Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het sturen van een nieuwe ontslagbrief heeft in dit geval automatisch tot gevolg dat de vorige ongeldig wordt, omdat de termijn eerder is. Bij een ontslagbrief stopt de arbeidsovereenkomt per genoemde datum. Anders gezegd, je hebt nu een arbeidsovereenkomst tot 31-8. Deze arbeidsovereenkomst kan je ook eerder beeindigen, mits je je aan de contractvoorwaarden houdt. Laatst gewijzigd op 17-07-2009 om 14:12. |
![]() |
||
Citaat:
daarvoor zal je dus je contract voor moeten raadplegen, mijn contract specificeert alleen maar een opzegtermijn van een maand. ook qua verlof is e.e.a. vastgelegd, uiteraard had je die stukken allang moeten hebben gelezen ![]()
|
![]() |
Je ontslagdatum is het einde van de eerstvolgende NIEUWE salarisperiode. Dat staat in je contract, dus daar zul je je aan moeten houden. Tenminste, als je huidige werkgever niet meewerkend is met een ander voorstel.
Als je nog vakantiedagen hebt staan, kun je die normaal gesproken wel op maken aan het einde van je dienstverband. Een werkgever mag namelijk geen vakantiedagen uitbetalen als de werknemer daarmee niet akkoord gaat omdat hij/zij liever vakantie heeft dan die paar euro extra. Dat je je werkkleding en eventuele andere bedrijfseigendommen ergens naar een voor jou vreemd adres moet sturen, vind ik persoonlijk wel wat vreemd. Het lijkt mij voldoende als je deze op je laatste werkdag inlevert bij je leidinggevende op je normale werkplek (en er een ontvangstbriefje voor terug krijgt). Het is dan aan het bedrijf om er verder mee te doen wat ze willen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 |