Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, zo vaak. Rotterdam de gexteuh!
Ik ben een keer in m'n bek gespuugd door een negert omdat ik ooit een Lonsdale trui aan had. Ik ben ooit bijna over de toonbank getrokken, omdat ik iemand niet meer wou helpen nadat 'ie had gezegd 'hou je bek en doe wat ik zeg!'. Een gastje op een scooter rochelde me vorig jaar in m'n bek toen ik langsfietste in m'n halloween outfit. ( ![]() Bij een concert van Kaizers Orchestra werd ik lastig gevallen door 2 dronken/stonede kutgastjes, dus na 4 keer waarschuwen duwde ik een van hun weg en toen werd ik op m'n bek geslagen en de stoere dude rende weg. meh. Met dit als resultaat.
|
In Enschede met m'n neefje en twee vrienden van hem. We stonden te pinnen en toen kwamen er een aantal jongens op ons af en gingen slaan. Maar ze gingen vooral op m'n neefje en zijn vrienden af. Het enige wat ik eraan heb overgehouden was een bult op m'n achterhoofd omdat ik tegen een boom aangeklapt was toen ik achteruit liep :')
|
Verwijderd
|
Mijn fiets is ook twee keer gestolen. Eén keer toen ik heel jong was en ik kwam op een schitterende manier achter het feit dat ie gestolen was. Ik wilde een vriend vertellen dat ie z'n fiets niet goed had vastgezet en toen wilde ik laten zien hoe ik het had gedaan, maar toen was m'n fiets weg. Toen moest ik huilen. De tweede keer was ik zo strontlazerus dat ik waarschijnlijk mijn fiets gewoon neergegooid heb zonder 'm op slot te zetten. De volgende dag werd ik wakker ergens op een bank, liep de straat op om mijn fiets te zoeken, en toen was ie weg. Toen huilde ik niet, maar stond ik in een winkelstraat een scheldtirade te houden.
|
![]() |
|
Oh ja, er zijn van mij ook al zat fietsen gestolen. Of eigenlijk de fietsen van m'n ouders, wat het veel erger maakte. 1 keer omdat ik moest overwerken en de bewakers van de fietsenstalling net een kwartiertje weg waren. En m'n fiets dus ook.
1 keer is de brommer van m'n moeder gejat omdat een of andere lul het slot had doorgeknipt. Een jaar later werd de fiets van m'n pa gejat waardoor ik een enorme scheldtirade over me heen kreeg, omdat ik 'altijd zo onverzichtig was en alles kwijtmaakte en ik vond het geneens erg' wahdiewah. En vorig jaar was wel het kutst. Ik had een hele dure fiets van m'n ma. Hij was goed vastgezet met een dik kettingslot enzo (In de diefsteef. Ik had het moeten weten). Ik was uitgeweest en was ergens binnen m'n fietsleuteltje kwijtgeraakt, dus die ging ik zoeken. Een vriendin wou naar huis en haar fiets stond met die ketting aan mijn fiets vast, dus die maakte ik los. Ik liep nog even richting pinautomaat en terug om te kijken of de sleutel ergens op de grond lag en toen ik na nog geen 5 minuutjes terug kwam was m'n fiets dus weg. Wrs had iemand m'n sleutel gevonden, zag dat ik 'm kwijt was en heeft gekeken naar welke fiets ik liep. Het stomme is dat er een politiewagen door de straat reed op het moment dat 't gebeurde. Grrr. Maar toen was ik wel in paniek en heb ik staan janken, want ik wist niet hoe ik thuis moest komen en was bang voor weer een scheldtirade van m'n vader. Gelukkig viel dat achteraf erg mee en heeft hij zelfs een nieuwe (2ehands) fiets voor me geregeld. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat die gejat wordt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was een keer op een feestje en toen kwam er een groep jongens binnen. Ze waren ontzettend trots dat ze een fietsje van de straat hadden gestolen. Ik begon het volgende verhaal:
"Morgenochtend komt er een klein kind buiten. Het is prachtig weer en hij of zij wil heel graag rondfietsen met zijn ouders. Maar wat is dat? Zijn fiets is gestolen. Het kind huilt. Willen jullie daarvoor verantwoordelijk zijn?" Ze hebben de fiets teruggezet, maar de rest van de avond had ik de 'uncool' stempel. Het was het waard. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben inderdaad opgegroeid in een asodorp, en de keren dat ik ben uitgescholden en bespuugd zijn dan ook ontelbaar. Ook ben ik twee keer geschopt/geslagen door een groep enge meisjes die elkaar hadden zitten opfokken dat ik het vriendje van Marietje wilde afpakken en weet ik wat dus vandaar. Er was ook een meisje dat mij tot haar aartsvijand had uitgeroepen (ik had nog nooit van haar gehoord), en die bedreigde me een paar keer per week en trok me aan mijn haren van de fiets af etc. Ze heeft ook een keer mijn tasje gestolen en de hele inhoud midden in de nacht verstopt in een weiland, en zelfs alle pasfoto's uit mijn portemonnee waren weg (en het geld natuurlijk). Het was echt bizar en ik snap het nog steeds niet.
|
![]() |
|
Wat veel verhalen over slaan en shoppen hier! Volgens mij ben ik nog nooit door iemand geslagen, behalve door mijn broertje toen hij een beetje een vervelende levensfase had. HUISELIJK GEWELD!!1!!!!!11!
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is hier een keer ingebroken en dat was eng maar er was alleen contant geld gestolen, ook uit mijn portemonnee). Ik ben nooit echt met de dood bedreigd, wel een keer in elkaar geslagen, maar ik had niet veel meer dan blauwe plekken en een bloedneus. Met het betalen van mijn loon, loopt de werkgever al twee maanden achter, maar dat is niet echt een misdrijf, want zo liep de afspraak! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kwam iemand tegen die bij mij op voetbal heeft gezeten, zei hoi, daarna kwam die terug met 1 beer van een gast en een of ander dom hardcore wijf. Sloeg me een bloedlip, die beer stond in een houding waarvan je kon lezen"als hij ook maar iets probeert ros ik m in duizend stukjes" dus vroeg ik waar dat in godsnaam voor nodig was. Toen stond die met de bek vol tanden en dat hardcore wijf vond het ook nergens op slaan en toen zei die: Uh jaa wat je laatst zei!! "Ik heb je "laatst niet gesproken en wat zei ik dan? Idioot." weer stond hij met de bek vol tanden, dat hardcore wijf stond toen aan mijn kant en toen was die gast maar weg gegaan. HET SLOEG NERGENS OP
Op zo'n soort van E3 is mijn tas gejat met een spel, controller en weet ik veel wat nog meer. verder niet zover ik het me kan herinneren |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn fiets is ook gejat, uit de afgesloten stalling bij m'n toenmalige studentenflat nota bene
![]() Verder heb ik als kind wel es gevochten, maar dat telt geloof ik niet zo. Irritante kerels in kroegen die naar je tieten of kruis grijpen, dat wel. Het schokkendste vond ik nog wel toen ik een jaar of 19 was, ik ging toen om met een jongen en om de een of andere reden vond zijn ex het nodig om me een keer toen we in dezelfde kroeg stonden opeens aan m'n haar te trekken ![]() Verder maak ik nooit iets crimineels mee geloof ik, behalve als ik het zelf doe. |
![]() |
|
Tijdens mijn skate-periode samen met een maat wezen skaten. Toen ook in het winkelcentrum en dr waren wat meiden. Zij gingen weg en toen kwamen er 2 jongens aan en 1 daarvan beweerde dat ik hem ooit had uitgedaagd en dat ik toen wel durfde, omdat er allemaal vrienden bij waren. Had die gast nog nooit gezien. Was waarschijnlijk jaloers omdat die meiden bij ons zaten
![]() Owjah, ik kon trouwens wegkomen, doordat een alcoholistische-aan-frikandellen-verslaafde Joegoslaaf mij herkende als ZIJN krantenjongen en die gast vastpakte. (Mijn ouders brachten in zijn buurt folders rond en ik hielp af en toe) ![]()
|
Verwijderd
|
Uitgescholden vaak genoeg, bespuugd ook wel eens, een keer fietste ik langs de basisschool waar twee jongens zich in de struiken hadden verstopt en het grappig vonden om mijn achterlicht ervanaf te trappen, bedreigd om geld (ik had net 100,- gepind en beweerde dat ik niks bij me had. Ze trapten er nog in ook), en een keer voor niks gemept door twee kutpubertjes die net deden alsof zij het niet waren. Die heb ik toen maar vriendelijk verzocht hun handjes bij zich te houden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
whut whut? die grijpen zomaar naar je tetten en kruis?! |
![]() |
|
Ik zat wel een keer naast een aso in de trein. Hij vroeg niet of hij naast me mocht komen zitten, hij zat helemaal breeduit en hij zat ongelooflijk keihard te smakken op een lolly. Die knalde steeds tegen zijn kiezen, dus het was zo'n *slurpslurk KLAK! slurp* geluid.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iemand mij bedreigt kondig ik niet aan dat ik sla maar dan doe ik dat ook meteen. Ik heb me een keer zo de tyfus in laten slaan dat zal mij nooit meer gebeuren. Verder beantwoord ik alle bedreigingen met mijn huisadres, zie je mensen heel raar kijken. Hier dient Turkije of wat voor land dan ook nog 10 keer aan de deur komen geloof ik.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel eens gevochten tegen een groep van tien a vijftien 16-17 jarige middelbare scholieren, omdat ik hen op hun asociale gedrag aansprak. Dat konden die lui niet waarderen en sprongen allemaal op mij af. Maar gelukkig kon ik de meeste wegsmijten, alleen mn vriendin was heel bang geworden.
Mn broertje, neefjes en ik werden achterna gezeten door een dronken grote vent met een knuppel (wij waren zelf 14-15). En af en toe ben ik door groepen jongeren bedreigd omdat ik een bijdehante opmerking maakte, maar tot escalaties heeft dat nooit geleid. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja laatst was hier zo'n verkoper van een energiebedrijf (energie direct). Hij dreigde mijn stroom af te sluiten als ik zijn contractje niet tekende en ik was bang geworden en heb toen maar getekend (wel de volgende dag opgezegd). Ook wou hij met me zoenen.
Op het formulier stonden mijn persoonlijke gegevens en daaronder de naam van de verkoper. Maar die had hij zo licht opgeschreven dat het niet was doorgedrukt op het blaadje dat ik kreeg. Ik heb echt wakker gelegen van die smerige aso. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm... het enige wat ik kan bedenken is dat ik een paar maanden geleden gepeppersprayt ben door een stelletje kut-hangjongeren. Gelukkig maar in 1 oog, waardoor ik nog naar huis kon lopen, maar fijn was het niet.
Ohja, en op de middelbare school is er een superleuk jasje van me gestolen. Ik was er echt overstuur van, ik begrijp nog steeds niet dat iemand zomaar iets meeneemt van iemand anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
In de vierde klas hebben een paar van die ontzettend coole jongens eens kauwgom in m'n haar geplakt
![]() En natuurlijk van die leuke jongens die me lieten struikelen enzo. Verder natuurlijk een hoop opmerkingen naar m'n hoofd gekregen, maar zodra ik ze een smerige blik teruggaf, hielden ze snel op (tsja, '''''''gothic''''''' he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn fiets en portemonnee zijn weleens gestolen, en er is natuurlijk wel 'ns het één en ander geroepen. Mensen werden boos dat ik 's nachts op straat een zonnebril droeg, ofzo. Het komt ook vaak voor dat ik in het verkeer in ruzies verwikkeld raak, omdat ik de verkeersregels beter ken dan de meeste mensen, maar die mensen weten dat niet en denken dat ze voor mogen omdat ze van rechts komen ofzo. Dan schelden ze even en dan is het wel weer goed. Oh en op dit moment geniet ik mee van de teringmuziek van de onderburen. Ze draaien heel vaak dezelfde nummers, waaronder Californication van The Red Hot Chili Peppers en één of ander hiphopniemendalletje. En dan ook meteen drie keer achter elkaar hetzelfde nummer.
|
![]() |
|
|