Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2009, 22:28
Lychee
Lychee is offline
Iedereen voegt een stuk toe aan het verhaal.
Niet te lang.

Het was een duistere nacht. Mieke was een spannend boek aan het lezen op haar kamer, 'Dansen in de Schaduw'. Het ging over een oud huis, dat niet helemaal bleek te kloppen. Mieke fluisterde zachtjes in haarzelf. 'Shit man... Misschien had ik toch niet dit enge boek moeten gaan lezen.' Ze voelde zich steeds zenuwachtiger worden, en besloot toen toch maar het boek dicht te doen en zich klaar te maken om te gaan slapen.
Oud 06-08-2009, 22:33
annoniempje
annoniempje is offline
Nadat ze toch niet kon slapen doordat ze de hele avond aan het boek dacht, besloot ze om verder te lezen. Het verhaal ging verder dat er in het huis een kind was genaamd Hendrik die op mysterieuze wijze verdween. De ene buurman verklaarde dat ze hem het huis uit zagen lopen om 11 uur 's avonds terwijl een andere buurman verklaarde dat hij Hendrik nog om 11 uur bij hem thuis zat. Wat ze deden wilde hij niet zeggen. Echter, daarna zagen ze hem nooit meer terug. Mieke vond het een vreemd en eng verhaal en wist dat ze niet verder had moeten lezen. Maar nu kon ze niet meer stoppen...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 09:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Plotseling hoorde ze een bonk op de deur. Ze hield haar adem in. Nog een bonk. Na een korte stilte, ging de deur op een kier. 'Mieke! Waarom heb jij je licht nog aan?' het was haar vader.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 10:18
Verwijderd
"En godverdomme denk niet zo hardop! Het is al verdomme 3 uur!" Zei haar vader die weer langzaam wegslenterde van vermoeidheid naar zijn bed. Ze negeerde wat er was gebeurt en ging snel verder lezen, deze Hendrik deed haar denken aan de jongen van de overkant. Hij werd beschreven als een jongen met een pispot-kapsel, zeer mager, pikzwarte nagels en een prachtige stem die hij zelden gebruikte. Mieke woonde haar hele leven al in het huis waar ze nu zat en had de jongen van de overkant slechts 1 keer horen zingen. Ze moest naar school voor een herkansing maar ze bleef toch luisteren naar de prachtige engelen stem van Hendrik. Terwijl ze een beetje wegdroomde met de gedachten aan het lied wat Hendrik zong die dag sloeg ze een bladzijde verder. Haar ogen gleden over de bladzijde, haar dromige blik veranderde die in van een geschrokken blik. Er stond een illustratie van het huis waar het verhaal over ging. Dat huis was het huis van de overkant!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 11:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geschrokken keek ze door de kier van het gordijn, naar het huis aan de overkant. Het zag er inderdaad precies hetzelfde uit. Ze las verder, steeds kijkend naar het gebouw aan de overkant van de geelverlichte straat. Hoe verder ze las, hoe enger het werd. Een plant werd beschreven, die langs de muur van het huis groeide en langzaam het hele huis bedekte. Ze grinnikte; er groeiden geen klimplanten in Hendriks tuin. Ze keek uit het raam. Een rozenstruik groeide tot aan de dakgoot van het huis. Het leek of ze hem zag groeien terwijl ze keek.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 12:31
Verwijderd
maar het was allemaal maar een droom en ze leefde nog lang en gelukkig.

einde
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 12:50
Verwijderd
Pippeloen en de beruchte tietenjatter.

Pippeloen die net een verhaal bruut had afgesloten besloot maar om een stukje te gaan lopen in het park. Niet wetend dat er een grote ramp d'r zou overkomen over slechts een half uurtje. *25 minuten later* Pippeloen sjokt door het park en is kapot door het warme weer. Ze ziet een mooi donkergroen bankje en besluit om daar maar eens lekker uit te gaan rusten. "Poeh hey!" zei ze hardop tegen d'r zelf. "Ja 'poeh hey' inderdaad" dacht de beruchte tietenjatter die in de bosjes zat achter haar. Pippeloen had het nieuws niet gezien deze dag en wist niet dat de beruchte tietenjatter a.k.a. Jean Paul Chi Chi Katchum in nederland was gesignaleerd. Toen plots...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voelde ze een sjor aan haar beha. Ze greep in haar truitje om haar beha recht te trekken. Het voelde vreemd. Ze keek naar beneden. Gut, wat had ze toch kleine borsten!

Wacht eens... ze keek nog eens.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Haar borsten waren weg! Zo snel ze kon rende ze naar huis. Eenmaal binnen gooide ze haar shirt en bh uit en keek in de spiegel. Op de plek waar ooit haar borsten zaten was ze plat, ze had niet eens tepels meer...
Kazet...
Oud 07-08-2009, 21:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kazet kwam de hal in, waar Pippeloen met ontbloot en ontborst bovenlijf in de spiegel stond te kijken. Sam kwam achter Kazet de hal in en begon keihard te huilen. 'kijk nou wat je doet!' schreeuwde kazet. Ook Pip begon te huilen. Kazet voelde zich...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 21:45
Miekje*
Miekje* is offline
...ellendig, nu zijn vriendin geen borsten meer had. Hij was boos op de tietenjatter. "Als ik hem te pakken krijg dat zwaait er wat!" schreeuwde hij en vloog de deur uit. Pip deed snel haar shirt weer aan en troostte de kleine Sam. Wat een narigheid toch ook allemaal..
Oud 07-08-2009, 22:27
annoniempje
annoniempje is offline
"Het komt allemaal wel goed", zei Sam tegen Pip. Maar Pip geloofde hem niet. Wat kan ze nou doen anno 2009 als ze geen borsten heeft...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 23:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: sam is drie ofzo?

