Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.writenow.nu/home/
Het staat nu op de site! Ik was er overigens niet bij. Ik vind het overigens een bizar idee dat nu pas de finale plaats heeft gevonden, de voorronde waar ik aan mee deed is al meer dan een jaar geleden!
|
O, ik vind het op zich wel een heel erg writenowachtig verhaal, geloof ik. Daarnaast ben ik het ook wel met Andijvie eens. Ik vind het vooral schokkend dat hij eigenlijk tweede in Leiden was en dus met een wildcard gewonnen heeft! Had ik ook wel gewild
![]()
||
Citaat:
|
Over Kiriko: Ik vind het erg jammer dat deze stijl van schrijven blijkbaar de enige manier is om echt indruk te wekken. Ik houd niet zo van kunst, en dat is het enige waar dit eigenlijk om draait. Het is alsof ik een schilderij aan het lezen ben. Mij kan het niet boeien, maar dat is natuurlijk een mening.
|
Ik vond het verhaal van Roel van Meerendonk (die de publieksprijs heeft gewonnen) waarmee hij in de finale kwam wel beter dan dit verhaal. Al kan hij wel echt schrijven. En gisteren heb ik de gedichten van Anna gelezen en nu ben ik jaloers, ik wil ook zo schrijven
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind het winnende verhaal maar bagger
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|