![]() |
|
![]() |
Dag beste mensen,
Ik ga komend schooljaar studeren aan de UVT. Maar ik heb een vraagje mbt het inschrijven. Ik heb me dus ingeschreven via Studielink etc. en dan heb ik een tijdje later de welkomstbrief gekregen met daarin je ANR-nummer enzovoorts. Iedereen die zich daar ingeschreven heeft, zal het wel weten. Maar dan komt het... Er staat dat er een inschrijfformulier en machtigingsformulier naar deze mailbox wordt gestuurd http://stumail.uvt.nl:8080 . Dus ik een hele tijd afwachten wanneer die formulieren nu eens worden gestuurd, maar ik heb nog niks ontvangen. Wel heb ik afhaalberichten van de bibliotheek daar ontvangen??? Ik studeer daar nog niet eens ![]() Nu is mijn vraag of jullie die inschrijvings- en machtigingsformulieren al hebben ontvangen via die mail of doe ik iets fout? Oja en is dat www.uvt.nl/mysis ook zo traag als een slak bij jullie? Haha nou sorry voor mijn gezeur, en als het me lukt om me in te schrijven tot ziens op de UVT!!! |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Tilburgse MAK-kamp! AzN | 36 | 14-08-2007 14:52 | |
Algemene schoolzaken |
hoe meld je je alsnog aan voor de tikweek bij de uvt? jussme | 4 | 03-08-2006 02:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Werkprobleempje Verwijderd | 101 | 01-08-2006 20:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe hoog is jouw kamerhuur? Verwijderd | 118 | 25-12-2004 20:57 | |
Algemene schoolzaken |
Via HBO-propedeuse naar de uni Mr. Tumnus | 25 | 21-11-2003 16:09 | |
Algemene schoolzaken |
HBO of Universiteit? amz | 27 | 24-05-2003 12:50 |