![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het het beste is om jezelf te accepteren zoals je bent. Ik vind het eerste bericht in deze topic eerlijk gezegd meteen het best.
HOI-hoi-HOI heeft gelijk: die kennelijk dikke neus hoort bij jou, als je hem laat opereren ben je iemand die je wilt zijn. Ik weet niet of je ooit gezien hebt hoe een neuscorrectie plaatsvindt? Je neus wordt gebroken en er wordt in gesneden, dus je houdt er bijna altijd littekens aan over. Het is een vrij intensieve ingreep. Bij Michael Jackson zie je dat amper, omdat hij altijd make-up draagt. Daarnaast is het (voor de gewone man) erg duur. Als je het echt heel moeilijk vindt om te accepteren kun je hem altijd laten corrigeren natuurlijk, maar nogmaals: bespreek dat soort dingen goed met je ouders en weeg de voor- en nadelen goed tegen elkaar af. Tot slot zou ik willen zeggen: een cosmetische ingreep is mogelijk, maar ga niet te ver! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Halloo allemaal,
vroeger werd ik nooit gepest.. om mijn neus maar toen ik op middelbare school zat (brugklas) zei één iemand vn; HAHA BIGNOSE.. en sindsien zegt iedereen het.. terwijl ik eigelijk niet zo'n hele grote neus heb, en nou geloof ik in de mensen die het zegge, en nu ergre ik me aan me neus. heb bijna geen zelfvertrouwen meer, durf niet eens in de stad te lopen omdat ik me schaam om me neus ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wordt de neus van een puber kleiner? 13122001 | 3 | 27-05-2016 22:39 | |
De Kantine |
Ik kan niet verliefd worden op knappe meisjes,hebben jullie dat soms ook ? Verwijderd | 40 | 17-01-2009 18:23 | |
Lifestyle |
fototopic Hi, I'm Nora | 500 | 11-01-2006 22:06 | |
Muziek |
goede hiphop? StijnSpoortNiet | 178 | 13-10-2004 09:45 | |
Lifestyle |
Het grote Piercing topic.. Verwijderd | 484 | 18-06-2004 17:05 | |
ARTistiek |
Twee krabbels sandwoman | 26 | 01-01-2003 17:01 |