Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Desondanks vind ik het mooi wat Tiësto bereikt heeft, hij heeft er hard voor gewerkt. Als ik hem live zie met wat bier op vind ik het ook wel goed, maar thuis zou ik het nooit draaien. Waar ik me aan stoor is het feit dat ik hem qua techniek noch qua platenkeuze ver boven het maaiveld vind uitsteken, en dat hij tóch de top bereikt heeft, terwijl ik zoveel kleinere dj's in NL zie die ik het veel meer zou gunnen om op zijn plaats te staan. Maar zo werkt het nou eenmaal in de muziekbusiness.. Ik weet niet of je het volledige artikel hebt gelezen (volgens mij las je wel de Volkskrant?) maar het neemt hier en daar de vormen van een epos aan. Vooral in de stukken waar hij zelf aan het woord is straalt de arrogantie er vanaf. Moby (waar hij mee tourt) vind ie maar niets, zelf gaat hij het misschien wel beter doen in de toekomst. Dat soort uitspraken.. |
![]() |
|
Oakenfold blijft de beste DJ ter wereld. Daar valt weinig aan te veranderen. Live in Oslo (Live @ Cosmopolite Club, te Oslo, 1997) blijf ik erg cool vinden.
And by the way, fibonacci: Thijs vergelijkt zichzelf niet met The Stones, dat waren backstage grapjes over het geld wat hij met draaien verdiende. Maar dat terzijde, het gaat immers over Tiesto aka Thijs himself. Ik vind dat die jongen het erg ver heeft geschopt voo 'zomaar' een DJ uit Breda. Die oude Sunrisejes (In Search of Sunrise, het liefst de eerst) zijn nog wel de beste dingen van hem. Voor de nieuwste Magik loop ik niet heel erg warm. Kvond Live in L.A. zelfs wat zwakjes. Mijn persoonlijke mening hierboven, maar al met al: we kunnen niet om Thijs heen. Over heel de wereld blijft hij het goed doen, erg bekend in Australie, maar in Japan draait ie ook voor overvolle zalen. This was a live session of DJ Tiesto, make some noise. |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kom op zeg, kom eens met tracks die ik nog nooit gehoord heb, in plaats van zo'n hitlijstje. Citaat:
Ieder zijn smaak. |
![]() |
||
Citaat:
maar over t algemeen OHHHHHHHHHHHHHHHHH MAMMMMMMMMMA WAT HEERLIJK.. ![]() |
![]() |
|
Ja is inderdaad waar, de beste man wordt hier de hemel in geprezen, en als ik zeg dat ik het niet zo heb op Tiesto-trance hier in Amerika word ik bijna door villagers met brandende fakkels het dorp uitgejaagd! Nou ja, bij wijze van spreken dan...
![]()
|