Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2009, 11:54
Crimson
Crimson is offline
Amper gebruikt, heb dit een tijdje als extra minor gedaan, maar werd me al snel iets te veel :-) Het is de 10e editie, de nieuwste dus. Nieuwprijs bij Selexys is 75 euro, ik bied 'm aan voor 35 euro.
Oja, het is voor het Geschiedenis van de Internationale Betrekkingen van de studie Internationale Organisaties / Internationale Betrekkingen aan de RuG, maar misschien dat 'ie ook gebruikt wordt bij Geschiedenis studies, dat weet ik zo niet.
Advertentie
Oud 29-07-2009, 18:00
femme17
femme17 is offline
hey!
Heb je heel toevallig het boek nog? Ik heb hem dit jaar voor mijn studie geschiedenis nodig en kan hem niet op sites vinden. ik zou het heel graag van je willen overkopen als je het boek nog hebt.
groetjes Femke Riddersma
Geschiedenis studente
Oud 30-07-2009, 01:01
Crimson
Crimson is offline
hee femke, sorry, hij is intussen al verkocht maar verkopen ze m niet meer bij selyxcys (ja dat schrijf je anders, lol)? daar heb ik m destijds gekocht
Oud 30-07-2009, 10:33
femme17
femme17 is offline
Citaat:
hee femke, sorry, hij is intussen al verkocht maar verkopen ze m niet meer bij selyxcys (ja dat schrijf je anders, lol)? daar heb ik m destijds gekocht
hè, jammer zeg. Nou ik zal even kijken op die site ( schrijf hem maar niet over ) Dank je in ieder geval!
Oud 30-07-2009, 20:29
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik heb 'm nog wel voor je!

Regels voor berichten