![]() |
|
Praten wil wel werken. Als je niet tevreden bent over het voorspel, zal je hem misschien niet al te subtiele hints geven (zonder hem te kwetsen...) en als je hem wil verleiden, moet je misschien ook minder subtiel zijn. (Hoewel het bij vriendlief altijd wel werkt...
![]()
||
Citaat:
|
Praten is de beste oplossing.
Vraag hem op welke manier jij duidelijk kunt maken dat je seks wil en waarom zijn gedrag ineens veranderd is. Probeer niet te veel in verwijten te vervallen maar stel open vragen en luister aandachtig naar zijn antwoorden. Mocht dit te moeilijk zijn kun je volgende keer proberen iets minder subtiel te zijn en hem op een soort "dwingende wijze" naar de slaapkamer dirigeren. Wat betreft het voorspel kan ik geen andere optie bedenken dan erover praten.
|
![]() |
Ik heb een keer flinke ruzie gehad met mijn vriend hierover... of... nouja... ruzie.
Kreeg er een beetje het gevoel van dat hij me niet zo belangrijk vond en dat eindigde in een fijne jankuitbarsting ![]() Maar goed! Het werkte wel en voorlopig sta ik al weer 2 maanden op nr 1. En als ie me es vergeet dan maakt ie dat de keer erna dubbel en dwars weer goed :> :> Dus; wat wammus zegt; PRATEN! |
![]() |
|
Als praten niet veel oplost, aangezien je het er al een keer met hem over hebt gehad, is er eindeloos lang nog over doorpraten ook niet zo slim. Een van de meest onsexy dingen is om seks moeten vragen.
Het enige wat er echt voor sorgt dat je meer zin hebt in sex, is nog meer seks. Hoe meer seks je hebt, hoe groter de behoefte eraan ook wordt. Stuur hem anders eens een geil smsje een aantal uur voordat je hem zal zien, en dan nog een of twee.. Als je hem dan ziet is hij als het goed is ook al wat in de stemming gekomen en weet hij al waar het op gaat uitdraaien. Ook kan je in plaats van hem in zijn nek zoenen iets voortvarender te werk gaan, je vriend zal er vast geen probleem mee hebben als je jezelf of hem ineens begint uit te kleden.
|
waarom grijpt iedereen toch altijd meteen naar praten? fuck praten. als het al een effect heeft maakt het eea alleen maar erger. straks gaat ie je neuken omdat het moet en niet omdat ie wil, dat wil je niet lijkt me.
zoals ik al zei kan je beter wat in je aanpak veranderen. ipv hem te bespringen kan je er beter voor zorgen dat ie jou bespringt. geef m t gevoel dat je hem nodig hebt voor eenofandere taak ofzo, doe alsof je iets niet begrijpt en dat ie jou moet redden waar jij vervolgens dankbaar voor bent en/of bewondering voor hebt. het is een beetje psychologie van de koude grond hoor maar wellicht dat hij dan het idee krijgt dat ie een potje neuken kan opeisen bij jou. iedereen blij. maar ja misschien praat ik ook wel alleen voor mezelf. call me old fashioned. edit: wellicht ligt het niet aan jou verder maar is ie bijvoorbeeld depressief of gebruikt ie medicijnen of whatever. uiteindelijk komt alles en dus ook geilheid neer op chemische electriciteit in je brain
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Seksualiteit |
Geen zin en pijn na seks Maura | 19 | 04-07-2007 15:28 | |
Seksualiteit |
geen zin in seks druiveke | 43 | 28-02-2005 00:06 | |
Seksualiteit |
Geen zin in seks Pequeña | 21 | 09-08-2003 21:07 | |
Seksualiteit |
geen zin in seks meer steentje | 35 | 09-11-2002 18:01 | |
Seksualiteit |
Geen zin in seks... Verwijderd | 13 | 04-01-2002 11:19 |