Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2009, 20:04
elvis presly
elvis presly is offline
nou...?

wat vinden jullie ?
wie moet tijdes seks harder werken, ce man of de vrouw ?
laat het weten !

groetjes.......
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 20:08
annoniempje
annoniempje is offline
Ligt volgens mij puur aan de persoon zelf en aan de mood van die personen. Ene keer kan vrouw al het werk doen en andere keer de man toch?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 20:30
Verwijderd
de man duh

goed topic.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 20:48
Not for Sale
Not for Sale is offline
het is maar net wat je werken noemt
Oud 16-05-2009, 21:45
Alyssia
Alyssia is offline
Over het algemeen de man, denk ik, maar als vrouw af en toe het 'werk' te doen, is ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 10:15
Qimm
Qimm is offline
wel afhankelijk van het standje, maar denk dat de man toch vaak het zwaarste werk moet doen, en zo hoort dat!
Oud 17-05-2009, 19:17
Verwijderd
Laat die man maar lekker 'werken'

Ehhh on-topic; Niemand moet wat, ligt aan het standje en waar je zin in hebt. Valt niet echt te definieren, me thinks.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2009, 19:57
Uice
Uice is offline
Ik timmer altijd kruidenrekjes tijdens het neuken.
Oud 17-05-2009, 22:00
vix-blue
vix-blue is offline
Kruidenrekjes.. was dat het eerste wat in je opkwam?

OT: Denk bij de meeste standjes toch de man.
Oud 17-05-2009, 22:19
BendeBen
BendeBen is offline
de man ofcourse. vrouwtje bovenop is eigenlijk voornamelijk om uit te rusten
Oud 18-05-2009, 13:57
Verwijderd
Citaat:
wel afhankelijk van het standje, maar denk dat de man toch vaak het zwaarste werk moet doen, en zo hoort dat!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2009, 14:03
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Ja, ja. En ondertussen zeker klagen dat je moet wassen, koken, schoonmaken...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 00:41
Changshan
Changshan is offline
^ Inderdaad, de man moet ondertussen het complete fysieke liefdesleven op peil houden.
Oud 19-05-2009, 17:51
Verwijderd
Citaat:

Dat ja. En niet eens per se omdat ik lui ben (ben ik wel overigens), maar meer omdat ik hem het liefst dominant heb
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Over het algemeen de man, denk ik, maar als vrouw af en toe het 'werk' te doen, is ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2009, 09:51
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Dat ja. En niet eens per se omdat ik lui ben (ben ik wel overigens), maar meer omdat ik hem het liefst dominant heb
Oud 20-05-2009, 09:53
Young Predator
Young Predator is offline
Tja, ik...

Denk 90%

Zou zij wat vaker mogen doen.
Oud 20-05-2009, 16:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moest zo lachen man

Ik doe tegenwoordig meestal het werk. Maar nou kom ik ook vaker klaar dan hij
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 08:54
Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
helemaal mee eens.
en ik denk dat mannen over het algemeen ook graag dominant zijn, dus het is maar wat je 'werken' noemt... het is niet alsof ze er niet van genieten...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik meer knutselen eigenlijk....
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 13:29
Verwijderd
Hij, natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 10-11-2011 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2009, 17:52
daphnevrerink
daphnevrerink is offline
Ik zou het niet weten,, Ik heb het nog nooit gedaan.. :$
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 05:34
Verwijderd
De man, want de vrouw kan alleen hard werken in de keuken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2009, 05:43
Verwijderd
Citaat:
De man, want de vrouw kan alleen hard werken in de keuken.
De man kan anders soms ook wel hard 'werken' in de keuken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 03:20
Hulk
Hulk is offline
Vind het irritant als de vrouw té erg mee probeert te doen in standjes waarbij de man het werk moet verrichten
Oud 07-06-2009, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Vind het irritant als de vrouw té erg mee probeert te doen in standjes waarbij de man het werk moet verrichten
Gewoon een tik geven en zeggen dat ze moet stilliggen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2009, 11:19
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Gewoon een tik geven en zeggen dat ze moet stilliggen.
Dat werkt niet bij alle vrouwen. Sommigen gaan dan juist meer bewegen
Oud 07-06-2009, 11:36
Verwijderd
Harder slaan, hč!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 19:44
Lauraaurora
Lauraaurora is offline
DE MAN! Geen twijfel over mogelijk! Die hebben het toch al het makkelijkste met zo'n makkelijk te versieren uithangbord daar beneden... Wat dat betreft (en de maandelijkse perioden natuurlijk) was ik liever een man en werkte wat harder tijdens de seks, dan dat ik zo'n lastig te vinden bobbeltje daar beneden heb wat ook nog es 4x zo lang duurt om 'klaar' te krijgen dan die van hem. hahaha, hij heeft het maar makkelijk! dus laat hem maar werken!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2009, 20:17
BendeBen
BendeBen is offline
makkelijk? probeer maar eens een orgasme tegen te houden en toch door te neuken. maar ok het is idd makkelijk als je geen reet geeft om de wensen van mevrouw.

hoe dan ook, ik denk ook niet dat er mannen zijn die klagen dat ze het werk moeten doen
Oud 22-06-2009, 20:49
clubje
clubje is offline
Citaat:
dat vind ik zo'n onzin, waarom hoort dat? Wie zegt dat? Is dat een wet?
Ik heb het er soms moeilijk mee dat het initiatief altijd van de man moet komen, lijkt wel alsof de vrouw enkel seks wil als de man begint, alsof zij de macht wil behouden door zelf nooit te beginnen, alsof het niet zo hoeft voor haar.
Oud 22-06-2009, 21:35
BendeBen
BendeBen is offline
wat versta je onder beginnen? je zou ook kunnen stellen dat vrouwen (meestal) beginnen door zich verleidelijk te gedragen waarna de man al dan niet toehapt.
Oud 22-06-2009, 22:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dat vind ik zo'n onzin, waarom hoort dat? Wie zegt dat? Is dat een wet?
Ik heb het er soms moeilijk mee dat het initiatief altijd van de man moet komen, lijkt wel alsof de vrouw enkel seks wil als de man begint, alsof zij de macht wil behouden door zelf nooit te beginnen, alsof het niet zo hoeft voor haar.
uuuh, waar héb je het over? Ik zeg dat mannen het meeste werk verzetten tijdens de seks... En aangezien de meeste standjes zo zijn dat de man de meeste gelegenheid tot bewegen heeft 'hoort' hij ook het meeste werk te verzetten. Ik vind het wel lekker als hij dominant doet.

Over het beginnen, dat is bij ons 70/30 voor m'n vriend aangezien hij gewoon vaker geil is dan ik. Ik ken ook geen mensen waarbij de man altijd het initiatief 'moet' nemen, dus kennelijk kom jij allemaal de verkeerde dames tegen in bed
Oud 23-06-2009, 00:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hoe dan ook, ik denk ook niet dat er mannen zijn die klagen dat ze het werk moeten doen
Oh jawel, die zijn er.

Ik zou het absoluut niet erg vinden om 'het werk' te moeten doen, maar zoals Qimm al zei heeft de man in de meeste standjes meer bewegingsruimte, dus dan wordt het lastig. En dat dominante vind ik idd ook wel prima.
Oud 23-06-2009, 08:04
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh jawel, die zijn er.

maar er is maar één goed antwoord en dat is dat het geheel afhankelijk is van het standje.

het is voor de man praktisch onmogelijk "al het werk te doen" als zij on-top is (amazone). misschien dat het met een waterbed iets makkelijker gaat, maar dan nog steeds moet zíj het meeste werk doen. daarbij horen bijvoorbeeld ook de zittend op een stoel en staand (of moet hij met jou om zijn nek squats gaan doen ofzo?)...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 17:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, ik vond er niks leuks aan.
Oud 23-06-2009, 20:00
Verwijderd
Citaat:

maar er is maar één goed antwoord en dat is dat het geheel afhankelijk is van het standje.

het is voor de man praktisch onmogelijk "al het werk te doen" als zij on-top is (amazone). misschien dat het met een waterbed iets makkelijker gaat, maar dan nog steeds moet zíj het meeste werk doen. daarbij horen bijvoorbeeld ook de zittend op een stoel en staand (of moet hij met jou om zijn nek squats gaan doen ofzo?)...
En dan nóg kunnen de meeste mannen het niet laten om op een gegeven moment je heupen te grijpen en te proberen het werk te doen *Freyja plaagt nóóit* (A)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 21:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Citaat:
Dat zei ik dus. Maar in de meeste standjes is het de man met de meeste mogelijkheden en in mijn (zij het beperkte) ervaring, vinden mannen juist de 'macht' van het tempo bepalen érg opwindend. Wie ben ik dan om eigenwijs erop te gaan zitten terwijl ik dat zelf niet eens erg boeiend vind...
Oud 23-06-2009, 21:24
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Dat zei ik dus. Maar in de meeste standjes is het de man met de meeste mogelijkheden en in mijn (zij het beperkte) ervaring, vinden mannen juist de 'macht' van het tempo bepalen érg opwindend. Wie ben ik dan om eigenwijs erop te gaan zitten terwijl ik dat zelf niet eens erg boeiend vind...
Lekker lui liggen kan wel betekenen dat je je veel meer kan richten op je eigen lol, zonder dat je je ook zorgen hoeft te maken om je partner.
Oud 23-06-2009, 22:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Lekker lui liggen kan wel betekenen dat je je veel meer kan richten op je eigen lol, zonder dat je je ook zorgen hoeft te maken om je partner.
precies, af en toe is dat gewoon een must
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Nou ja dat is juist een van de weinige standjes waarbij hij zich wel druk zou mogen maken om mijn lol want die vind ik daarbij nog wel eens overhouden Oftewel het is ook afhankelijk van de personen in kwestie.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 17:50
Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
En dan nóg kunnen de meeste mannen het niet laten om op een gegeven moment je heupen te grijpen en te proberen het werk te doen *Freyja plaagt nóóit* (A)
amen!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 18:04
Changshan
Changshan is offline
^ Dat moet wel, als de man in hetzelfde standje nog wilt laten klaarkomen. In mijn ervaring iig.

Voor wat ik heb meegemaakt, verricht de man iets meer fysiek werk, maar maakt de vrouw dat (wanneer je als man geluk hebt) ruimschoots goed door ontzettend te teasen, ook tijdens de seks. En natuurlijk door haar orale bijdrage te leveren.
Oud 26-06-2009, 22:41
Verwijderd
Citaat:
^ Dat moet wel, als de man in hetzelfde standje nog wilt laten klaarkomen. In mijn ervaring iig.

Voor wat ik heb meegemaakt, verricht de man iets meer fysiek werk, maar maakt de vrouw dat (wanneer je als man geluk hebt) ruimschoots goed door ontzettend te teasen, ook tijdens de seks. En natuurlijk door haar orale bijdrage te leveren.
Mja daar zit ik dan ook niet op te wachten dat ie dat in dat standje doet, dan heb ik er toch niks aan
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 15:48
Vivian.
Vivian. is offline
Ja of je hebt twee mannen/twee vrouwen. Wat dan?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 15:53
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Ja of je hebt twee mannen/twee vrouwen. Wat dan?
Bij 2 mannen fungeert er altijd een als gever en een als ontvanger

Dan kun je wel bedenken welke het meeste werk verricht
Oud 05-07-2009, 16:06
Vivian.
Vivian. is offline
Das stimmt. Maar stiekem is mijn vraag meer een 'waarom is het altijd man/vrouw' beklag, dan een werkelijke vraag

En ik zal nu heel serieus antwoorden op de topicstarter, het ligt uiteraard aan de standjes, verder is er altijd wel één dominanter dan de ander (trio's, kwartetjes, quintetten etc uitgesloten).
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten