![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
________________________________________________________ |
![]() |
|
Tja, je vriendin kan niet met je spelen, je wil niet met een ander spelen, en je wil niet met jezelf spelen. Dan blijft er eigenlijk niks over... Als het alleen is dat je je niet wilt aftrekken dan raad ik je aan om even op internet rond te kijken naar seksspeeltjes die het werk voor je doen. Maar als je helemaal niet met jezelf wilt spelen denk ik dat je het maar moet uitzitten tot je vriendin terug is of jij haar gaat opzoeken.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou ja, aangezien je nog niet erg lang lid bent en een hoiniels een oud fenomeen is ging ik er vanuit dat je het over hebt genomen zonder te weten wat het is. Maar goed. de
![]() ![]()
|
hmm..
ik heb het idee dat ik jou ken poem writer ![]() ik ken ook iemand met een vriendin en die 3 weken weg ging naar amerika met haar vriendin.. rond de tijd dat jij dit schreef maarja... ik denk dat er geen anderen optie is om tog met jezelf te spele of koop een speeltje in de winken en maak plezier xD |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |