Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2009, 12:35
-0-0-
-0-0- is offline
de vraag is misschien meer voor de meisjes maar ik vroeg me af of meisjes snel vreemdgaan als ze de sex met hun vriend niet goed vinden?
ik kom best snel klaar, en hoewel eerdere meisjes het altijd lekker vonden volgensmij, ook door onder andere lang voorspel enz. ben ik toch altijd bang dat mijn volgende vriendin het niet lekker genoeg zal vinden.
en heb nu een meisje dat best veel op sex gericht is en het ook belangrijk vind. en nu denk ik, als ik het met haar ga doen en ze vind het naar een tijdje niet goed genoeg. of ik kom te snel. dat ze dan sex bij een ander gaat zoeken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 13:04
Dvine
Dvine is offline
Een relatie draait niet om seks en een meisje die om die redenen vreemd zou gaan is het toch niet waard.
Oud 27-06-2009, 13:30
BendeBen
BendeBen is offline
ipv een vraag stellen waarop niemand een antwoord kan geven kan je denk ik beter bedenken wat je aan je probleem zou kunnen doen.
Oud 27-06-2009, 14:25
Volk
Volk is offline
Ik zou niet vreemdgaan als de seks slecht is.

Maar als ze seks slecht zou vinden neem ik aan dat ze het er wel met je over zal hebben hoe ze het wel wil. Of jij vraagt haar hoe ze het dan graag wilt. Als het probleem is dat je snel komt... de seks hoeft niet te eindigen als je bent gekomen. Je kunt haar op andere manieren blijven verwennen en waarschijnlijk kun je er na een korte tijd weer tegenaan. De 2de keer zal het sowieso wat langer duren tot je komt. Of als je voelt dat je gaat komen je even terugtrekken en haar dan even vingeren en/of likken totdat jij het gevoel hebt dat je het weer onder controle hebt.

Verder is wat Dvine zegt ook waar en belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 14:29
Verwijderd
Nou als de seks slecht is (en niet verbetert), houdt de relatie voor mij op, hoor, dan worden we wel vrienden ofzo. Vreemdgaan is hoe dan ook kansloos, een beetje meisje knoopt er gewoon een gesprek over aan met jou als de seks niet bevredigend genoeg is. Maar (te) vroeg klaarkomen kun je gelukkig trainen (zijn tientallen topics over hier, even zoekfunctie gebruiken dus), en als je goed compenseert met hand- en mondwerk, vermoed ik dat het echt niet slecht zal zijn
Met citaat reageren
Oud 27-06-2009, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Een relatie draait niet om seks en een meisje die om die redenen vreemd zou gaan is het toch niet waard.
Dat is waar, maar toch gaan heel veel relaties stuk op/om seks. Niet bij tieners en adolescenten, maar ook bij oudere, getrouwde mensen... Dus dan draait het daar dus toch enigszins om.

En wat Freya zegt, ben ik het mee eens. Als de seks slecht zou zijn en blijven, zou ik ook weggaan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten