Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2009, 18:39
Verwijderd
Ik wil eigenlijk weten of er hier mensen zijn die 1 van deze studies doen of hebben gedaan. Ik denk erover me voor beide in te schrijven (B&O zeker, is met loting en Rechten twijfel ik nog over) en vraag me af wat degenen die het al studeren ervan vinden. Is het leuk? Is het eerste jaar Rechten saai (heb dit gehoord)? Is B&O een leuke studie en wat doe je zoal?

B&O is trouwens Bestuurs- en Organisatiewetenschap, kan je oa in Utrecht studeren.

Ik heb wel al een meeloopdag gedaan, maar dat was met een andere studie. Ben wel naar open dagen geweest maar dat was alleen voorlichting en dan weet je nog niet hoe het echt is.

Trouwens, wat zijn de belangrijkste criteria voor een B&O student om door de loting te komen? Ik weet dat ongeveer 1/3 van de aanmeldingen door wordt gelaten. Het is een hele sociale studie en ik ben nogal stil maar zeker niet bang voor contacten, vind het juist gezellig. Heb ik nu alleen minder kans om eventueel door de loting te komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2009, 22:34
Verwijderd
Wat ik heb gehoord van mensen die het studeren is dat het een erg leuke, maar wel intensieve studie is waar ook presentatie en debatvaardigheden veel aandacht krijgen. Ik zou gewoon een meeloopdag doen in utrecht, zodat je daar ook met de studenten kan praten. Je merkt dan snel genoeg of je een beetje "klikt" met de studenten. Als het klikt, dan zal het vast ook goed gaan met je studiegenoten.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 07:39
Verwijderd
Oké bedankt voor de info. Ik denk dat ik me hier sowieso voor wil inschrijven en een andere studie achter de hand houd voor als het toch niet lukt. Het lijkt me in elk geval een erg leuke studie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten