![]() |
||
Citaat:
![]() Naast restless legs heb je ook nog gewone nachtelijke spierkrampen en PLMD, wat staat voor periodic limb movement disorder. En op basis van haar introductieverhaal kan je daar nog geen onderscheid in maken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het kan ook groeipijn zijn! Weet niet hoe oud je bent, maar neem aan dat je niet in de overgang bent
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf ook heel veel last gehad van soortgelijke symptomen (en heb er nog steeds regelmatig last van). Hoewel... bij mij is het eerder dat ik HEEL snel last heb van koude handen en voeten / slechte doorbloeding. Meestal is het erger als ik moe ben. Als ik bijvoorbeeld de hele avond voor de pc heb gezeten ofzo, kan het echt heel erg zijn. Maar ik heb een manier ontdekt om er zo goed mogelijk mee om te gaan. Gewoon beetje intensief bewegen helpt bij mij het best. Ik doe bijv. een paar push-ups en wat ademhalingsoefeningen. Bewegen helpt bij mij altijd, maar je moet het wel goed doen. D.w.z.: niet forceren, maar jezelf laten gaan tijdens het bewegen en niet te veel nadenken tijdens je 'mini work-out'.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar het lijkt bij mij ook wel wat te maken te hebben met koude voeten ja.. Dus meestal als ik dat heb doe ik eerst sokken aan, als ik die nog niet aan had. Eventueel 2 paar sokken. Vervolgens een kruik maken en die tegen m'n kuiten aanhouden. Pas naar bed gaan als alles warm is. Want in bed kom ik er nauwelijks vanaf.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
We've been expecting you, Mr. Saai #214 TopDrop | 500 | 23-05-2008 10:53 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #109 rare kwast | 494 | 03-10-2007 17:39 | |
Drugs & Alcohol |
DXM in het nieuws. Verwijderd | 55 | 12-04-2006 08:46 | |
Lifestyle |