![]() |
|
Verwijderd
|
Nee ga ook maar niet roken, het duurt sowieso een paar jaar voordat dat invloed heeft op je erecties (en maar een paar maanden voordat het invloed heeft op je conditie). Goedzo. Niet doen.
En waarschijnlijk hebben de meeste jongens uit je klas hier last van. Gewoon doen alsof er niets aan de hand is, dan valt het het minst op, maar even niet bij mensen op de nek springen of op je rug gaan zwemmen. |
![]() |
||
Citaat:
"I was 13 years old when we quit the church, i would have given anything at that time for a god that would let me masturbate even more.. or get a girl, now thats a god i would surely pray to"
||
Citaat:
![]()
|
Ach, heb ik ook vaak. In klas ook, juist als de bel gaat sta je daar dan. Gewoon als ik opsta ga ik snel even met m'n hand langs m'n broek om 'm plat en opzij te duwen en anders gewoon boekentas op tafel zetten en tegen de boekentas duwen (niet overdreven natuurlijk
![]() Het zwembad... ja, ben ik ook niet zo'n fan van. Gewoon niet beginnen te denken aan seks, als je daarmee begint, kan je meestal (on)bewust niet ophouden. Gewoon zwemmen en daarop concentreren en gebeurt er vanzelf niets. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat van die strakke zwemslip/boxer of wat dan ook onder je wijde zwemshort is nog wel de beste tip.
Als je dan een stijve krijgt valt het echt niet op omdat ie "plat" gehouden wordt. ![]() (paar) keer rukken voor je gaat zwemmen scheelt ook wel. Of je sneakt onopvallend het bad uit en rukt in zwembadtoilet effe snel. Betere manier om van je stijve af te komen is er niet.. ![]() Succes! Laatst gewijzigd op 13-08-2009 om 01:10. Reden: toevoeging |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Middelen tegen erectie? mads817a | 12 | 06-01-2013 20:30 | |
Seksualiteit |
stijve van plassen? xrampage | 18 | 31-05-2012 21:28 | |
Seksualiteit |
Erectie 'onthard' tijdens voorspel honderdprocent | 3 | 06-03-2012 18:58 | |