Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2009, 00:18
elzattara
elzattara is offline
Hey,
Ik ben al een hele tijd verliefd op een erg leuk meisje uit men klas. Namelijk al een maand of 4. We spreken elkaar toch dikwijls op msn (zij begint ook vaak), onze gesprekken zijn echter niet spannend. We praten meestal over alledaagse onderwerpen. Ik heb dikwijls al eens wat complimentjes gegeven zoals "Wat zie je er leuk uit in dat jurkje", opmerkingen dat ze mooi haar heeft of als ik eens naar de zee geweest was zei ik 's avonds tegen haar op msn dat er toch 1 iets ontbrak die dag en toen ze vroeg wat zei ik "haar". Ze reageert altijd wel positief en zegt dankjewel. Op mijn opmerking van de zee zei ze wel " haha zeg doe eens niet zo melig " hoe mag ik dit opvatten? Zijzelf geeft echter nooit complimenten over mij. Ze geeft ook de wat meer populairdere jongens uit de klas, hebben al dan niet een lief, meer aandacht dan mij. Zijzelf ziet er best mooi uit en dat weet ze verdomd goed. Toen we na de exames weggingen gaf ze de populairdere jongens meer aandacht en toen was ik echt depri. Ze zag mij bijna niet staan.. Waarom praat ze dan zoveel op msn met mij??? We hadden al es afgesproken om te gaan shoppen. Aanvankelijk gingen we met ons 2, maar plots ging ook een vriendin van haar mee (ze had wel een deftige reden). Ik had dan ook wel gezegd dat ik liever met ons tweetjes zou gaan shoppen zijn... maar dit is echter niet doorgegaan omdat ze toen plots vakantiejob kon doen. Ze zei dan tegen me dat we in de vakantie nog wel kunnen shoppen met ons tweetjes en dubbel zo lang. Nuja het begint mij wat tegen te steken dat zijzelf bitterweinig laat tonen dat ze iets voor me voelt. Ik ben er HEEL erg vaak met bezig, ook tijdens de examenperiode die net gepasseerd is. Ik zit nu wat te twijfelen wat ik moet doen. Het nog proberen of wat het contact verbreken en haar proberen vergeten want ik kom er stapelgek van. Ik ben nu ook voor enkele weken weg, dus ik ga nu sowieso niet op msn zitten.... Zij vertrekt binnen enkele dagen naar werchter en zal haar dan wel een sms sturen hoe ze het stelt, ik vertrek dan op reis erna. Dan ga ik niks doen en kan ik alleen maar hopen dat ze eens aan mij denkt en stuurt hoe het daar is. oh: Ik weet momenteel ook niet als ik binnen enkele weken moet vragen als ze nog zin heeft om te shoppen want ik zou liever hebben dat zij het nu zelf eens vraagt aan mij. Ik heb het ervoor al een paar keer gevraagd en ze was altijd wel positief, maar ik wil eens actie zien van haar...
Wat zouden jullie nu doen in mijn situatie?
We zijn overigens beiden 20 jaar. Ik denk overigens toch wel dat ze na mijn opmerkingen zou moeten doorhebben dat ik op haar verliefd ben, of wat denken jullie?
grtz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2009, 07:35
Verwijderd
20, ik dacht dat je 13 was ofzo Dat gepraat over populairdere jongens en een dagje shoppen... Maar okee, klinkt niet alsof ze geïnteresseerd is. Denk dat ze idd wel doorheeft dat jij haar leuk vindt en dat ze dat op zich wel okee vindt, maar dat ze niet hetzelfde voelt voor jou. Dan deed ze wel geïnteresseerd.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 07:51
DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Waarom praat ze dan zoveel op msn met mij???
Ik ken je niet, maar je praat wel over de ''populairdere'' jongens. Dat betekent dat jij dat niet bent. Misschien gaat zij op school minder met je om, omdat de ''populairdere jongens'' het dan zien en dat zij mss denkt dat ze voor lul staat. Misschien een beetje lullig, en ik ken je ook niet, dus ik kan het fout hebben, maar toch zou het kunnen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 09:14
igfy
igfy is offline
Citaat:
Misschien gaat zij op school minder met je om, omdat de ''populairdere jongens'' het dan zien en dat zij mss denkt dat ze voor lul staat.
Als ze dat zou doen, is ze zeker niet verliefd. Liefde maakt namelijk blind en als je verliefd op iemand bent maakt het je niet uit hoe populair diegene is, tenminste dat heb ik altijd...

Maar ik denk uit je verhaal dat ze inderdaad wel doorheeft dat jij haar leuk vindt, maar dat dat niet wederzijds is. Ze vindt je waarschijnlijk wel aardig, maar probeert een beetje de boot af te houden om je niet teleur te hoeven stellen. Dat is het gevoel dat ik er een beetje bij krijg als ik het zo lees...
Oud 01-07-2009, 11:53
elzattara
elzattara is offline
Ik ken haar ondertussen al vrij goed, en ze kijkt nogal naar het uiterlijk. (maarja wie niet...) Die populairdere jongens zien er dan weer goed uit , zijn uitbundig... Ik weet ondertussen, na 20 jaar, dat ik niet de beste player ben. Ook al hebben die gasten een lief, toch hangt ze daar meer rond.

Nu ben ik de komende 2 weken op reis. Ik ga haar wel es sturen hoe het op het festival gaat, maar als zij mij eens niks stuurt als ik op reis ben lijkt me dat niet erg positief? Als ze me echter niet eens stuurt hoe het is op reis, twijfel ik als ik zelf nog wel aan haar wil vragen als ze wil gaan shoppen. Ik heb het haar al een paar keer gevraagd en ze was iedere keer positief, maar ik wil eens dat zij het vraagt. Is dit ok?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2009, 16:12
Verwijderd
No offense, maar het lijkt erop dat ze echt niets in je ziet.
En zeg nou zelf, als ze echt alleen maar naar uiterlijk kijkt en jou apparently niet in de buurt wil hebben omdat ze zich dan 'schaamt', dan is ze het ook niet waard, toch?

En waarom zou je een player willen zijn, daar is niets goeds aan. Pff, en jij bent 20?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten