Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gerdien (miss quasy) zei dat als ik naar je toe kwam dat t 40 euro was jah.. dus.. ehm.. als je het wil doen? in september krijg ik me ov dus... hoe lang duurt het eigenlijk.. om ze te zetten? en weet je ook hoe je ze mooi kan verven en er nepdreads tussen kan knopen??? kusje pix oww. me email is nie optimaal vandaar dat ik ut zo doe |
![]() |
||
Citaat:
enneh, na 3 maanden niet wassen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Huhm? Waarom zou je het 3 maanden niet wassen? Dat is wel.. hmm.. ranzig
![]() ![]()
||
Citaat:
klinkt idd. lang, maar het vervilt dan gewoon een stuk sneller dan dat je het meteen na een week wast. Bovendien heb je kans als je het te snel wast, dat het een heel stuk krimpt (don't ask... ![]() Na die 3 maanden kun je er gewoon alles mee doen, blonderen, verfen etc. Alleen niet met Henna, want dat is poeder en dan blijft dat in je dreads achter enzo, en dan gaat het als het nat wordt schimmelen ![]()
|
Verwijderd
|
hoevaak kun je t niormaal wassen? (dus als je ze nie wiLt verfen etc......
ik wil t al heel lang maar nu met gewoon haar krijg ik na 2 dagEN al jeuk op mn hoofd, dat ik t weer moet wassen... (ik denk dat mn hoofdhuid nu gewoon gewend is aan zo veel wassen) EN NEE , KHEB GEEN LUIZEN ![]() |
![]() |
|
probeer eens t eminderen met wassen, om de 3 dagen en dan om de 4 en was het dan om de week op een gegeven moment. Dan went het wel. Daarna zou ik als ik jou was pas dreads nemen, want als je nu al na 2 dagen het moet wassen omdat je anders jeuk krijgt, dan werken dreads idd niet echt makkelijk daarbij.
3 maanden niet wassen is trouwens ook niet echt onoverleefbaar hoor ![]() ![]() ![]() ![]() Maar gewoon als je het wel were mag wassen waste ik het meestal 1x in de 10 dagen ofzo. Het is gewoon niet echt nodig om te wassen. (ja he tklinkt vies) En eigenlijk alle andere mensen die ik ken die dreads hebben die wassen het ook maar 1 keer in de twee weken ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of je haalt je dread bij de uitgroei door zichzelf heen, een aantal keer, steeds verschillende kanten op. Of gewoon kraaltjes aan de bovenkant van je haar. Dat wordt het mooist naar mijn idee. Wat ik ook wel eens deed zijn van die touwtjes om je dread doen (je weet wel, met allemaal kleuren enzo, wat 100 jaar geleden heel hip was, dan had je zo'n touwtje in je haar hangen) . Dan doe je dat met een paar dreads en dat laat je 2 weken ofzo zitten en dan is als je het draad eraf haalt je dread heel mooi en recht enzo ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik krijg in september mn ov dus dan issut wel makkelijk reizen... en ff wachten tot mn salaris er is natuurlijk ![]() marreh.. je kan dus niet meteen je dreads verven? als je haar geverfd is.. verkleurd t permanentspul je haar dan? kusje |
![]() |
||
Citaat:
je haar verkleurt verder neit van die permantvleoistof hoor ![]()
|
![]() |
heej 'the exploding boy'
Ik wil dus eigenlijk owk heel graag dreads...en 40 euro is geen geld! Maja, waar ik dan bang voor ben..ik heb best wel lang haar enzo..(65cm) en mijn broer heeft ook dreads (gehad), door een echte kapper laten zetten, voor 350,- (guldens nog). Maar die waren helemaal mislukt.. Ik weet niet hoe jij die dreads inzet, maar die kapper pakte telkens een haarplukje en toupeerde dat met zo een speciale kam, en toen deed ie er ijzerdraad omheen, wat hij er pas na 4 weken uit mocht halen..(De kapper was ook maar 2 uur bezig geweest..) Toen ie al dat ijzerdraad uit zijn haar gehaald had zag het er helemaal niet uit zoals het er normaal uit zou moeten zien, de onderkant van de dreads waren gewoon nog haar, heel pluizig, het zag er gewoon niet uit. Zijn vriendin had er verschillende keren zijn haar gewaxt/geknoopt en gedraait enzo, maar dat haalde niet veel uit. Al een paar keer naar die kapper teruggebelt, alleen hij zei dat het vanzelf wel goed kwam, met inwaxen e.d. maar dat was dus helemaal niet zo...Nu heeft zijn vriendin ze uitgekamt (echt belachelijk gewoon, hoe ze eruit zagen) En nu heeft ie weer normaal haar..alleen met nog een paar dreads ertussen..350,- naar de klote ![]() Maar goed, ik weet niet of je hier verstand van hebt, maar wat zou ik nou het beste kunnen doen..Ook naar zo'n kapper gaan, of gewoon naar iemand net als jij...? Ik weet niet waar je vandaan komt verder...ik uit omgeving Eindhoven, maar dan heb je nog iemand op je lijsje staan die wel graag dreads wil ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ten 1e moet je zowieso permanentvloeistof er in doen, en zeker geen ijzerdraad, dan krijg je toch allemaal deuken? Ik heb er nog nooit van gehoord en ik weet bijna zeker dat het zo nooit echte dreads zullen worden. Zowieso, een kapper die zegt dat het wel goedkomt als je er wax insmeert... ![]() Maar ok ![]() Kijk ik ben natuurlijk niet professioneel ofzo, dus aan mij vragen watje moet doen ... ![]() princes_pica@hotmail.com . Als je vragen hebt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil echt super graag dread maar ik heb lang haar tot aan mijn billen en is het nou zo dat als je die dreads (echte dus) zat bent, je je haar super kort moet knippen??? Mijn eigenlijke vraag is dus of je je haar er erg mee verziekt. En is er iemand in de buurt van Rotterdam die dit kan doen bij mij?????
Groetjes en xxxxxxxxx ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heeej.. ik wil neppe ertussenin!!! kan ik beter door jou laten maken dan los kopen denk k ofnie ik wil rooie dreads met knalroze nepdingen erbij.... kan je losse dreads kopen trouwens? en kan je van nephaar dreads maken? kusje |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vraag 1 euro per dread (ja echte dreads zijn goedkoper ja!!) mja is wel een verschil met 5.70 bij de kapper
![]() Als je je hele hoofd doe dan vlecht ik ze in 2 dreads aan 1 plukje haar zeg maar, ligt ook totaal aan je haar hoe veel dreads ik dr in doe, verschilt van 50 tot 100. IK ben ben nou zelf bezin met dreads voor me eigen haar, zwart en daartussen als effect neon geel ![]() Oh ja als je er maar een paar doet dan bevestig ik ze emt een elstiekje in je haar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|