![]() |
|
![]() |
niets mis mee toch klein zijn? ik ben zelf ook 17, word in april 18 en ben ook maar 1.64 ( net nog gemeten )
ik groei nog steeds omdat ik pas laat ongesteld ben geworden etc. ik wil ook welleens groter zijn, maar wees gewoon blij met je lengte. het heeft vele voordelen die je nu nog niet ziet misschien, maar straks wel. ik heb bijvoorbeeld dat ik wel kinderbroeken aan kan soms. deze zijn plaats van 70 euro al gauw 30 euro, en zijn dan bijna het zelfde ook nog. Ook hoef jeje nooit zorgen te maken dat een jongen kleiner is dan jij zelf bent. Ook word ik door dat ik niet zo groot ben, vaak jonger geschat. gelukkig heb je hier een id kaart om te bewijzen dat dit niet zo is, en kan je zeggen bij bepaalde dingen dat je jonger bent waardoor entree bijvoorbeeld goedkoper is. en je zal nog wel even groeien. doe ik namelijk ook nog! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
NIET meer eten, daar word je vies, dik en vadsig van en dat druist in tegen het schoonheidsideaal van de maatschappij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt een maximum in je eigen genen liggen en je hebt beperkingen door je omgeving waardoor je het maximum niet haalt. Dat is ook waarom mensen gemiddeld niet langer worden dan 2.20 ofzo uiteindelijk, dat kan gewoon niet.
Je komt maximaal proberen geen beperkingen meer te hebben maar je hebt al een volwassen vrouwenlichaam, vanaf hoe oud was je ongesteld? En dat geen beperkingen hebben is voornamelijk genoeg vitaminen en mineralen neem ik aan. En andere voedingsstoffenbla. Maar och, 1.60 voor een meisje is echt niet dramatisch. |
![]() |
|
![]() |
ik krijg altijd groeispurten in vakanties, ik denk dat het komt omdat ik dan lang uitslaap en heel veel sport
maar kort zijn is helemaal niet erg hoor, zelf val ik op kortere meisjes, (150-170) dus blijf maar liever kort, want ik neem aan dat de meeste jongens niet vallen op grootere meiden ![]() |
![]() |
|
1,60 is niet zo heel erg klein. maar als je er heel erg mee zit zou je kunnen overwegen om naar de kinderarts te gaan. ik heb zelf het omgekeerde probleem gehad, ik wilde namelijk niet langer worden. ik ben toen ook naar de kinderarts gegaan, maar ik was toen (zo goed als) uitgegroeid. aan de trap hangen lijkt me geen goede tip.
||
![]() |
Citaat:
2m 72 cm 't Is wel uitzonderlijk natuurlijk ![]() Just teasing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je groeispurt heeft te maken met de ontwikkeling van het lichaam. Menstruatie is ook zo'n ontwikkeling en ontstaat doorgaans pas ná de groeispurt (en ook ná borstontwikkeling en en groei van lichaamsbeharing). Bij jongens is dat andersom. Daar volgt de groeispurt meestal pas aan het einde van de lichamelijke ontwikkeling die bij de puberteit hoort. En ze worden natuurlijk ook niet ongesteld. Maar goed, dat weet je ook wel. Alleen stond mijn zin anders zo raar ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bah daar word ik ongelukkig van. Ik ben 13 jaar en 1.56 en werd ongesteld toen ik 11 was. Ik wil zó graag nog groeien. Als ik de 1.60 nog zou halen zou ik echt heel erg blij zijn maar nu ik dit lees begrijp ik dat dit er voor mij dus niet inzit... balen ![]() Is er echt geen manier hoe ik groter kan worden? Ik ben ook al sinds mijn 10e vegetariër maar dat kan er toch niks mee te maken hebben of wel? |
![]() |
|
Maak je anders ff druk om je lengte. Elke lengte heeft zo'n z'n charmes. Ik ben zelf 1.90m en heb een ex van 1.51m. Ik vond (en vind) haar best aantrekkelijk en vooral door haar lengte. (en ja, ze is van mijn leeftijd). En bovendien vallen de meeste mannen niet op vrouwen die veel groter zijn dan hen.
|
Als er iets is waar je je niet druk om moet maken is het wel je lengte. Je kunt er namelijk niets aan veranderen. Ik word over iets minder dan een maandje 21 en ben al sinds mijn 16de 1.56. En dat is helemaal niet erg. Sterker nog, het heeft heel veel voordelen om wat korter te zijn. Maar daar kom je vanzelf wel achter.
|
![]() |
|
Ik vind het juist jammer dat ik zo lang ben. Ik ben 1.77 en begin niet snel een relatie met een jongen die kleiner is dan mij. Gewoon omdat het raar staat en ik me er niet prettig bij zou voelen. Jij hebt daarentegen, met je 1.60 veel meer jongens waarmee een relatie zou kunnen beginnen.
Ik zou er blij mee zijn. Klein is fijn! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan je langer worden als je al ongesteld bent geworden? Lolmaya16 | 4 | 02-03-2016 11:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Groter (langer) worden? Xiang | 11 | 18-05-2014 01:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe word ik langer? :( Verwijderd | 31 | 13-12-2012 14:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Langer worden ADO070 | 8 | 23-10-2011 21:50 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Van scheren worden je haren dikker Marsel | 18 | 15-06-2003 15:42 |