Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 20:57
After4Ever ruled
After4Ever ruled is offline
Ik wil dreads, ik zoek daarom iemand, die een proffesionele kapper is en die normaal ook dreads zet, alleen thuis voor minder geld!( ok veel gevraagd, maar ik hoop dat jullie het snappen!!) Het liefst beetje omgeving Deventer!!

greeetz Mij!!!
Advertentie
Oud 26-06-2002, 21:43
Verwijderd
Dnek ej dat iemand die echt kapper is dat dan voor veel goedkoper gaat doen,
denk het niet
meeste kappers kunnen het niet eens

maar vraag *the exploding boy eens
[is een meisje ]
Oud 27-06-2002, 09:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
zet idd dreads 40,- euro.
Ben alleen niet professioneel ofzo. Op het forum staan wel 2 meisjes bij wie ik dreads heb gezet.
Oud 01-07-2002, 08:42
minority
minority is offline
Heej exploding boy...
ik had je nog gemailt op princes_pica maar ik krijg geen reactie...?
je wilt toch nog wel dreadz zetten bij mij & vriendin?

*hoop*
Oud 03-07-2002, 10:21
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
minority schreef:
Heej exploding boy...
ik had je nog gemailt op princes_pica maar ik krijg geen reactie...?
je wilt toch nog wel dreadz zetten bij mij & vriendin?

*hoop*
hai ja me mail doet raar (me= expl. boy) maar ik wil wel dreads zetten hoor, moet je anders nog eens proberen te mailen.?
Oud 05-07-2002, 19:26
Verwijderd
ik neem aan echte, maar als je neppe wilt zit je bij mij juist (maar dat is dus niet zo)
Oud 05-07-2002, 22:22
Stevill
Stevill is offline
*kan het ook*

kijk maar naar mij
Oud 08-07-2002, 11:17
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*kan het ook*

kijk maar naar mij
wil je me inkomsten niet jatten , maareh heb jij je dreads dan ook zelf gezet???
Oud 14-07-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
zet idd dreads 40,- euro.
Ben alleen niet professioneel ofzo. Op het forum staan wel 2 meisjes bij wie ik dreads heb gezet.
ik wou vragen of je ze ook bij mij wou zetten.. die van mirte zijn eg perfect...

gerdien (miss quasy) zei dat als ik naar je toe kwam dat t 40 euro was jah.. dus.. ehm.. als je het wil doen?

in september krijg ik me ov dus...

hoe lang duurt het eigenlijk.. om ze te zetten?

en weet je ook hoe je ze mooi kan verven en er nepdreads tussen kan knopen???

kusje
pix

oww. me email is nie optimaal vandaar dat ik ut zo doe
Oud 14-07-2002, 18:28
Rhinus
Rhinus is offline
Hoe lang moeten je haren zijn voor dreads? Wan ik wil ook dreads, alleen is mijn haar nu iets van 1cm lang. Hoeveel moet 't nog groeien voor er dreads in kunnen?
Oud 14-07-2002, 18:30
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Hoe lang moeten je haren zijn voor dreads? Wan ik wil ook dreads, alleen is mijn haar nu iets van 1cm lang. Hoeveel moet 't nog groeien voor er dreads in kunnen?
toch wel 10 cm, anders blijven ze niet goed zitten

enneh, na 3 maanden niet wassen kun je gewoon dreads het beste blonderen en dan in de kleur verfen die je wilt. Nepdreads erin is het makkelijks met een elakstiekje, zodat als je uitgroei hebt je ze er weer uit kan halen om er een langere in te doen, of je kan ze weer omhoog schuiven zeg maar naar het begin van je dread.
Oud 14-07-2002, 22:25
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
wil je me inkomsten niet jatten , maareh heb jij je dreads dan ook zelf gezet???
met wat hulp aan de achterkant.

Oud 16-07-2002, 02:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

ik wou vragen of je ze ook bij mij wou zetten.. die van mirte zijn eg perfect...

gerdien (miss quasy) zei dat als ik naar je toe kwam dat t 40 euro was jah.. dus.. ehm.. als je het wil doen?

in september krijg ik me ov dus...

hoe lang duurt het eigenlijk.. om ze te zetten?

en weet je ook hoe je ze mooi kan verven en er nepdreads tussen kan knopen???

kusje
pix

oww. me email is nie optimaal vandaar dat ik ut zo doe
whoeaa...als je naar lelystad komt neem je dientje dan ook mee?
Oud 16-07-2002, 06:25
dystopia
dystopia is offline
Huhm? Waarom zou je het 3 maanden niet wassen? Dat is wel.. hmm.. ranzig maarre ff een vraagje: kun je dreads ook verfen? (vast niet )
Oud 16-07-2002, 10:07
Verwijderd
ik zat al te w88 op dit soort nicknames
Oud 16-07-2002, 17:44
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Huhm? Waarom zou je het 3 maanden niet wassen? Dat is wel.. hmm.. ranzig maarre ff een vraagje: kun je dreads ook verfen? (vast niet )

klinkt idd. lang, maar het vervilt dan gewoon een stuk sneller dan dat je het meteen na een week wast. Bovendien heb je kans als je het te snel wast, dat het een heel stuk krimpt (don't ask... )

Na die 3 maanden kun je er gewoon alles mee doen, blonderen, verfen etc.
Alleen niet met Henna, want dat is poeder en dan blijft dat in je dreads achter enzo, en dan gaat het als het nat wordt schimmelen
Oud 16-07-2002, 17:45
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

met wat hulp aan de achterkant.

Oud 16-07-2002, 20:52
Verwijderd
hoevaak kun je t niormaal wassen? (dus als je ze nie wiLt verfen etc......

ik wil t al heel lang maar nu met gewoon haar krijg ik na 2 dagEN al jeuk op mn hoofd, dat ik t weer moet wassen... (ik denk dat mn hoofdhuid nu gewoon gewend is aan zo veel wassen)
EN NEE , KHEB GEEN LUIZEN
Oud 17-07-2002, 09:21
the exploding boy
the exploding boy is offline
probeer eens t eminderen met wassen, om de 3 dagen en dan om de 4 en was het dan om de week op een gegeven moment. Dan went het wel. Daarna zou ik als ik jou was pas dreads nemen, want als je nu al na 2 dagen het moet wassen omdat je anders jeuk krijgt, dan werken dreads idd niet echt makkelijk daarbij.
3 maanden niet wassen is trouwens ook niet echt onoverleefbaar hoor (alhowel, ik heb het gewassen na 3 maanden - 1 dag want ik hield het niet meer vol ) Je haar gaat op een gegeven moment zichzelf reinigen en als je gewoon geen troep in je dread smeert worden ze ook niet vies ofzo. (ok met uitgaan de dag erna stinkt je haar wel beetje maar zelfs dat wordt minder als je het bv,. 2 maanden al niet gewassen hebt. ik weet niet waar de geur blijft

Maar gewoon als je het wel were mag wassen waste ik het meestal 1x in de 10 dagen ofzo. Het is gewoon niet echt nodig om te wassen. (ja he tklinkt vies) En eigenlijk alle andere mensen die ik ken die dreads hebben die wassen het ook maar 1 keer in de twee weken ofzo.
Oud 17-07-2002, 11:52
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Eeuhhmm... olga, ik wil misschien als mijn haar wat langer is ook wel dreads laten zetten door jou , maar hoe zit dat dan met bijwerken enzo?
Oud 17-07-2002, 12:45
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Eeuhhmm... olga, ik wil misschien als mijn haar wat langer is ook wel dreads laten zetten door jou , maar hoe zit dat dan met bijwerken enzo?
bijwerken kun je gewoon zelf doen. bijvoorbeeld met elastiekjes of touwtjes (zo doen ze het bij de kapper ook), maar dat vind ik persoonlijk niet zo mooi, dan krijg je van die "deuken " in je dread.

Of je haalt je dread bij de uitgroei door zichzelf heen, een aantal keer, steeds verschillende kanten op.

Of gewoon kraaltjes aan de bovenkant van je haar. Dat wordt het mooist naar mijn idee.

Wat ik ook wel eens deed zijn van die touwtjes om je dread doen (je weet wel, met allemaal kleuren enzo, wat 100 jaar geleden heel hip was, dan had je zo'n touwtje in je haar hangen) . Dan doe je dat met een paar dreads en dat laat je 2 weken ofzo zitten en dan is als je het draad eraf haalt je dread heel mooi en recht enzo En dan doe je een paar andere dreads netzolang totdat je ze allemaal gehad hebt.

Oud 18-07-2002, 13:42
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

whoeaa...als je naar lelystad komt neem je dientje dan ook mee?
is goed hoor.. maar dan maken we later wel even een afspraak okeej?

ik krijg in september mn ov dus dan issut wel makkelijk reizen... en ff wachten tot mn salaris er is natuurlijk

marreh.. je kan dus niet meteen je dreads verven?

als je haar geverfd is.. verkleurd t permanentspul je haar dan?

kusje
Oud 18-07-2002, 16:36
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

marreh.. je kan dus niet meteen je dreads verven?

als je haar geverfd is.. verkleurd t permanentspul je haar dan?

kusje
neej, je moet of ervoor al verfen (weekje ervoor ofzo) of pas nadat je het weer voor het eerst hebt gewassen

je haar verkleurt verder neit van die permantvleoistof hoor
Oud 21-07-2002, 02:41
wwcwwww
wwcwwww is offline
heej 'the exploding boy'

Ik wil dus eigenlijk owk heel graag dreads...en 40 euro is geen geld!