Pip besloot lesbisch te worden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 01:15
Lychee
Lychee is offline
Maar wacht eens, als ze geen tetten meer had..? Misschien..?
Ze haastte zich naar de badkamer waar ze haar broek naar beneden deed en toen in de spiegel keek.
En wat ze toen zag...
Oud 08-08-2009, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En wat ze toen zag, overtrof wat ze daar bij Kazet had gezien in alle opzichten. Het was heel vlezig en eng. Snel ritste ze haar broek weer dicht en toetste het nummer van de kindertelefoon in.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 23:19
Verwijderd
"Mjaa kindertelefoon what the fuck is the problem bitch?!"
De tietenjatter heeft mijn borsten gestohooolen
"Flarempel!"
Zeg dat wel!
"Dat wel."
... Mijn schaamlippen zijn veranderd in piemeltjes!
"Alle vier?"
Ja, alle vieeehiieeeerrr
"Ik ga ophangen, de kindertelefoon is alleen voor echte noodgevallen."
Maar dit is echt!
"Aju!"
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 21:22
annoniempje
annoniempje is offline
Gefrustreerd legde Pip der telefoon weg. "Wat nu?" fluisterde ze in zichzelf. Moet ik nu gaan winkelen en jongenskleding kopen? Maar ik krijg pas over 2 weken mijn zakgeld. En hoe moet ik mijzelf dan noemen. Pim? Wel makkelijk qua naamsverandering. Of moet ze iets heel anders doen? Zelf vond ze de naam Nicolaas ook altijd wel mooi...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 22:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze besloot de volgende ochtend meteen naar het gemeentebureau te gaan. Of nee! Ze zou het beter aanpakken. Ze zou naar het politiebureau gaan en Pip als vermist opgeven.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 22:34
Lychee
Lychee is offline
Toen ze diep in gedachten over haar kin krabte merkte ze iets vreemds...
Het voelde wat ruw. Plotseling drong het tot haar door. Oh shit.

Ondertussen, wist Kazet zich geen raad meer.
Oud 11-08-2009, 14:39
flyaway
flyaway is offline
Hij had kriebel op zijn borst. Hij keek, en zag elk borsthaartje terugfloepen in de huid.

Ondertussen kreeg Pip steeds meer haar over haar hele lichaam. "Ojee, ojee, wat moet ik nou!" Riep ze uit.

Kazet voelde zijn T-shirt knellen. Vreemd, hij was iets te breed toen hij deze kocht. Hij liep maar door op straat. Opeens voelde hij dat zijn veter los zat. Hij keek omlaag om het te controleren en kon tot zijn grote schok zijn tenen niet meer zien! Er zaten twee bobbels voor. En ze voelden, na enig onderzoek, net zo aan als die van zijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 17:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen Kazet, in de war, thuiskwam, rende Sam naar hem toe. 'mama!' riep Sam. Kazet begon, tot zijn eigen grote schrik, te huilen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 17:56
Verwijderd
En toen kreeg Karel aids.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 18:03
Miekje*
Miekje* is offline
Hij rende snel naar boven. "Pip!" riep hij, verbaast over de hoogte van zijn stem. Pip zat in de slaapkamer op het bed met lege ogen voor zich uit te staren. Wat Kazet toen zag, deed hem hoog gillen, zoals Pip dat ook kon als ze een grote spin zag. Pip was zijn evenbeeld! Alleen dan in de veel te kleine dames-spijkerbroek en een veel te kort shirtje. En met een bh. Ohnee, dacht Kazet, en hij rende naar de badkamer om daar in de spiegel te kijken.
Oud 11-08-2009, 22:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij zag kort haar, blond... hij had een veel ronder gezicht dan voorheen, zijn neus was van vorm veranderd... Snel trok hij zijn t-shirt uit, om te kijken of wat hij gevoeld had, waar was. En jawel, daar hing een paar tetten aan zijn borstkas dat identiek was aan Pips tettenpaar. Kazet durfde bijna zijn broek niet uit te doen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 23:10
flyaway
flyaway is offline
Uit wanhoop begon Kazet vreemd te lachen en Pip liep de badkamer in. "Zullen we dan ook maar van naam veranderen?"
- "Best interessant eigenlijk," zei Kazet, "Ik heb altijd al willen weten hoe het is om jou te zijn."
- "Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Je moet naar mijn werk, je doet mijn taken en je kiest mijn kleren. Maar ik weet dan wel wat het is om te ejaculeren, ben ik ook wel heel benieuwd naar!" Pip liep de kamer uit.
- "Je loopt nog wel als een meisje!" Riep Kazet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2009, 23:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'Pas maar op!' riep Pip, 'ik sla als een vent!'
Kazet lachte. Hij voelde nog eens goed aan zijn nieuwverworven tetten. Misschien was dit zo slecht nog niet!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 12:08
Verwijderd
Hij voelde nogmaals.. `Allemachtig dat voelt wel erg lekker' dacht Kazet bij zichzelf.
Ondertussen was Pip op de bank in de huiskamer gaan zitten. Ze was radeloos, hoe kon zij nou in een man veranderen? Juist zij en dan ook nog in Kazet.. Hoe kan dit terug gedraaid worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten