Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Succes met leren! |
![]() |
|
![]() |
bedankt voor het antwoorden
![]() ![]() en ik ga het aan een andere docent (engels) vragen, want die we nu hebben voor engels, vind ik niet echt fijn en als je iets vraagt krijg je een antwoord waarbij je nog steeds precies dezelfde vraag hebt ![]() maarja ik heb het pas over 19 dagen!! ![]() en het zijn 32 blz's en ik ken nu al blz 1 t/m 9 en ik ben bezig om vandaag t/m blz 15 te kennen ![]() |
![]() |
|
Oh ik heb heel vaak meegeholpen aan taaldorp, maar toen ik zelf meedeed of meehielp had ik geen boekje waaruit je dingen moest leren. Je had gewoon een onderwerp en volgens mij kreeg je dan een vel waarop stond wat je ongeveer moest gaan zeggen of waar het over moest gaan en daar werd je dan op beoordeeld. Volgens mij was het nog best wel precies allemaal en van tevoren wist je dan wel dat het standaarddingen zouden zijn zoals bij de dokter/restaurant etc. dus je moest jezelf maar voorbereiden.
|
![]() |
Wij hadden een gebouwtje eigenlijk bij school.. zo'n noodgebouw...
Daarin waren er 5 havo/6vwo leerlingen die kraampjes ofzo hadden... Je kreeg een boekje met waar je allemaal naartoe moest.. en er over moest praten... per tafel kreeg je een cijfer en je gemiddelde was een proefwerk.... maar je moest dus ook echt rondlopen enzo.. ![]() Dus.. Groet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Taaldorp hebben wij in de 1e en 2e gedaan. Dat was altijd ontzettend leuk. Er zaten dan oudere leerlingen achter een tafel waar een bordje met 'Schoenenwinkel' ofzo boven hing. Dan moest je voor die tafel staan en gingen de bovenbouwers vragen stellen (wat voor maat heb je?). Ik geloof niet dat wij blaadjes of zinnetjes hadden. Je hebt je eigen woordenschat en daar moet je het mee doen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Enorme stress snowscene | 5 | 06-05-2012 19:23 |