Maja, waar ik dan bang voor ben..ik heb best wel lang haar enzo..(65cm) en mijn broer heeft ook dreads (gehad), door een echte kapper laten zetten, voor 350,- (guldens nog). Maar die waren helemaal mislukt..

Ik weet niet hoe jij die dreads inzet, maar die kapper pakte telkens een haarplukje en toupeerde dat met zo een speciale kam, en toen deed ie er ijzerdraad omheen, wat hij er pas na 4 weken uit mocht halen..(De kapper was ook maar 2 uur bezig geweest..)
Toen ie al dat ijzerdraad uit zijn haar gehaald had zag het er helemaal niet uit zoals het er normaal uit zou moeten zien, de onderkant van de dreads waren gewoon nog haar, heel pluizig, het zag er gewoon niet uit.
Zijn vriendin had er verschillende keren zijn haar gewaxt/geknoopt en gedraait enzo, maar dat haalde niet veel uit.

Al een paar keer naar die kapper teruggebelt, alleen hij zei dat het vanzelf wel goed kwam, met inwaxen e.d. maar dat was dus helemaal niet zo...Nu heeft zijn vriendin ze uitgekamt (echt belachelijk gewoon, hoe ze eruit zagen) En nu heeft ie weer normaal haar..alleen met nog een paar dreads ertussen..350,- naar de klote

Maar goed, ik weet niet of je hier verstand van hebt, maar wat zou ik nou het beste kunnen doen..Ook naar zo'n kapper gaan, of gewoon naar iemand net als jij...? Ik weet niet waar je vandaan komt verder...ik uit omgeving Eindhoven, maar dan heb je nog iemand op je lijsje staan die wel graag dreads wil
Oud 21-07-2002, 10:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
wwcwwww schreef:
heej 'the exploding boy'

Ik wil dus eigenlijk owk heel graag dreads...en 40 euro is geen geld!

Maja, waar ik dan bang voor ben..ik heb best wel lang haar enzo..(65cm) en mijn broer heeft ook dreads (gehad), door een echte kapper laten zetten, voor 350,- (guldens nog). Maar die waren helemaal mislukt..

Ik weet niet hoe jij die dreads inzet, maar die kapper pakte telkens een haarplukje en toupeerde dat met zo een speciale kam, en toen deed ie er ijzerdraad omheen, wat hij er pas na 4 weken uit mocht halen..(De kapper was ook maar 2 uur bezig geweest..)
Toen ie al dat ijzerdraad uit zijn haar gehaald had zag het er helemaal niet uit zoals het er normaal uit zou moeten zien, de onderkant van de dreads waren gewoon nog haar, heel pluizig, het zag er gewoon niet uit.
Zijn vriendin had er verschillende keren zijn haar gewaxt/geknoopt en gedraait enzo, maar dat haalde niet veel uit.

Al een paar keer naar die kapper teruggebelt, alleen hij zei dat het vanzelf wel goed kwam, met inwaxen e.d. maar dat was dus helemaal niet zo...Nu heeft zijn vriendin ze uitgekamt (echt belachelijk gewoon, hoe ze eruit zagen) En nu heeft ie weer normaal haar..alleen met nog een paar dreads ertussen..350,- naar de klote

Maar goed, ik weet niet of je hier verstand van hebt, maar wat zou ik nou het beste kunnen doen..Ook naar zo'n kapper gaan, of gewoon naar iemand net als jij...? Ik weet niet waar je vandaan komt verder...ik uit omgeving Eindhoven, maar dan heb je nog iemand op je lijsje staan die wel graag dreads wil
exploding boy hier:

wat een vage kapper! Ijzerdraad om je dreads? Hoe verzint ie het?
Ten 1e moet je zowieso permanentvloeistof er in doen, en zeker geen ijzerdraad, dan krijg je toch allemaal deuken? Ik heb er nog nooit van gehoord en ik weet bijna zeker dat het zo nooit echte dreads zullen worden. Zowieso, een kapper die zegt dat het wel goedkomt als je er wax insmeert... Iedere kapper weet dat je in dreads zo min mogelijk moet doen.
Maar ok
Kijk ik ben natuurlijk niet professioneel ofzo, dus aan mij vragen watje moet doen ... , maar als jij zlef zowieso dreads wilt, zou je natuurlijk je broer mee kunnen nemen dat ik kan zien heo het eruit ziet, want hoeveel dreads heeft ie nu nog over zeg maar? en het zit dus echt tussen zijn haar door enzo? Want dan zou ik de rest gewoon opnieuw kunnen dreaden en de dreads die er nog in zitten even kijken hoe ze eruit zien , en dan of opnieuw of bijwerken . Anders moet je maar even mailen op :
princes_pica@hotmail.com . Als je vragen hebt Ik hoorhet wel.
Advertentie
Oud 21-07-2002, 21:50
wwcwwww
wwcwwww is offline
Oke, ik heb het er een beetje met mun broer over gehad en het leek hem wel een puik plan..

maja, nu ouders nog

iig, ik mail je binnekort oke?
Oud 22-07-2002, 21:39
wwcwwww
wwcwwww is offline
heej ik heb je toegevoegd op MSN, de vriendin van mn broer wil owk wel dreads enzow je gaat het nog druk krijgen, haha

maja, ik zal binnen nu en een uur ff un mailtje tiepen
Oud 26-07-2002, 13:22
Brigitte20
Brigitte20 is offline
Ik wil echt super graag dread maar ik heb lang haar tot aan mijn billen en is het nou zo dat als je die dreads (echte dus) zat bent, je je haar super kort moet knippen??? Mijn eigenlijke vraag is dus of je je haar er erg mee verziekt. En is er iemand in de buurt van Rotterdam die dit kan doen bij mij?????

Groetjes en xxxxxxxxx
Oud 29-07-2002, 23:25
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
klinkt idd. lang, maar het vervilt dan gewoon een stuk sneller dan dat je het meteen na een week wast. Bovendien heb je kans als je het te snel wast, dat het een heel stuk krimpt (don't ask... )

Na die 3 maanden kun je er gewoon alles mee doen, blonderen, verfen etc.
Alleen niet met Henna, want dat is poeder en dan blijft dat in je dreads achter enzo, en dan gaat het als het nat wordt schimmelen
w00t da's gaaf! Dus ik moet eerst mijn haar laten verfen en dan dreads erin en dan kan ik 3 maanden wachten. Klopt dat?
Oud 01-08-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

w00t da's gaaf! Dus ik moet eerst mijn haar laten verfen en dan dreads erin en dan kan ik 3 maanden wachten. Klopt dat?

voordeel:

dan was je de kleur ook niet uit je haar
Oud 01-08-2002, 12:40
angel_girl
angel_girl is offline
dat wil ik ook wel..!!
Oud 01-08-2002, 15:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

voordeel:

dan was je de kleur ook niet uit je haar
Bedankt idd.. naja, ik ga 'ns kijken
Oud 01-08-2002, 17:43
drakootje
drakootje is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik neem aan echte, maar als je neppe wilt zit je bij mij juist (maar dat is dus niet zo)
Jammer dat je zo ver weg woont, wil al tijdje nep dreads maja. Hoeveel vraag je ervoor?
Oud 01-08-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:

heeej.. ik wil neppe ertussenin!!!

kan ik beter door jou laten maken dan los kopen denk k ofnie

ik wil rooie dreads met knalroze nepdingen erbij....

kan je losse dreads kopen trouwens?

en kan je van nephaar dreads maken?

kusje
Oud 02-08-2002, 19:28
Verwijderd
ik vraag 1 euro per dread (ja echte dreads zijn goedkoper ja!!) mja is wel een verschil met 5.70 bij de kapper
Als je je hele hoofd doe dan vlecht ik ze in 2 dreads aan 1 plukje haar zeg maar, ligt ook totaal aan je haar hoe veel dreads ik dr in doe, verschilt van 50 tot 100. IK ben ben nou zelf bezin met dreads voor me eigen haar, zwart en daartussen als effect neon geel

Oh ja als je er maar een paar doet dan bevestig ik ze emt een elstiekje in je haar
Oud 02-08-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
*pixie* schreef:

heeej.. ik wil neppe ertussenin!!!

kan ik beter door jou laten maken dan los kopen denk k ofnie

ik wil rooie dreads met knalroze nepdingen erbij....

kan je losse dreads kopen trouwens?

en kan je van nephaar dreads maken?

kusje
je kan het kopen ja, losse dreads dus maar dat vind ik zelf eigenlijk neit zo mooi, die zien dr namelijk nogal fabriecieus eruit mja ik zou evt als je de lengte zegt ze zo op de post doen voor je hoor
Advertentie

Regels voor berichten