Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom stoppen bij de publieke omroepen? Laten we een algemeen geldende Tinbergen-norm invoeren voor álle werknemers. Bijvoorbeeld beginnen met twee keer de Balkenende-norm voor alle publieke ambtenaren, en een maximum van 50 maal het laagste loon binnen particuliere bedrijven voor werknemers. Op die manier worden alleen mensen die zelf risico lopen (investeerders, ondernemers) in staat gesteld miljoenen te vergaren.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het feit dat de omroepsubsidies het zaaien van religieuze haat en tweespalt bekostigen een stuk ernstiger. Daarom moet de publieke omroep een stuk ernstiger en essentiëler op de schop worden genomen, zoals de VVD een tijdje terug al voorstelde. Is dat eenmaal gedaan, dan verdwijnen absurde salarissen vanzelf.
|
Verwijderd
|
Ik denk dat als de omroepen op de schop gaan, de bezuinigingen aan de verkeerde kant vallen... Dat er ipv gekort worden op de salarissen van de omroepen, dat de orkesten weer verder gesnoeid gaan worden. En dat zou jammer zijn.
Het snoeien in de salarissen is echter wel een goeie zaak. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik zit niet in het mediawereldje, maar ik heb nog nooit gehoord van een presentatorentekort. Dit in tegenstelling tot het lerarentekort, eveneens een onderwerp van zorg der regering. Waarom worden de salarissen daar niet verhoogd terwijl er een gierend tekort is. Dat lijkt me een stuk nuttiger dan weer 6000 afleveringen van Paul de Leeuw die niets liever waanzinnige wensen vervuld op de treurbuis. Walgelijk. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
norm...
uitzonderingen... wacht waarom zou je een norm stellen als je uitzonderingen gaat maken voor 2 en 240k is inderdaad een bedrag waar m'n bek van openvalt, dat je dat kan krijgen door een beetje als een randebiel door de studio te lopen met een verwijfd stemmetje... shit wat heb ik het verkeerde vak gekozen.
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
^ ja ach, economie is ook geen wetenschap.
Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is overigens bar weinig "bewezen" in de economie, die nog ergens tussen het stadium van pseudowetenschap en beginnende wetenschap inzit. Maar dat zeg je zelf ook al. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als er dan al een punt van belachelijke uitgaven gemaakt moet worden kijk dan eens naar wat de NOS voor voetbalrechten (14 miljoen voor de NL competitie, dus daar komt de champions league nog bij) betaalt. Zeker nu flitsen van doelpunten op elk net uitgezonden mogen worden lijkt me dat belachelijker dan dat Bob de Rooij een paar ton te veel verdient per jaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 |