Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2011, 21:43
Knaagdier
Knaagdier is offline
Sinds kort zit er in mijn klas een heel knappe meid die is overgekomen van een andere school en zie haar wel zitten en zij blijkbaar ook want ze kijkt vaak naar me en als ik dan knipoog doet ze dit ook!

Probleem is dat ik m'n vriendin ook heb en ze zit in een andere school en heeft me al gezegd om zaterdag naar haar te komen, ouders dan niet thuis, want dan kunnen we misschien neuken voor de eerste keer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2011, 21:46
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
of je bent gwn een facking playa, of een troll, of je hebt gewoon geen respect an ting voor je vriendin en wilt alleen maar een andere omdat die leuker lijkt?
Oud 22-11-2011, 21:50
Knaagdier
Knaagdier is offline
@Cuwle.

Nee, dit is echt zo... En die nieuwe meid is echt leuk maar ben nu dus samen met m'n vriendin...

Ik heb wel respect voor haar, heb nog geeneens met die nieuwe gekust ofzo...

Wat zou jij doen?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 22:27
Em.
Em. is offline
"Respect" is niet overwegen om iets met een ander meisje te doen en ronduit toegeven dat je 'r wel ziet zitten, maar daar tegenoverstellen dat je misschien wel gaat neuken met je vriendin. Respect is eerlijk te zijn in je relatie, en niet in gedachten allerlei plussen en minnen gaat afwegen of het voorwerpen zijn, zo van 'met die kan ik vrij snel neuken' maar 'die is wel weer leuker'.
Oud 18-12-2011, 21:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je alleen bij je vriendin blijft omdat je seks met haar kan hebben, doe haar dan een plezier en maak het heel snel uit en wacht met een nieuwe vriendin krijgen tot je hormonen rustiger zijn en je één meisje interessant genoeg vindt om anderen niet te overwegen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 12:16
Verwijderd
ts al lang gebanned en troll.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2011, 17:58
koekje97
koekje97 is offline
Ik zou absoluut het uitmaken met je vriendin, wat het klinkt alsof je haar alleen wil om de seks, en je komt over als een player. Als je echt verliefd bent op je vriendin, zou je niet naar andere meisjes omkijken. Dus wees alsjeblieft eerlijk tegen haar!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 21:35
KHEmatteo
KHEmatteo is offline
ik zou toch zo trouw zijn om bij mijn vriendin te blijven, hoe knap dat meisje ook is! ik vind het echt vreselijk wat sommige jongens meisjes flikken! (en af en toe andersom ook )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten