Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2009, 21:20
koenr22
koenr22 is offline
Hallo,
ik moet komende week voor het vak Nederlands een beschouwing geven over Geert Wilders. Ik dacht eerste iets over hemzelf (gegevens, opvoeding etc) te vertellen, daarna iets over zijn loopbaan en vervolgens zijn standpunten in beeld te brengen. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik een beschouwing geef vanuit alle betrokken partijen bij zijn standpunten. Kan iemand mij helpen met wat bij dit onderwerp de belanghebbenden zouden kunnen zijn en in welke mate ze gevolgen kunnen hebben van de uitspraken van Wilders? Of zit ik een beetje in de verkeerde richting te denken?
alvast bedankt
Koen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2009, 16:08
Frankrijk
Frankrijk is offline
Misschien is het een idee om je te beperken tot 1 hoofdstandpunt van Wilders, waarbij je zijn argumenten/substandpunten geeft en deze vervolgens afzwakt door de mening van andere politieke partijen.
; Zo heb je dus een vergelijking van een standpunt van de PVV met 1 of meerdere andere partijen.
Oud 17-11-2009, 21:54
Verwijderd
dan is het geen beschouwing
in een beschouwing mag de schrijver eigenlijk zijn eigen mening niet naar voren brengen.
Het is de bedoeling dat je een probleem vanuit meerdere visies bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 06:21
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
dan is het geen beschouwing
in een beschouwing mag de schrijver eigenlijk zijn eigen mening niet naar voren brengen.
Het is de bedoeling dat je een probleem vanuit meerdere visies bekijkt.
Je kan 1 stantpunt ook vanuit meerdere visies bekijken.
En om nou 400 standpunten uit te gaan werken in 1 betoog....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 20:22
Jafje
Een beschouwing moeten schrijven over een persoon slaat in feite nergens op. Wilders is geen probleem maar een politicus.

Je moet je onderwerp goed definiëren.

Veel politieke partijen lopen over Wilders te zeiken maar toch heeft hij veel steun omdat veel Nederlanders het (gedeeltelijk) met hem eens zijn over bepaalde dingen, uit protest hem steunen of voor een andere reden. Je zou meningen voor en tegen de PVV kunnen bespreken in je beschouwing, en als voorbeeld een opiniepijling of de Europese verkiezingen kunnen gebruiken als inleiding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten