Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik merk wel dat een goeie vriendin van mij het niet snapt als ik me bijv. gesneden heb (zij weet dat als enigste), dat zal dan wel komen doordat ik het niet uit als ik me rot voel ![]() Kuzz
|
Verwijderd
|
Om maar meteen met de deur in huis te vallen en de vraag die je als topictitel hebt gesteld te beantwoorden: Ja, ik ben goed in lichaamstaal/emoties herkennen en nee, ik ben er nog nooit negatieve reacties op gekregen of mee opgewekt.
Voor mij is het meer dat ik mensen gewoon goed aanvoel, ik weet vrijwel altijd precies hoe ze zich voelen of wat ze denken, de manier waarop ze kijken of hoe ze hun handen hebben, een kleine toonverandering in hun stem, noem maar op. Resultaat is gelukkig niet dat mensen bang zijn dat ik 'door ze heen kijk' oid, maar dat ik mensen eigenlijk altijd wel kan helpen met begrip en een 'schoudertje'. Tenminste, daar komt het in de meeste gevallen op neer. Vrijwel alle mensen met problemen willen geen oplossingen, maar alleen erkenning. |
![]() |
|
aan mij kun je echt heel veel zien wat ik denk, hoe ik me voel enz. dat is nog best wel eens lastig. Als ik me dan kut voel gaan ze vragen wat er is en dan moet ik altijd huilen, echt zo'n zwakte van me! En als ik dan eenmaal huil dan zie je dat 3 uur later nog! Vervelend is dat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Bij mij is het zo dat ik veel weg kan stoppen en dat zie je dan nauwelijks. Vroeger was ik daar erg goed in, de laatste tijd iets minder, ook omdat ik nu steeds meer mezelf ben en mijn familie en kennissen inmiddels veel meer weten .. waardoor ik het niet meer zo nodig heb. Mijn probleem was altijd dat ik me bij iedereen anders voordeed. Beginnend bij taalgebruik (beschaafd of juist plat, veel of nauwelijks schelden), of ik rustig of juist wild ben (ben ik nu de verlegen typ of ga ik voor de gek die nergens bang voor is?), hoe intelligent ik overkom (soms was het handiger dommer te zijn, soms juist niet), enzovoorts, enzovoorts.. Rollenspelletjes en ik kon maar niet mezelf zijn. Nu is het haast andersom; iedereen ziet me zoals ik ben en ziet aan me wanneer ik me rot voel. De rollenspelletjes zijn haast compleet verdwenen, hoewel ik soms nog mijn vreemde momenten heb. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|