Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2009, 13:23
Xeontrac
Xeontrac is offline
Gisteren zijn we naar de kermis geweest met elkaar, haar vriendinnen gingen mee en mijn vrienden ook.

Dat vond ik geen probleem... Maar op de kermis snapte al mijn vrienden wel dat ze ons ff met rust moesten laten maar 1 vriendin van haar bleef de heletijd bij ons. Zelfs toen we in een attractie gingen met elkaar zij 'ze ja ik wil hier niet alleen staan enzo'. Dus ze smste iemand en die zij ik ben bij de booster kom daar maar heen. En toen bleef ze gewoon bij ons...
Een half uur later ofzo gingen we toch in de attractie en toen we er uit kwam werd m'n vriendin zowat uit mn armen gerukt en zij ze vreindinnen onder elkaar en liep ze ergens heen. Ik van Oke???

Dus ik wou het er even met haar over hebben onder 2 ogen maar toen zij die vriendin weer van. 'Je hebt net met haar in die attratie gezeten mag ik ook even ??' IK dacht echt zo van meid in een attractie heb je eht er toch niet over ?

Dit soort situaties heb ik wel vaker met die vriendin op eht begin dacht ik het zal wel mee vallen maar nu begin ik me er echt aan te ergeren. Serieus toenz e ff in een attractie ging dacht ik nu kan ik even met mn vriendin praten en op ene gegeven moment staat ze gewoon achter me

Ik vind dit echt een k*t situatie en moest het ff van mn hart hebben maar wat moet ik doen ? Ik wil echt neit tussen haar en dr vriendinnen komen maar ik wil ook wel is een moment alleen met m'n vriendin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2009, 13:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mja, maar op een kermis ben je sowieso nooit echt alleen, hè Het is niet echt een plek waar je uitgebreid interessante gesprekken met je vriendin zult hebben. Dus ik snap het eigenlijk niet zo goed, normaal gesproken spreek je toch ook wel eens alleen met je vriendin af, neem ik aan?
Oud 16-07-2009, 13:52
igfy
igfy is offline
Misschien moet je proberen af en toe met z'n tweeen af te spreken, zonder andere mensen erbij. Je moet gewoon een beetje een balans zien te vinden tussen tijd die jullie met z'n tweetjes doorbrengen en tijd die jullie met (jullie eigen of elkaars) vrienden doorbrengen.

Dan heeft die vriendin misschien niet het idee dat haar vriendin door jou 'afgepakt' wordt en heb jij rustig wat tijd voor je vriendin en hoef je je niet telkens te ergeren aan die opdringerige vriendin.
Oud 16-07-2009, 19:52
Mark
Mark is offline
Je hebt de zegen van haar vriendinnen (nog) niet. Doe iets om bij hun in een beter straatje te komen en ze zullen je accepteren in hun roedel.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:05
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Of, misschien is dat ene meisje jaloers.. Vind ze jou leuk en kan ze het niet hebben dat je met een vriendin van haar gaat. Dat zou ook nog kunnen..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:13
Lente
Lente is offline
ga niet met vrienden en vriendinnen ergens heen als je liever samen wil zijn
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 20:52
P-tje
P-tje is offline
Het lijkt erop dat de vriendin van je vriendin op een bepaalde manier jaloers is op jou of op je vriendin.. volg je het nog?

Het kan zijn dat ze jaloers is op jou, omdat je vriendin nu met jou is ipv samen met haar (vriendschappelijk).
Of, wat me minder aannemelijk lijkt, ze is jaloers op je vriendin, omdat ze jou ook leuk vindt.

Ik ben het eens met wat IGFY zegt, af en toe eens tijd met z'n tweeen doorbrengen is een goed idee. En laat haar ook tijd doorbrengen met haar vriendinnen, zonder dat jij erbij bent.
Is dan meteen mooi voor jou om tijd te spenderen met je maten!

win-win situatie!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 22:56
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Dit is ZO waar. NIets is vervelender dan een koppeltje dat de hele tijd tegen elkaar bezigzit. Misschien wil die vriendin dat wel gewoon aan jou duidelijk maken, dat zij daar (terecht) niet mee gediend is. Als je liever alleen met je vriendin wil zijn, waarom spreek je dan in godsnaam met andere mensen erbij af? Dan kan je er toch niet raar van opkijken dat die mensen ook aandacht willen? In groep moet je imo als vrienden met mekaar omgaan, niet als koppel tussen andere mensen...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 16:22
SUNxSHINE
SUNxSHINE is offline
Citaat:
Ja dat vind ik ook, als je alleen wil zyn ga je niet iedereen meenemen. Dan weet je vantevoren dat je niet alleen zult zyn, want je gaat met zyn allen dus kan je moeilyk weglopen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2009, 20:26
Verwijderd
Je moet gewoon een soort balans vinden tussen met vrienden afspreken en met zn tweeën afspreken. Misschien is dit erg moeilijk (heb ik ervaren in de eerste 3 maanden omdat ik toen het heftigst verliefd was). Maarja, gewoon af en toe samen met je vriendin met die vriendinnen afspreken, en dan gewoon aardig doen, vertellen wie je bent, gewoon een beetje sociaal overkomen... Misschien is ze gewoon een beetje jaloers, daar lijkt het iig op.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 11:35
MisSunshine
MisSunshine is offline
Ze zeggen wel eens dat wanneer je een vriendin krijgt, je er ook gelijk nóg een vriendin bij krijgt: haar beste vriendin. Maar deze situatie is wel heel sterk! Praat er met haar over, meiden houden van praten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten