Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2009, 15:18
Verwijderd
Eerste namen zijn bekend gemaakt:
Aphex Twin + Hecker* | A Critical Mass (feat. Henrik Schwarz, Âme, Dixon live) | Matias Aguayo | Baddies | Kasper Bjørke | Bloc Party | Bodi Bill | Bonaparte | Boy8Bit | Caribou* | Digitalism (live)* | Diplo* | Jochen Distelmeyer* | DJ Phono | The Dodos | Ellen Allien | The Faint | Filthy Dukes | Foals | Sascha Funke | Gossip | Jazzanova Live! | Paul Kalkbrenner | Markus Kavka | Kiki | Klaxons* | Mediengruppe Telekommander | Mikroboy | Hudson Mohawke | MSTRKRFT | Mujava | The New Wine | Oasis* | Pilooski | Simian Mobile Disco (live)* | Luke Slater (live)| Super 700 | Tobias Thomas | Trentmøller (DJ-Set)* | The Whitest Boy Alive | WhoMadeWho | James Yuill | Zander VT

Staan al aadig wat toffe namen tussen. Sowieso wil ik Oasis een keer gezien hebben om mee te schreeuwen met champagne supernova en live forever,. Geen dour voor mij dit jaar dus,maar Melt.
Iemand ervaring met dit festival? Heb er zelf alleen maar positieve verhalen over gehoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2009, 16:42
Balthasar
Balthasar is offline
Ik was er vorig jaar en heb er geen een vervelend moment beleefd. Nouja behalve een od'tje hier en een te hard gaandertje daar.
Oud 26-02-2009, 16:55
Verwijderd
Oh, daar moet ik niets van hebben. Denk dat ik toch maar naar dour ga dan.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 18:20
Frank
Frank is offline
Was er ook vorig jaar. Balthasar heeft gelijk.

Het is wel een vet festival omdat het allemaal wat minder commercieel is kwa eten en randzaken. Zo is er maar 1 douchrij en rijen voor de eettentjes op de camping zijn erg lang. Locatie, geluid, sfeer is super. Alleen beetje irritant dat die duitsers steeds slokjes bier vragen.. Weet nog bij een tentje om een uur of 6 sochtends met zonsopgang alleen nog maar Nederlanders om me heen te hobbelen.

Wat een vette namen al trouwens.. damn
Oud 26-02-2009, 21:15
Verwijderd
Ook vorig jaar, ook relaxed. Twijfelden al over weer gaan. Douchen geen probleem, gewoon naar het zwembad in het stadje rijden. Relaxte douches en ook even zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2009, 22:16
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sowieso wil ik Oasis een keer gezien hebben om mee te schreeuwen met champagne supernova en live forever,.

Ik zou James Yuill en Caribou wel willen zien maar dat is voor mij nog niet genoeg overtuiging.
Oud 16-06-2009, 04:58
Verwijderd
Volledige line-up al een tijdje bekend en mijn ticket al een tijd binnen.Nog meer mensen die gaan?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2009, 22:52
Verwijderd
Ik ga.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten