Hoi hoi!
Ik heb vanaf vandaag zomervakantie, dit is natuurlijk super! Maar mijn vriendin heeft over een paar weken pas vakantie, vrienden zitten meestal op school en wie van hen dat niet zit is elke dag aan het werk. Ik verveel me nu al wezenloos! Dan ga je toch werken zal iedereen zeggen, ja dat doe ik ook. Ik werk als krantenbezorger in de ochtend, bezorg een paar uurtjes post op donderdag en vrijdag en ik hang meestal 2/3 avonden kippen bij de kippenslachterij. Ik dacht dat ik zo wel door mijn vrije tijd heen zou komen maar helaas, elke morgen weet ik niks te doen tot dat mijn vriendin dan eindelijk uit school is!
Nu zat ik denken aan een boodschappenservice voor ouderen. Ik maak dat een soort flyer met een uitleg over kosten, hoe te werk, welke dagen, en mijn contact gegevens. Ik hoef hier geen miljonair mee te worden maar het is ook niet de bedoeling dat ik het wekelijks voor 1 a 2 mensen doe. Ik ga dan liever naar een wekelijks aantal dat niet meer op 2 handen te tellen is. Ik woon in Nunspeet er zijn toch zeker heel wat woningen voor ouderen, ook vraag ik mij af of ik gewoon bij zorgcentra naar binnen kan lopen? Hier wil ik gewoon allemaal een flyer door de deur gooien. ik ga niet eerst duizenden euro's investeren maar een euro of 50 max. behoord wel tot de mogelijkheden.
Denken jullie dat dit een goed idee is? Of verklaren jullie mij gewoon voor een gek die niet weet wat die met vrije tijd moet doen...
Ook vraag ik mij af hoeveel ik kan vragen per woning ik zat te denken aan: € 2 + aant. tassen boodschappen x € 0,50.. Is dit redelijk?
Groetjes,
Maurice