009, 08:51
men123
men123 is offline
Citaat:
Ga dervoor (want ik zat er namelijk heel erg mee ikweetniet of jij er heel erg mee zat want mij luchte het heeel erg op) ze gaat een vriendschap van 4 jaar echt niet weggooien omdat jij haar leuk vind anders is ze geen echte vriendin
Dat is waar... Het is trouwens ook niet echt 4 jaar, de eerste 2 jaar moest ik haar helemaal niet.. naja ik ga het wel proberen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 09:03
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of het nou echt wel zo'n geweldig idee is, om haar te vertellen dat je verliefd op haar bent, terwijl zijn al een vriendje heeft. Ik weet niet zo goed wat je ermee wilt bereiken, maar ik zie daar geen goed eind aan komen..

Maar dat ben ik. Doe wat goed voelt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 10:17
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of het nou echt wel zo'n geweldig idee is, om haar te vertellen dat je verliefd op haar bent, terwijl zijn al een vriendje heeft. Ik weet niet zo goed wat je ermee wilt bereiken, maar ik zie daar geen goed eind aan komen..

Maar dat ben ik. Doe wat goed voelt.
Ik zeg alleen dat ik het deed omdat ik er bijna niet door kon slapen en ookal heeft ze een vriend eigenlijk is er niks veranderd dus ik was er blij mee want ik kon weer rustig slapen (A)
Oud 15-06-2009, 11:20
Verwijderd
I see. Ja, persoonlijk denk ik dat het weinig zou veranderen voor mij, als ik verliefd zou zijn op iemand die al bezet is. Ik bedoel, geen verschil tussen of-ie het nou weet of niet. Plus, aangezien hij dan toch al bezet zou zijn en er dus weinig kans is dat ik er iets mee opschiet, zou ik sowieso het risico niet willen nemen dat er iets verandert in onze vriendschap, dat het vreemd zou gaan aanvoelen, ofzo..

Maar zoals ik al zei, dit ben ik. Als jullie (dus ook the TS) je hart echt willen luchten bij die persoon, dan moet je dan natuurlijk vooral doen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 11:30
Sherlock
Sherlock is offline
Tjaa zo is iedereen anders tuurlijk je moet niet direct zeggen ikvind je leuk dat verneukt gewoon je vriendschap maar opgekropte gevoelens zijn ook totaal niet goed je moet het ook rustig vertellen op een manier waarop ze denkt dat jij het eigenlijk ook niet wil zijn

Succes met het vertellen!
Oud 15-06-2009, 17:37
Anika
Anika is offline
Je kunt er zelf weinig aan doen als ze niet op je valt. Maar je moet je ziezo niet gaan bemoeien met haar relatie, want dan is de kans groot dat je jullie vriendschap verpest. Ook zou ik haar wel een keer vertellen wat je voor haar voelt, want anders blijf je misschien jaren rondlopen met het gevoel dat je misschien nog een kans had.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 17:40
Hulk
Hulk is offline
Eén ding wat ik je kan aanbevelen... Word alsjeblieft niet zo'n zogenaamde goede vriend van haar, want dan hou je jezelf alleen maar voor de gek op de lange termijn. Zeg haar gewoon wat je voor haar voelt ookal heeft ze nu een vriend, en als het niet wederzijds is gewoon proberen te vergeten en een nieuwe zoeken.
En niet proberen 'vrienden' te blijven, want dat is toch alleen van haar kant en jij zult haar nooit als vriend kunnen zien zoals je dat met je echte vrienden hebt.
Reageren

Regels voor berichten