Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nu lukt Grieks mij helemaal niet, als ik een halfuur 10 woordjes leer. Weet ik er na een uur nog maar 6 of 7. Ik heb heel lang geleerd op heel veel woordjes en mijn vader overhoorde me maar ik wist meer dan de helft niet
![]()
||
Citaat:
Gewoon doorzetten en er veel tijd instoppen, ik had hetzelfde probleem. Ik moest voor elk proefwerk weer alle oude woorden herhalen om een voldoende te halen, maar op een gegeven moment zitten ze er wel echt goed in.
|
![]() |
Ik krijg Grieks en Latijn allebei al in de tweede (best bijzonder dat ze bij mij op school daar al zo vroeg mee beginnen, geloof ik). Het viel me op dat iedereen in de vierde toch voor Latijn koos, terwijl Grieks toch aanzienlijk makkelijker was.
Maar de woordjes moet je inderdaad per vijftallen leren, dat helpt echt! Gewoon de eerste vijf, vervolgens de tweede vijf en dan alle tien bij elkaar etc etc. Na een tijdje leer je ze dan heel snel (ik leer nu ongeveer 30 woorden in 10 minuten). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies, wij hadden ook Grieks en Latijn allebei in de tweede en het was toen allebei even makkelijk, grammatica bestond nog niet
![]() Nu heb ik alleen nog Grieks en het valt op zich wel mee, je moet vooral goed de grammatica leren maar als je genoeg teksten maakt krijg je heel veel al mee (ik leerde praktisch nooit maar ik ken toch heel veel, nu leer ik wel maar het is nauwelijks nog nodig omdat we bijna alle grammatica al hebben gehad). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#41 Redhair | 493 | 05-11-2005 15:57 | |
Liefde & Relatie |
liefdes spreukjes? DigitalWorld | 22 | 09-11-2004 21:39 | |