Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2009, 18:13
Lasagna
Lasagna is offline
dag lieve forummers,

ik heb nogal wat problemen met het 'laten uitdraaien' op seks de laatste tijd. hij ziet gewoon mijn hints niet! kussen in de nek, sabbelen aan zijn oorlel en dan een beetje naar beneden gaan, over hem heen bewegen... het kan niet opvallend genoeg. en ik heb nou ook niet echt zin om recht in zijn gezicht te moeten zeggen dat ik zin heb. ik heb het er al wel een keer met hem over gehad en hij zei dat ik dan 'gewoon de leiding maar moest nemen' maar dat vind ik super moeilijk als er geen spoortje van zin bij hem te bekennen is. ik snap ook wel dat hij niet altijd wil, maar het is elke keer zo lijkt wel? of heeft hij het gewoon echt niet door?

aan de andere kant is het ook nog zo dat als hij zin heeft, het allemaal heel snel gaat: de kleren gaan hup in 1 keer uit en zonder voorspel dat iets voorstelt beginnen we er maar aan. dit vind ik al helemaal moeilijk om aan hem uit te leggen, maar het is toch algemeen bekend hoe belangrijk voorspel is bij vrouwen, dacht ik zo. komt nog bij dat dit eerder eigenlijk helemaal niet zo was: hij deed alles heel rustig tot ik het niet meer kon houden.

wat nu?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 18:26
Qimm
Qimm is offline
.... dit klinkt niet echt als een bevredigende relatie.

es goed praten lijkt me zinvol hier. maar een man die zulke duidelijke hints tot seks niet snapt vind ik behoorlijk verontrustend.
Oud 19-06-2009, 18:45
BendeBen
BendeBen is offline
ja dames, wen er maar aan. dit is een gevolg van jullie eigen emancipatie. daar waar vroegah vrouwen tegen mannen opkeken is het tegenwoordig gelijkheid wat de klok slaat. een sterke turnoff voor mannen.

wil je een beetje stevig geneukt worden, zul je hem op een voetstuk moeten plaatsen door een beetje het hulpeloze vrouwtje uit te hangen. vervolgens zal zijn instinct het wel overnemen en daarna word jij op een voetstuk geplaatst door zijn verbale en nonverbale complimenten op met name je schoonheid.

(uitzonderingen bevestigen de regel )
Oud 19-06-2009, 21:05
Verwijderd
Dat klinkt raar? MIjn eerste gedachte is 'stress of hij heeft een ander' - zie niet in waarom ie anders opeens niet meer 'gewoon' seks wil...

Iig toch over praten, vragen of er een reden is waarom hij opeens geen initiatief meer toont en als hij zin heeft het opeens huphuphup moet zonder fatsoenlijk voorspel..?

Ik zou ook echt geen zin hebben om hem te gaan versieren als hij op geen enkele manier laat merken zin te hebben... beh. Verleiden, okee, maar dan moet hij wel verleid willen worden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 23:48
Spelvout
Spelvout is offline
nieuwe stagiaire op 't werk
Oud 20-06-2009, 10:47
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Dat klinkt raar? MIjn eerste gedachte is 'stress of hij heeft een ander' - zie niet in waarom ie anders opeens niet meer 'gewoon' seks wil...
euhm? Als gewoon de relatie niet zo lekker loopt dan heb ik ook minder zin. Gewoon goed praten klaart vaak een boel op.
Oud 20-06-2009, 12:01
I C U
I C U is offline
Praten wil wel werken. Als je niet tevreden bent over het voorspel, zal je hem misschien niet al te subtiele hints geven (zonder hem te kwetsen...) en als je hem wil verleiden, moet je misschien ook minder subtiel zijn. (Hoewel het bij vriendlief altijd wel werkt... )
Oud 20-06-2009, 12:04
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Praten wil wel werken. Als je niet tevreden bent over het voorspel, zal je hem misschien niet al te subtiele hints geven (zonder hem te kwetsen...) en als je hem wil verleiden, moet je misschien ook minder subtiel zijn. (Hoewel het bij vriendlief altijd wel werkt... )
Ontdek wat bij hem als trigger werkt. Er zijn heel veel mannen die hun hele nek afgelebberd kunnen krijgen en alleen maar denken: "goh wat nat", en er zijn mannen die tegen het plafond zitten. Misschien pak je dat niet goed aan.
Oud 22-06-2009, 09:38
Rationeel
Rationeel is offline
gewoon een: "schat... neuken?!" doet het ook vaak goed hoor.

maarja misschien val ik nu in clichés, maar een vent die geen zin heeft klopt sowieso al niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 09:54
coecie
coecie is offline
Steek gewoon je hand in zijn broek, dat is duidelijk zat
Oud 22-06-2009, 14:51
Changshan
Changshan is offline
Ik zou hem wel vragen waarom de seks eerst zoveel anders was...
Oud 22-06-2009, 15:44
Wammus
Wammus is offline
Praten is de beste oplossing.

Vraag hem op welke manier jij duidelijk kunt maken dat je seks wil en waarom zijn gedrag ineens veranderd is. Probeer niet te veel in verwijten te vervallen maar stel open vragen en luister aandachtig naar zijn antwoorden.

Mocht dit te moeilijk zijn kun je volgende keer proberen iets minder subtiel te zijn en hem op een soort "dwingende wijze" naar de slaapkamer dirigeren. Wat betreft het voorspel kan ik geen andere optie bedenken dan erover praten.
Oud 22-06-2009, 19:32
Lauraaurora
Lauraaurora is offline
Ik heb een keer flinke ruzie gehad met mijn vriend hierover... of... nouja... ruzie.
Kreeg er een beetje het gevoel van dat hij me niet zo belangrijk vond en dat eindigde in een fijne jankuitbarsting
Maar goed! Het werkte wel en voorlopig sta ik al weer 2 maanden op nr 1. En als ie me es vergeet dan maakt ie
dat de keer erna dubbel en dwars weer goed :> :>

Dus; wat wammus zegt; PRATEN!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 20:19
coecie
coecie is offline
Als praten niet veel oplost, aangezien je het er al een keer met hem over hebt gehad, is er eindeloos lang nog over doorpraten ook niet zo slim. Een van de meest onsexy dingen is om seks moeten vragen.

Het enige wat er echt voor sorgt dat je meer zin hebt in sex, is nog meer seks. Hoe meer seks je hebt, hoe groter de behoefte eraan ook wordt.

Stuur hem anders eens een geil smsje een aantal uur voordat je hem zal zien, en dan nog een of twee.. Als je hem dan ziet is hij als het goed is ook al wat in de stemming gekomen en weet hij al waar het op gaat uitdraaien. Ook kan je in plaats van hem in zijn nek zoenen iets voortvarender te werk gaan, je vriend zal er vast geen probleem mee hebben als je jezelf of hem ineens begint uit te kleden.
Oud 22-06-2009, 20:52
BendeBen
BendeBen is offline
waarom grijpt iedereen toch altijd meteen naar praten? fuck praten. als het al een effect heeft maakt het eea alleen maar erger. straks gaat ie je neuken omdat het moet en niet omdat ie wil, dat wil je niet lijkt me.

zoals ik al zei kan je beter wat in je aanpak veranderen. ipv hem te bespringen kan je er beter voor zorgen dat ie jou bespringt.
geef m t gevoel dat je hem nodig hebt voor eenofandere taak ofzo, doe alsof je iets niet begrijpt en dat ie jou moet redden waar jij vervolgens dankbaar voor bent en/of bewondering voor hebt. het is een beetje psychologie van de koude grond hoor maar wellicht dat hij dan het idee krijgt dat ie een potje neuken kan opeisen bij jou. iedereen blij.

maar ja misschien praat ik ook wel alleen voor mezelf. call me old fashioned.

edit: wellicht ligt het niet aan jou verder maar is ie bijvoorbeeld depressief of gebruikt ie medicijnen of whatever. uiteindelijk komt alles en dus ook geilheid neer op chemische electriciteit in je brain
Oud 22-06-2009, 21:22
Qimm
Qimm is offline
als hij nou kan vertellen waarom hij niet meer wil neuken kun je daar beter op inspringen... ik bedoel natuurlijk uitmaken als het iets achterlijks is
Oud 22-06-2009, 21:29
BendeBen
BendeBen is offline
ik denk dat ie daar zelf wel mee komt als ie echt een reden heeft (en er bewust van is).

daarnaast levert op de man af vragen ook alleen het antwoord met de minste (negatieve) gevolgen op en niet perse de waarheid
Oud 23-06-2009, 10:04
Sherlock
Sherlock is offline
Of trek gewoon iets ongelooflijks geils aan....
Oud 23-06-2009, 10:50
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Of trek gewoon iets ongelooflijks geils aan....
Dat gaat niet werken als de reden er achter niet persé een gebrek aan aantrekkelijkheid is. Seks hebben terwijl je het niet echt leuk vindt, is enorm funest.

Regels voor berichten