Advertentie | |
|
![]() |
|
Strings.. ik vind ze lekker zitten
![]()
|
Ík vind strings ook lekker(der) zitten. Maar ik vind het echt verschrikkelijk hoerig als een meisje hem tot ver boven haar broek optrekt (tuurlijk kan het wel per ongeluk gebeuren dat 'ie boven je broek uit komt, maar je hoort er op te letten dat dit niet gebeurd). Je trekt 'm toch juist aan zodat je geen slipje/randjes ziet zitten???
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ondergoedlijntjes! ![]()
|
![]() |
|
Ik vind strings wel handig, en vaak ook mooier, tenminste, omdat ze "onzichtbaar" zijn. Als ik iemand zie met een onderbroek, vind ik dat fout, maar puur omdat je het kan Zien. Als je dan toch een strakke broek aandoet, en je wilt geen strings dragen, doe dan gwoon een strak boxertje aan.
||
Citaat:
Ik draag wel een string onder een strakke of lage broek. Staat wel mooier vind ik. Zolang-ie niet boven je broek uit komt dan...
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
jaaa...die huidscrub, daar heb ik het niet zo op
![]() ![]() probeer maar uit dames, draag eens een week strings, voel aan je billetjes, draag vervolgens drie dagen een normale onderbroek/boxertje, en voel het verschil. Af en toe wat afwisseling, kan gaan kwaad. Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 19:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: een string vind ik niet eens zo erg om aan te hebben, maar niet tijdens het slapen.. het zit toch enigzins wat strak (A) ![]() |
![]() |
|
Een string vind ik gewoon veel lekkerder zitten, dat heeft niet zoveel met 'geilheid' te maken ofzo. Een gewoon broekje (als je een lekkere kont hebt tenminste
![]() En strings boven broeken zijn ew. Echt. Bah. (Kijk, een randje als je toevallig bukt is iets anders hè...)
||
Citaat:
|
![]() |
Bijna altijd een string aan. Vind het veel mooier dan die lelijke 'onderbroek-randjes' en het zit ook nog best wel comfertabel eigenlijk.
Slapen doe ik overigens in Boxer niet in string... dank ineens vind ik het niet echt meer relaxed zitten. Vaaag. Strings die boven broeken uitkomen. Vooral dat T effect, echt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerkrachten en een string? lies_dm | 20 | 25-06-2010 15:14 | |
Lifestyle |
Eerste keer string: hoe voelde het? supergirl#1 | 3 | 08-10-2009 14:44 | |
Lifestyle |