Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Agenda, 2 boeken, pak samenvattingen, collegeblok, pennenbakje met ongeveer 6 balpennen, 2 stiften, 1 rode pen, typex, gele/roze/groene markeerstiften, gum, geodriehoek, pritt-stift, schaar, nietmachine, perforator, plakband, notitieblokje, 3 waxinelichtjes, vaasje met een geel roosje, laptop, muis, mobiel, telefoon-oplader, Glamour tijdschrift, theepot, theekopje en onderzetters, flesje water en een (halve) reep witte chocolade met van die gepofte rijst.
|
Verwijderd
|
Ik heb ook nog een behangerstafel die ik gebruik bij gebrek aan bureau, daar schilder ik nu. Hij staat mooi voor het raam geparkeerd, zodat ik al mijn verfbakjes, -bekertjes en tubes in het raamkozijn kan dumpen. Maar dat is meer een noodoplossing, omdat ik een doek heb van twee meter en dat past amper in mijn slaapkamer (waar mijn bureau staat) dus ik moest wel ergens anders naartoe. Werkt best goed.
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-06-2009 om 13:49. |
![]() |
|
Werk: monitor, muis, toetsenbord, een stapel premastertoetsen die nog nagekeken moeten worden, een stapel die al nagekeken is, de antwoordsleutel en het bijbehorende artikel. Een zak koffiepads, een leeg koffiekopje en een zakje met een leeg drinkontbijt kartonnetje erin. Een pen, mijn tasje met mp3 speler. En een lader van iets die niet van mij is. Ohja, en mijn portemonnee.
Thuis: laptop met bijbehorende kabel en usb zooi, printer, bakje lege batterijen, stapel papieren, enveloppen, pennenbakjes en dan weet ik het even niet meer maar er is echt meer.
|
Verwijderd
|
Ik kan geen foto posten, maar er ligt echt óntzettend veel op m'n bureau:
- al mijn dvd's op stapels - pennen e.d. - agenda - een potje sambal ![]() ![]() - lege flesjes - een aardappelschilmesje - een kaars - post-its - post - collegeblok - telefoonoplader - mijn telefoon + headset voor mijn werk - nagellak - cd's - een USB-stick - een leeg potje vitaminepillen - mijn toetsenbord - monitor - mondharmonica (In zo'n zelfde doosje al Ecnelis!) - perforator - afstandsbediening - zakdoekjes - een lege snoeppot - een fles cola Nou dat was het wel ongeveer. Interessant hè. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik moet dus opruimen...
- stekkerdoos met allemaal stekkers erin - adapter van laptop - geluidsboxjes van laptop - een tekening van de handbeentjes - een Spaans tegeltje - een mini cactus, genaamd Prik - huissleutels - flesje lenzenvloeistof - een heel kleine Jade Boeddha (eigenlijk is het een kraal) - een blauwe glazen wereldbol - een klein beeldje van een hoofd van een raar mager mannetje - een lege beker van citroenyoghurt met daarin een roze dessertlepeltje - 2 fluffige haarelastiekjes in verschillende tinten bruin - een leeg glas met daarop de tekst 'aqua aqua' - een schaar - blistex - lippenstift, een rode en een roze met glitters - haarelastiekje dat op een haarspeld lijkt als je hem in hebt - Duindoorn handencreme - een lila haarspeld met vlinders - camouflagestick - een rood mini haarelastiekje - een bijna leeg pakje kauwgum - foliesnippers die ik van het kauwgumpakje heb gescheurd - een doosje paracetamol - een tube Schlecker zonnebrandcreme factor 25 - afgeknipte broekspijpen, bruin ribfluweel - een grijze haarspeld met bloemetjes - een zilverkleurige haarspeld - een tubetje aloe vera gel - anticonceptiepilstrip - boek Praktische Neurologie - boek Klinische Neurologie - prisma woordenboek Engels-Nederlands - roodgeverfde rieten placemat - laptop - telefoonlader - lichtblauw mini haarelastiekje - grijze muismat - muis - bureaulampje - ECG zakkaartje - een postit met daarop het maandelijks bepaalde lichaamsgewicht van mijn vriend en mij - een plastic tas vol netjes opgevouwen plastic tasjes - mijn handtas - een geel rugzakje met Suske en Wiske erop - een Chocotoffblik met kleurpotloden en acrylverfkwasten - een lichtgroen mini prullenbakje - een zonnebril - een toilettas met wat dingen erin - een pakje Hema papieren zakdoekjes - 2 doorzichtig witte kunststof postvakjes vol papieren - een jurkje - een Sanquin magneetje - koptelefoon - een blauwe riem - een post-it met daarop naam en geboortedatum van een patient - een pasjesmapje Laatst gewijzigd op 15-02-2011 om 20:52. |
![]() |
|
Ik heb (nog) geen foto, maar er ligt/staat:
- Een klein kastje met van die laatjes, met pennen, teken-, houtskool-, kleurpotloden erin. - Een bureaumat (weetniet hoe je het anders noemt ![]() - Een pennenbak met Zwitsal-zegeltjes, een puntenslijper, een gum, een potlood, 3 vulpennen, een paar magneetjes. - Een pennenstandaard met magneten en white-boardstiften - Een zelfstudieboek over oude componisten - De orginele uitgave van Bontekoe's scheepsjournaal, in oudnederlands. - Het boek; De danseres zonder benen. - Een biografie in dagboekvorm van de vrouw van Calvijn. - de Quest - Een etui met schooldingies erin. - Een potje ijzertabletten - Een potje calciumtabletten - Een potje fluortabletten - Anderhalve strip Ibuprofen - Een strip laxeertabletjes - Een fles Zwitsal-bodylotion - Een schrift met verhalen en gedichten - Een muziekschrift - Een boek over dieren - Een boek over rundvee - Een soort klein vuilnisemmertje in de vorm van een kikker met puntenslijpsel erin. - Mijn agenda - Mijn wiskundeboeken - Bijbel in statenvertaling - De Nieuwe Bijbelvertaling. - Een spiegeltje - Een schemerlamp - Een snoeppot met drop en lollies :hartje: - Een brillenkoker edit; er ligt ook nog een haarborstel met 2 kammen op ![]()
|
Laptop
Monitor Lampje Pennenbakjes Papierbakje Nintendo DS Plakband Webcam Fotolijstje Boekenbonnen Irischeques Zakdoekjes Muis Draadloze muis Muismat Random Reader E-dentifier Kladblokje Heel veel kladpapiertjes Perforator Watchmen-smiley-buttons Laserpen Dopje van USB stick Papiertje van Magnum Stokje van Magnum Lege envelop van de IB groep Donald Duck clubpas Testertjes "Nee, géén creationisme, Ja, wél Darwin" brievenbussticker Lijm Toetsenbord Headset Pennen
|
Verwijderd
|
ik ga wel vertellen wat er op mijn salontafel ligt
2 vetplantjes 2 vaste telefoons (?) 2 bloemvormige theelichthouders 1 kaars-in-groen-glas pakje zakdoekjes perforator nietmachine 2 koffiekopjes 2 lege glazen 1 leeg flesje bier 1 bijna leeg flesje witbier een portemonnee een pen 2 afstandbedieningen 2 boeken een mini-asbak keyboard muismat + muis draadjes van mijn slipper |
![]() |
|
![]() |
- Een plastic zakje met een dode pissenbed (die ligt er al een maand
![]() - Boxen - Laptop - Spiegel - Make-up - Lenzenvloeistof - Lenzenbakjes - Brillenkoker - Nagellak - Een boek van goederenrecht - Andrélon glad en steil - Theeglas - Markeerstift - Nagellakremover - Lamp - Twee bakjes met allemaal papieren/formulieren - Dagcrème - Televisie - Kleding - Kleurpotlood (rood) - Muismat - Muis - Oorbellen - Een sleutelhanger - Verpakking clipjes - Het boek Zwaartepunten van het vermogensrecht (dat ik al bijna twee jaar niet meer nodig heb ![]() - Het boek Verbintenissen uit de wet en schadevergoeding - Kleurpotlood (goud) - Pen (paars) - Nog een markeerstift - Accu van mijn laptop - Internetkabeltje - Afgeknipt H&M kaartje organic cotton L.O.G.G. label of graded goods Est. 1993 Volgens mij ben ik er nu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoi solero! ontopic: er staat natuurlijk ook nog een computerscherm, een lamp, een toetsenbord, een box, een kaartlezer, een muismat met muis en een bierviltje.
|
Verwijderd
|
Twee laptops,
mijn telefoon, een kop koffie, een brillendoosje met lenzen erin, mijn portemonnee, mijn make-uptasje, twee monstertjes van marc jacobs en vera wang Twee kladblokken met aantekeningen nietapparaat etui kneip badschuim philpsspaarlamp zo'n ding om in te loggen in het internetbankieren van de ABN lamp knuffelschildpad (???) een hard schijf usbstick stapel artikelen nog een los blaadje een boek Handgeschreven wereld Stapel middelnederlandse boekjes (Mariken, Karel, Beatrijs etc.) Dat is het ![]() |
![]() |
|
Goed, ik ga een poging doen:
-heeel veel papiertjes met aantekeningen, wachtwoorden, belangrijke en onbelangrijke informatie, brieven. -Mijn nieuwe agenda -Lege eet- en drinkverpakkingen -apple oordopjes -een Logitech muis -Een Apple-muis -Lege battreijen -een rose spiegeltje -Een piepklein ladekastje -Een Apple computer G5 -Een Philips webcam -Een verdampertje in de vorm van een blauw varken -Haarspul -Een poederkwast en rouge -Een reisverpakking tandpasta -een haarborstel -Twee meetlinten -gummen, potloden etc. -Een vol etui -een bol garen -Waxinelichtjeshouders -een lepel -Een pillendoosje -Een oud bioscoopprogramma -Lege fotolijstjes -Een single van Judith -een inktpot -Een proefverpakking parfum De rest kan ik niet zien, die ligt bedolven onder de zooi ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ligt er allemaal op je bureau/tafel/werkplek? Miekje* | 38 | 20-12-2010 21:29 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #4 remy476 | 500 | 11-02-2009 16:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |