Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2009, 22:54
men123
men123 is offline
Hey, ik heb uhm ja een dikke neus.. Ik baal hier echt hard van want het is toch een belangrijk onderdeel van je gezicht. Ik ben zeer tevreden over de rest, goed lichaam de rest in het gezicht vind ik ook goed maar ik zit met die neus. Ik denk als ik een normale/mooie neus had dat ik dan veel meer zelfvertrouwen had, is de enigste oplossing een neuscorrectie? En ik ben pas 16, dus ik heb echt geen idee wat te doen.

En ik vind zelf dat ik een dikke neus heb, maar niet alleen ik, iedereen vind dat
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 11:44
HOI-hoi-HOI
HOI-hoi-HOI is offline
Hier kun je verder niks aan veranderen,
je bent er mee geboren en zult er mee moeten leven en accepteren.
Je kunt natuurlijk een neuscorrectie ondergaan, maar voordat je dat doet moet je wel HEEEEL goed nadenken, het is niet iets wat je zomaar doet.
Bovendien moet je er genoeg geld voor hebben, want het is ontzettend duur.
En verder ben je dan niet meer helemaal jezelf, je bent dan iemand die je wilt zijn, maar niet jezelf.
Ikzelf zou het nooit doen, maar het is jou lichaam.
Doe ermee wat je wilt, maar DENK GOED NA!
En bespreek het met je ouders, en vraag wat zij er van vinden en vraag hun argumenten om het niet of juist wel te doen. Je kunt het natuurlijk ook met vrienden bespreken, maar waarschijnlijk weten je ouders het beste wat goed voor je is.

succes!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 11:49
Sherlock
Sherlock is offline
ik heb er ook een en ik heb er geen last van dus...
Oud 14-06-2009, 11:49
Alyssia
Alyssia is offline
Iedereen heeft wel iets waar ie onzeker over is! Niet zo moeilijk over doen en mee leren leven. Je bent 16 en als jongen dus nog lang de puberteit nog niet uit. Tijdens die tijd is iedereen altijd nóg onzekerder terwijl dat vrijwel nooit nodig is.
Gewoon niet aan denken, bedenk wat je wél leuk vindt en zorg dat je je daardoor wat zekerder voelt. Dan straal je dat ook uit en dat valt anderen meestal eerder op dan een zogenaamd dikke neus.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 12:54
Mobius
Mobius is offline
Do the MJ.
Oud 14-06-2009, 12:58
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Do the MJ.
Nou ik heb liever een dikke neus (en ik denk men ook) dan een MJ neus want die valt er de hele tijd af lijkt me niet echt handig xD
Oud 14-06-2009, 18:41
Rivka
Rivka is offline
Het ding waar twee neusvleugels aan vastzitten is een cirkelvormige dopneus. Vroeger baalde ik er ook altijd van, maar de laatste tijd vind ik het wel bij mijn gezicht passen. Accepteer het. Als de rest mooi is zou ik me niet teveel focussen op je neus
Oud 14-06-2009, 22:28
men123
men123 is offline
Citaat:
Het ding waar twee neusvleugels aan vastzitten is een cirkelvormige dopneus. Vroeger baalde ik er ook altijd van, maar de laatste tijd vind ik het wel bij mijn gezicht passen. Accepteer het. Als de rest mooi is zou ik me niet teveel focussen op je neus
Ja daar heb je gelijk in.. Ik zal mijn best doen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 16:40
anjali
anjali is offline
volgens mij is die van mij ook dik het is heel rond in het midden, maaarrrre volgens mij maakt het me niet lelijk ofzo...wat ik trouwens merk is dat wanneer ik afval mijn neus veel minder dik lijkt....dus misschien als je overgewicht of zoiets hebt?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 16:05
LALALAmanda
LALALAmanda is offline
Ik heb precies hetzelfde, ben ook 16 maar ook nog eens een meisje. Gelukkig is ie niet gigantisch, maar wel groot voor een meisje en er zit een bobbel in. Ik ga hem laten verbouwen als ik 18 ben. Dat wil ik al.. sinds het moment dat ik doorhad dat me neus dik was?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 18:51
men123
men123 is offline
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde, ben ook 16 maar ook nog eens een meisje. Gelukkig is ie niet gigantisch, maar wel groot voor een meisje en er zit een bobbel in. Ik ga hem laten verbouwen als ik 18 ben. Dat wil ik al.. sinds het moment dat ik doorhad dat me neus dik was?
Dat wil ik dus ook maar ik kijk nog wel.. Het maakt mij ook niet lelijk maar ik bedoel als ik een andere neus had, zag ik er stukken beter uit, vind ik zelfd
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 20:02
Verwijderd
Ik denk dat het het beste is om jezelf te accepteren zoals je bent. Ik vind het eerste bericht in deze topic eerlijk gezegd meteen het best.

HOI-hoi-HOI heeft gelijk: die kennelijk dikke neus hoort bij jou, als je hem laat opereren ben je iemand die je wilt zijn.

Ik weet niet of je ooit gezien hebt hoe een neuscorrectie plaatsvindt? Je neus wordt gebroken en er wordt in gesneden, dus je houdt er bijna altijd littekens aan over. Het is een vrij intensieve ingreep. Bij Michael Jackson zie je dat amper, omdat hij altijd make-up draagt.

Daarnaast is het (voor de gewone man) erg duur.

Als je het echt heel moeilijk vindt om te accepteren kun je hem altijd laten corrigeren natuurlijk, maar nogmaals: bespreek dat soort dingen goed met je ouders en weeg de voor- en nadelen goed tegen elkaar af.

Tot slot zou ik willen zeggen: een cosmetische ingreep is mogelijk, maar ga niet te ver!

Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 15:03
pompidoe
pompidoe is offline
Halloo allemaal,
vroeger werd ik nooit gepest.. om mijn neus
maar toen ik op middelbare school zat (brugklas)
zei één iemand vn; HAHA BIGNOSE..
en sindsien zegt iedereen het.. terwijl ik eigelijk niet zo'n hele grote
neus heb, en nou geloof ik in de mensen die het zegge, en nu
ergre ik me aan me neus. heb bijna geen zelfvertrouwen meer, durf
niet eens in de stad te lopen omdat ik me schaam om me neus
Met citaat reageren
Oud 15-07-2009, 17:34
Charlene7
Charlene7 is offline
ja ik zag het :$
maar dat geeft niet hoor zo ben je,
en je wilt tog zeker niet net als mj eruit zien he!!

xx
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten