![]() |
|
![]() |
Hoi!
Ik zou jullie hulp willen vragen om een korte enquête in te vullen. Deze gaat over manga en anime, wat Japanse tekenstijlen zijn (bijvoorbeeld Pokémon). Je hoeft niets te kennen over manga en anime om de vragenlijst te kunnen invullen… Het zijn minimum 8 en maximum 28 vragen, zeer kort dus. Het is uiteindelijk ook mijn bedoeling om Nederlanders en Vlamingen met elkaar te vergelijken. Wil je meer weten over het onderzoek, dan mag je me altijd contacteren! Gewoon op onderstaande link klikken om op de enquête terecht te komen: http://soc.kuleuven.be/onderwijs/lim...=71513&lang=nl Jullie zijn alvast erg bedankt!!! Groetjes, Sofie |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sinds wanneer is er toestemming nodig voor het plaatsen van niet-reclame-enquetes? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het is ook inderdaad een niet-commerciële enquête, waarvoor geen toestemming nodig is... En voor het weglaten van "Japans" als optie: dit is niet meteen nodig, mijn onderzoek is gericht op mensen met een niet-specifieke kennis over manga en anime, en die studeren nu eenmaal niet meteen japanologie. Daar ligt mijn interesse dus niet meteen... Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn: shoot! ![]() Groetjes, Sofie |
![]() |
||
Citaat:
*enquête sluit*
|
![]() |
|
|